Husk meg
Brukernavn
Passord

Norske lag i Europa 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jul 11, 23:34

RBK tapte 0-1 og har derme ett meget vanskelig oppgjør neste uke. Jeg er ingen spåmann, men jeg spår ikke RBK vidre

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 28 jul 11, 09:23

Nei, de går ikke videre. Det blir playoff for Europa League i stedet. Jeg tipper at også Vålerenga (og kanskje, kanskje Aalesund) kommer dit. Så kan vi kanskje håpe at i hvert fall ett av dem kommer seg inn i gruppespillet.

Men ett lag i Europa League-gruppespill, det er tynt.

Om kampen i går er det ikke annet å si enn at dersom RBK er norsk klubbfotballs flaggskip, så ligger hele flåten i en bakevje og flaggskipet har grunnstøtt. Er de lokomotivet, så står toget for tiden på et lite trafikkert sidespor ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 28 jul 11, 12:46

togtrafikken i norge er vel kjent for å stå rimelig stile ......Cool

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jul 11, 20:53

Da er VIF ute.. tapte 0-2 mot paok og derme ser jeg ikke vif vidre...

AAFK Vant 4-0 over Elfsborg og det må jeg si er fantastisk bra

godset kampen starter 21::00

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 jul 11, 22:52

Strålende innsats av AaFK, og skuffende av VIF.

Strømsgodset reiser hjem fra Madrid med et respektabelt 2-1 tap. Riktignok kom godsets redusering etter en Atletico-utvisning. At Godset går videre tviler jeg veldig, veldig sterkt på - men det kan bli et severdig returoppgjør.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 29 jul 11, 07:59

De to antatte gullfavorittene i serien skuffer altså like mye ute som hjemme, og vi må sette vår lit til Statens Vegvesen avdeling Sunnmøre. Elfsborgs forsvar er forøvrig det mest gavmilde jeg har sett i år.

Godsets 2-1-tap gjør at jeg faktisk har en bitteliten tro på en bombe. 1-0 hjemme og de er videre. Og husk, Atletico Madrid er ikke i gang med seriesesongen og har antagelig langt igjen til noe som ligner toppform. De er fortsatt et bedre lag enn Godset, men dersom Godset spiller med hjertet utapå trøya og har litt flaks ... adios Diego!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 jul 11, 23:58
Endret: 30 jul 11, 00:03
Endret av: Per Egil

Bah, jeg var på Ullevål i går. Gledet meg til å se fotball igjen etter en trist og rar uke.

Men Vålerenga var virkelig et sørgelig syn. Fellah og Singh var ikke til å kjenne igjen fra i fjor, og Ogude, Koné og Morten Berre virket langt unna kampform.

Dette VIF-laget må virkelig finne på noe lurt om de skal redde seg inn i siste halvden av sesongen. Og da er jeg ikke sikker på om en aldrende dverg fra Island er redningen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 aug 11, 22:07

Opprinnelig postet av Tøfflus

Nei, de går ikke videre. Det blir playoff for Europa League i stedet.

Korrekt, Rosenborg tapte 3-2 i Tsjekkia. Selv så jeg kun andreomgang, og da var trønderne altfor svake.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 03 aug 11, 22:13


Ha ha helt konge :-)  "heia" Rosenborg


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 11, 22:31

dem for kvalikk kamp til Europa League. litt stygt og skrive sånt, men  jeg håper RBK driter seg ut for dem har lagt opp spiller kjøpa til og komme seg ut i europa

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 03 aug 11, 23:27

Opprinnelig postet av keiko99

dem for kvalikk kamp til Europa League. litt stygt og skrive sånt, men  jeg håper RBK driter seg ut for dem har lagt opp spiller kjøpa til og komme seg ut i europa

Jeg har lenge vært enig med deg, Keiko, når det gjelder å håpe at RBK mislykkes i Europa. Men når det ikke lenger er CL-millionene det er snakk om, håper jeg de gjør det bra i Europa League. Norge trenger sårt ranking-poeng, og de må gjerne komme fra RBK-suksess for min del.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 04 aug 11, 20:31

Da ble det ikke overraskende ut på Godset med 0-2 mot Atletico i Drammen i kveld.

Må si at de kom fra det med æren i behold - de hadde nok av spill og sjanser til i alle fall å klare uavgjort, men jeg satt hele tiden med en følelse av at om nødvendig kunne Atletico legge inn et eller to høyere gir.

Men allikevel - drammenserne er nok tross alt fornøyd med hvordan laget framsto i kveld.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 11, 14:09

RBK fikk Drømme trekning, men Aalesund fikk det meget tøft

Rosenborg - AEK Larnaca

Aalesund - AZ Alkmaar

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 05 aug 11, 14:54


Sansynlig er det ikke men det blir vill jubel i stua hvis Rosenborg ennå en gang driter seg ut mot Larnaca. Vedr Aalesund krysser jeg fingre og håper de kan overaske.


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 05 aug 11, 14:57

Opprinnelig postet av Erikk


Sansynlig er det ikke men det blir vill jubel i stua hvis Rosenborg ennå en gang driter seg ut mot Larnaca. Vedr Aalesund krysser jeg fingre og håper de kan overaske.

 

AGREED!

---------------------------

-Vinn kjærlighet ved å vise kjærlighet.
Alexander Barclay


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 05 aug 11, 16:02

Jeg håper både RBK og AaFK kommer seg til gruppespillet. Det er ikke så enormt med $penn i Europa League, og jeg må si det er trist for norsk fotball om Vegvesenet skal være enslige fanebærere i høst.

Forøvrig bør Tromsø skamme seg over hva de presterte mot Paksi, og Enga har heller ikke noe å være stolte over. 0-5 sammenlagt over to kamper er rett og slett flaut, selv mot et bra lag.

Godset kunne man ikke forvente mer av, med tanke på motstanden. Men det er synd at vi (norsk klubfotball) har kommet tilbake dit hvor man klapper hverandre på skulderen og sier "bra innsats" etter å ha røket 1-4 sammenlagt mot god motstand. På slutten av 90-tallet var det jo faktisk slik at de fleste norske lagene bet greit fra seg i cupvinnercupen/UEFA-cupen, og Molde slo følge med RBK til gruppespill i CL.

Og, for å være ærlig, jeg synes diskusjonen om antall lag i Tippeligaen er en gedigen avsporing i den debatten, selv om Nils Johan Semb sikkert er uenig.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 05 aug 11, 16:44


At norske lag i Europa gjør det bedre med færre lag i Tippeligaen er jeg enig med deg i at er helt på trynet.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 18 aug 11, 22:37


Gode nyheter fra Lerkendal. Larnaka (det er jo der flyet lander hvis du skal på ferie til Aya Napa) har holdt Bartepakket til 0-0. Fantastisk :-) 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 11, 22:38

Aalesund vant 2-1 i dag

RBK spilte veldig svakt 0-0.. fyyyyyyyyyyyyy faen og jeg håper at dette RBK laget går på en knekk..tror dem kan kjøpe seg til tykke... jeg under ikke RBK noen ting... 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 aug 11, 22:54

Opprinnelig postet av keiko99

Aalesund vant 2-1 i dag

RBK spilte veldig svakt 0-0.. fyyyyyyyyyyyyy faen og jeg håper at dette RBK laget går på en knekk..tror dem kan kjøpe seg til tykke... jeg under ikke RBK noen ting... 

Jeg håper RBK ryker ut av europa og at dem ender under oss på tabellen.. Kanskje Borges får bedre tanker og velger utlandet istedet for det laget der..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340