Husk meg
Brukernavn
Passord

9. serierunde: FFK - Haugesund, onsdag 29.juni kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 jun 11, 12:08

Opprinnelig postet av Topscorer
Pavlov har noen kommentarere her som ikke akkurat viser stor forståelse for fotball.

Det som er bra med et diskusjonforum vel? At man kan kommentere og diskutere uansett bakgrunn og evt forståelse :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 jun 11, 13:05
Pavlov var nok ikke på kampen. Han så derfor ikke reaksjonen til hele stadion når dommeren en sjelden gang dømte riktig, det er vel sjelden en dommer har fått trampeklapp for en avgjørelse på Stadion. Jeg kan ikke huske at vi har hatt en slik markert reaksjon før. Uavhengig av dette, så har vi hatt dårligere dommere i mange andre kamper de siste åra.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 jun 11, 20:34

Opprinnelig postet av tomroar
Pavlov var nok ikke på kampen. Han så derfor ikke reaksjonen til hele stadion når dommeren en sjelden gang dømte riktig, det er vel sjelden en dommer har fått trampeklapp for en avgjørelse på Stadion. Jeg kan ikke huske at vi har hatt en slik markert reaksjon før. Uavhengig av dette, så har vi hatt dårligere dommere i mange andre kamper de siste åra.

 

Overvar denne kampen på tv, med alt det medfører av repriser etc... Dommeren gjorde en meget solid debut som tippeligadommer! Han fikk også skryt av kommentator, så jeg tror vel at Pavlov var på matchen Tomroar, grunnen til at du ikke så han, var at du ikke selv var tilstede;-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 jun 11, 21:52

Opprinnelig postet av djpete

 

Overvar denne kampen på tv, med alt det medfører av repriser etc... Dommeren gjorde en meget solid debut som tippeligadommer! Han fikk også skryt av kommentator, så jeg tror vel at Pavlov var på matchen Tomroar, grunnen til at du ikke så han, var at du ikke selv var tilstede;-)

Største mølet jeg har hørt. At han fikk sin debut nå har vel sin sammenheng. Mannen eide jo minimal konsekvens i dømmingen. Ingen store blundere dog, så godkjent debut etter norske standarder.

---------------------------

samhold


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 30 jun 11, 21:06

Opprinnelig postet av tomroar
Pavlov var nok ikke på kampen. Han så derfor ikke reaksjonen til hele stadion når dommeren en sjelden gang dømte riktig, det er vel sjelden en dommer har fått trampeklapp for en avgjørelse på Stadion. Jeg kan ikke huske at vi har hatt en slik markert reaksjon før. Uavhengig av dette, så har vi hatt dårligere dommere i mange andre kamper de siste åra.

 

Jeg beklager, men du er fullstendig på viddene. Dommer Kjensli gjorde en meget god kamp


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 jun 11, 22:07

Opprinnelig postet av Pavlov

Opprinnelig postet av tomroar
Pavlov var nok ikke på kampen. Han så derfor ikke reaksjonen til hele stadion når dommeren en sjelden gang dømte riktig, det er vel sjelden en dommer har fått trampeklapp for en avgjørelse på Stadion. Jeg kan ikke huske at vi har hatt en slik markert reaksjon før. Uavhengig av dette, så har vi hatt dårligere dommere i mange andre kamper de siste åra.

Jeg beklager, men du er fullstendig på viddene. Dommer Kjensli gjorde en meget god kamp

Dommeren gjorde langtfra en meget god kamp. Han gjorde til nød en ok kamp. 

Jeg ville gitt han en 3'er på en 1-10-børs.

Men som jeg har nevnt tidligere, han kommer sikkert sterkere tilbake. Han virket som en bra type.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jun 11, 23:14

Opprinnelig postet av Pavlov

Opprinnelig postet av tomroar
Pavlov var nok ikke på kampen. Han så derfor ikke reaksjonen til hele stadion når dommeren en sjelden gang dømte riktig, det er vel sjelden en dommer har fått trampeklapp for en avgjørelse på Stadion. Jeg kan ikke huske at vi har hatt en slik markert reaksjon før. Uavhengig av dette, så har vi hatt dårligere dommere i mange andre kamper de siste åra.

