Husk meg
Brukernavn
Passord

14 Runde: Sogndal-Fredrikstad 26.06.2011

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 jun 11, 19:33

Dette vil vise seg å være en meeeget viktig 3 poenger å ta med seg. Fantastisk herlig,i en kamp der poengene gledet mere enn selve spillet:)))


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 jun 11, 20:10

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 jun 11, 20:55

Opprinnelig postet av Plankehue

Virker som han er sliten og at han har grått en del eller at han har en alergi...

uansett så er han prof til fingerspissene

Jeg vet ikke helt om du prøver å være morsom eller noe, men folk med følelser får faktisk litt blanke øyne når man prater om venner/familie som nettopp har gått bort. Det kalles å være trist og i sorg. 

Det der med allergi burde du rett og slett være stor nok til å droppe. Tåpelig.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 11, 21:22

Opprinnelig postet av FFK Pride

Finnes det en spiller med dårligere touch en Jabbie? 

Herregud, de ballene flyr veggimellom hver jævla gang han skal ta de i mot. 

Om så er tilfelle så kan i hvert fall touch læres. Jeg mener å huske at Roy Keane kom med noen stygge sammenligninger mot Ruud van Nistelrooy også da han først ankom klubben. Han klarte seg greit etterpå han også...

Herlig med seier! Og ikke minst forbannet viktig!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 11, 21:26

Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg vet ikke helt om du prøver å være morsom eller noe, men folk med følelser får faktisk litt blanke øyne når man prater om venner/familie som nettopp har gått bort. Det kalles å være trist og i sorg. 

Det der med allergi burde du rett og slett være stor nok til å droppe. Tåpelig.

Syns i Borges skulle fått slippe å stå foran kamera etter noe sånt. Tydelig at han sliter med å få frem ordene. Vet ikke hvem som bestemmer sånt, men send noen andre!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 jun 11, 21:33

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg vet ikke helt om du prøver å være morsom eller noe, men folk med følelser får faktisk litt blanke øyne når man prater om venner/familie som nettopp har gått bort. Det kalles å være trist og i sorg. 

Det der med allergi burde du rett og slett være stor nok til å droppe. Tåpelig.

Syns i Borges skulle fått slippe å stå foran kamera etter noe sånt. Tydelig at han sliter med å få frem ordene. Vet ikke hvem som bestemmer sånt, men send noen andre!


Er vel media som bestemmer, alle skal jo være tilgjengelig. Ufattelig sterkt av Borges å gjennomføre intervjuet men ennå mer respektløst av reporteren og fortsette å kjøre på med spørsmål når man ser hvor preget Borges er.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 jun 11, 22:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Plankehue

Virker som han er sliten og at han har grått en del eller at han har en alergi...

uansett så er han prof til fingerspissene

Jeg vet ikke helt om du prøver å være morsom eller noe, men folk med følelser får faktisk litt blanke øyne når man prater om venner/familie som nettopp har gått bort. Det kalles å være trist og i sorg. 

Det der med allergi burde du rett og slett være stor nok til å droppe. Tåpelig.

Ta å ro deg ned. Det var ikke ment som noen morsomhet eller noe sånt.

Ikke forvent at folk mener det værste med en gang.

Kansje litt keitete formulert, men det var litt ment som  om han var lei seg pga kammeraten eller om det var pollen som gjorde han så rød i øyne.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jun 11, 23:57

Dæilig med seier i serien igjenSmile Synes guttæne jobbet bra idag.seff det er mye å gå på i spill men det sa også Aune etter kampen så da er jeg fornøyd! Synes Jabbie spilte en veldig bra 2omgang.Må innrømme at jeg har sansen for Husain sin spille stil. Tenk dere når alle ung gutta blir tørr bak øra,da kan vi faktisk kjempe helt i toppen om par år.Derfor er det veldig bra at de unge får spille så mye som de får nå!

Jeg er klar for neste kamp.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 27 jun 11, 00:12
Deilig med en seier i serien igjen,3 kjærkomne poeng som kommer godt med i en meget jevn serie.Var ingen bra kamp i dag heller,får håpe dem finner tilbake til det fine spille fra tidligere i sesongen.

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 27 jun 11, 01:21
Ja det var deilig og viktig med seier igjen.Syns gutta gjorde en grei kamp på ett dårlig underlag mot en vanskelig motstander.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340