Husk meg
Brukernavn
Passord

Exit for Raio Piiroja

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 04 jul 11, 17:46

Raio får ha lykke til uansett hva som skjer. Men er enig med flere her om at vi kan ikke beholde han for en hver pris.

Hva sjer hvis ffk ikke vill bruke han på banen? da har man brukt mye penger på en spiller som blir stallfyll. Pengene burde gå rett til i kassa til jeg er med.

Ikke missforstå meg, jeg har full respkt for Raio og hadde det blitt sån at han hadde blitt i klubben, så hadde det også vært greit,


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jul 11, 17:54

Opprinnelig postet av Plankekæll
Fint og flott med innsamlingsaksjon, men disse pengene går nå til evt nye forsterkninger. Skal man lykkes med å samle inn penger til Piiroja må man nok få inn nærmere 3 millioner kroner.

Gi pengene til FFK-juniorene eller noe slikt. 46 000 kroner til dem kommer sikkert mye mer til nytte enn noe annet sted i FFK-systemet.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jul 11, 18:23

hvis ikke de klarer det går pengene til folkets spiller

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 jul 11, 13:39

Hvor mye penger dreier det seg om?

Hvis klubben mener at han forlanger altfor høy lønn,iforhold til det klubben faktisk kan betale,støtter jeg selfølgelig klubben.

Hvis Rajo virkelig vil spille for FFK,må han også godta at økonomien er som den er,og at det pr idag er slutt på lønninger i 1,2-1,6 mill klassen pr år.

Kanskje han krever over millionen,også tilbyr FFK 600'..........da skal det samles inn mange penger altså.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 05 jul 11, 14:01

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hvor mye penger dreier det seg om?

Hvis klubben mener at han forlanger altfor høy lønn,iforhold til det klubben faktisk kan betale,støtter jeg selfølgelig klubben.

Hvis Rajo virkelig vil spille for FFK,må han også godta at økonomien er som den er,og at det pr idag er slutt på lønninger i 1,2-1,6 mill klassen pr år.

Kanskje han krever over millionen,også tilbyr FFK 600'..........da skal det samles inn mange penger altså.

Ingen av oss her som vet hvor mye penger det er snakk om. men det er grunn til å tro at lønnen har har i dag, med alle varianter, tilsvarer ca 2 mill. Og kravet hans er nok ikke på så mye mindre. Dessuten vil han ha en 3 års kontrakt. 

Hvis han da skulle kreve 1 mill vil, det si 3 mill over 3 år. Da kommer man ikke langt med 46.000

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 jul 11, 16:34
Bare og innse, Raio forsvinner. men dette bidrar til mere penger i kassa til folkets spiller. Vi trenger en spiss makker til Tarik som kan putte. Om Raio absolutt vil spille i Ffk så hadde han kommet til enighet, men det er pengene som styrer, ikke følelser som han prøver og formidle oss.

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jul 11, 16:45

vi vet jo ikke hva TFA har sagt til raio... kan hende det er noe sånt som dette: FFK er inne i en ny fase og du passer ikke inn i den fasen.. se på horn og vidar. begge er veldig hurtige og er ofte med opp og kommer seg hjem til tide. Raio trekker på åra og blir tregere og tregere, men har rutine, men det er ikke alltid en rutine redder deg.

jeg støtter klubben og jeg tror vi har noe på hånd..

 

lykke til raio og takk for alt

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 jul 11, 20:50

Opprinnelig postet av Lex
Om Raio absolutt vil spille i Ffk så hadde han kommet til enighet, men det er pengene som styrer, ikke følelser som han prøver og formidle oss.

Det har du helt rett i.

Hvis Raio vil spille i FFK kan han spille i FFK. Det er bare å senke kravene.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 05 jul 11, 21:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Lex
Om Raio absolutt vil spille i Ffk så hadde han kommet til enighet, men det er pengene som styrer, ikke følelser som han prøver og formidle oss.

Det har du helt rett i.

Hvis Raio vil spille i FFK kan han spille i FFK. Det er bare å senke kravene.

Vil bare snu litt på dette, sett at dere er i Raio sine sko. Du vet du har ca 3 "gode" år igjen som fotball spiller,

du har "ingenting" og falle tilbake på, (ref Czwartek,bank utdannelse)

hva ville du gjort for og sikre deg en trygg og god utsikt for fremtiden.

Ville du senket kravet ditt og gitt litt blaffen fordi folket / fansen ønsker det, eller ville du kjørt løpet ut for og sikre deg en god fremtid ???

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 jul 11, 23:02

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Lex
Om Raio absolutt vil spille i Ffk så hadde han kommet til enighet, men det er pengene som styrer, ikke følelser som han prøver og formidle oss.

Det har du helt rett i.

Hvis Raio vil spille i FFK kan han spille i FFK. Det er bare å senke kravene.

Vil bare snu litt på dette, sett at dere er i Raio sine sko. Du vet du har ca 3 "gode" år igjen som fotball spiller,

du har "ingenting" og falle tilbake på, (ref Czwartek,bank utdannelse)

hva ville du gjort for og sikre deg en trygg og god utsikt for fremtiden.

Ville du senket kravet ditt og gitt litt blaffen fordi folket / fansen ønsker det, eller ville du kjørt løpet ut for og sikre deg en god fremtid ???

Hvis jeg (i Piirojas sko) ville spilt for FFK hadde jeg vært nødt til å senke kravene mine.

Det hadde selvsagt aldri vært aktuelt for meg å gå ned såpass i lønn, og jeg ville da sett meg om etter en ny arbeidsgiver. Så enkelt er det. Selvfølgelig vil heller ikke Piiroja gå ned masse i lønn, og det er fullt forståelig.

Derfor er Piiroja uaktuell for FFK etter denne sesongen. 

Det er jo det jeg også sier, at hvis Piiroja vil spille for FFK må han senke kravene sine. 



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f