 

Jeg beklager, men du er fullstendig på viddene. Dommer Kjensli gjorde en meget god kamp

Tydligvis er du i klart mindretall over de som mener at han gjorde en god kamp. Når hele langsida på stadion reiser seg og klapper når han gjør en riktig avgjørelse sier det sitt...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 01 jul 11, 14:08
Endret: 01 jul 11, 14:09
Endret av: JipJap

Opprinnelig postet av kratos

Tydligvis er du i klart mindretall over de som mener at han gjorde en god kamp. Når hele langsida på stadion reiser seg og klapper når han gjør en riktig avgjørelse sier det sitt...

Hjemmepublikum er aldri kjent for å være helt nøytrale når det gjelder bedømming av dommerprestasjoner.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 01 jul 11, 14:36
Jeg syns også dommeren var elendig ,etter å ha sett kampen kun live.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 jul 11, 01:44
Endret: 02 jul 11, 01:47
Endret av: djpete

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Pavlov

Opprinnelig postet av tomroar
Pavlov var nok ikke på kampen. Han så derfor ikke reaksjonen til hele stadion når dommeren en sjelden gang dømte riktig, det er vel sjelden en dommer har fått trampeklapp for en avgjørelse på Stadion. Jeg kan ikke huske at vi har hatt en slik markert reaksjon før. Uavhengig av dette, så har vi hatt dårligere dommere i mange andre kamper de siste åra.

 

Jeg beklager, men du er fullstendig på viddene. Dommer Kjensli gjorde en meget god kamp

Tydligvis er du i klart mindretall over de som mener at han gjorde en god kamp. Når hele langsida på stadion reiser seg og klapper når han gjør en riktig avgjørelse sier det sitt...

 

Helt klart Kratos. Når nesten hele langsida reiser seg, så har langside rett....selvsagt! Og, JA, jeg er i klart mindretall....det er jo opptil 3-4 personer på FFK sine supportersider som mener noe annet enn meg. MY BAD! :-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 jun 11, 21:06

Idag var Hansi hverken god eller dårlig, mer OK. Jabbie er uryddig idag og Aune og co skal ha skryt for riktige bytter. Rafn var også frisk. Borges var TUNG idag, mulig vi bør hvile han fra start mot TIL, kan heller komme inn å snu matchbildet hvis det trengs. Ruud Tveter burde scora minst 1 mål idag, men vil heller se han på topp. Flott at Askar er tilbake, han trenger vi på kanten!

For meg var backene våre meget bra, samt Hansen tidvis, og Hussain sitt innhopp. Haugesund har INGENTING å by på, og det ville vært nitrist å avgitt poeng for de i dag..

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jun 11, 19:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Innbyrdes kamper må vi tilbake til opprykkssesongen 2003 for å finne, og da vant vi 3-2 hjemme og fikk noe jeg mener å huske var et relativt heldig 1-1 borte.

Hjemmekampen står jo også igjen som en av de store Stadion-opplevelsene de siste ti årene. Vi lå under 0-2 tidlig i kampen, men snudde og vant 3-2 etter at Markus Ringberg satte inn scoringer i det 80. og 90. minutt. Lars Petter Hansen scoret reduseringsmålet. En utrolig begivenhetsrik kamp, og ikke minst en helt enorm stemning de siste ti minuttene, og lenge etter kampslutt. Det var en av de kampene hvor jeg skjønte at dette kunne gå til opprykk, og jeg hadde heller aldri opplevd lignende stemning på Stadion før. Gode minner, altså.

FKH virker for øvrig å gjøre en veldig god bortekamp i dag mot Strømsgodset. Ligger kompakt og er gode i forsvar, men skaper også farligheter fremover på banen. Ledet fortjent til pause. I skrivende stund har Godset utlignet og kampen vipper, men FKH gjør en solid kamp. Ingen lett motstander, og et betydelig bedre fotballag enn Sogndal. Vi må heve oss betraktelig!

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 jun 11, 19:36

Tror nøkkelen ligger i at slitne bein,blir friske og raske. Håper vi får uttelling ,og kjører over Haugesund. Akkurat DET har jeg tro på i denne kampen. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 jun 11, 17:04

Jeg skal ha med meg mine 2 nevøer på 5 og 11år. Håper de får oppleve en fotball fest i Fredrikstad.Jeg har trua!

Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jun 11, 17:29

Grunnet tynn stall og svak hjemmeform i år tror vi er nærmere bunn av tabellen enn toppen. Hovedårsaken til at vi ligger på midten er den unormale poengsankingen på bortebane. 9 poeng fra kamper i Aalesund, Bergen og Sogndal er fantastisk sterkt. 1 poeng hjemme mot Viking, Odd og Særp er tilsvarende elendig.Ergo vil samtlige kamper være ekstremt viktige framover for å unngå sumpa. I år vil lagene som rykker ned mye mulig ha rekordhøy sum, mens lagene som tar medalje bortimot rekordlav poengsum.

Håper på denne gjengen, antar at Valencia er skadet.

Staw

Martinsen   Horn    Piiroja   Thomassen

Gamboa   Jabbie   Hussain   Rafn

Borges   Tarik

Benk: Masalin, Ophaug, Elvestad, Ramberg, Hansen, Ruud Tveter.

Askar er suspendert, og kjenner ikke skadesituasjonen til Mulac og Odi. De to er uansett milesvis unna laget.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 jun 11, 18:00
Opprinnelig postet av bateman

Grunnet tynn stall og svak hjemmeform i år tror vi er nærmere bunn av tabellen enn toppen. Hovedårsaken til at vi ligger på midten er den unormale poengsankingen på bortebane. 9 poeng fra kamper i Aalesund, Bergen og Sogndal er fantastisk sterkt. 1 poeng hjemme mot Viking, Odd og Særp er tilsvarende elendig.Ergo vil samtlige kamper være ekstremt viktige framover for å unngå sumpa. I år vil lagene som rykker ned mye mulig ha rekordhøy sum, mens lagene som tar medalje bortimot rekordlav poengsum.

Håper på denne gjengen, antar at Valencia er skadet.

Staw

Martinsen   Horn    Piiroja   Thomassen

Gamboa   Jabbie   Hussain   Rafn

Borges   Tarik

Benk: Masalin, Ophaug, Elvestad, Ramberg, Hansen, Ruud Tveter.

Askar er suspendert, og kjenner ikke skadesituasjonen til Mulac og Odi. De to er uansett milesvis unna laget.

Spennende det laget du setter opp, Gamboa som kantspiller tror jeg ville gjøre seg. Og morsomt at du for en gang skyld utelater Elvestad. (Ja, du har rett. dDu har utelatt ham en del i den senere tid)

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 27 jun 11, 18:16
Jeg har tro på at Rafn og Hansen samarbeider på følgende måte: Rafn starter kampen med beskjed om at han skal spille en time, den siste halvtimen kommer Hansen inn og blir en superinnbytter. Er ellers enig i laget med Martinsen som høyre back og Gamboa som kantspiller.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 jun 11, 18:17

Håper på dette laget:

Lasse Staw

Cristian Gamboa - Jørgen Horn - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Tarik Elyounoussi - Khalifa Jabbie - Etzaz Hussain - Mads Hansen

Alexander Ruud Tveter - Celso Borges


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 27 jun 11, 18:52

Opprinnelig postet av bateman

 I år vil lagene som rykker ned mye mulig ha rekordhøy sum, mens lagene som tar medalje bortimot rekordlav poengsum.

 

 

Hva tror du/dere er nødvendig av poeng for sikker plass? Øverst på 30 tallet?



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340