Husk meg
Brukernavn
Passord

9. serierunde: FFK - Haugesund, onsdag 29.juni kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 mai 11, 22:34
Endret: 02 jul 11, 12:01
Endret av: Rey

La oss se framover. Vi var gode i en halv kamp mot Molde, la oss prestere godt i 90 mot Haugesund som ikke har vært voldsomt gode borte - bortsett fra på Lerkendal hvor de møtte et helt bortreist RBK.

Vi vil mangle Jørgen Horn som får karantene etter sitt femte gule kort, så da er det vel inn med Martinsen igjen. Samtidig får vi Jabbie tilbake fra karantene, og det er godt. Ramberg/Borges som sentral midtbaneduo fungerte overhodet ikke. Få Celso fram sammen med Tarik der hvor han hører hjemme.

Jeg har tro på at vi skal slå Haugesund, hvis vi holder nivået fra andreomgangen mot Molde.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 19 mai 11, 22:58

Opprinnelig postet av Tøfflus

La oss se framover. Vi var gode i en halv kamp mot Molde, la oss prestere godt i 90 mot Haugesund som ikke har vært voldsomt gode borte - bortsett fra på Lerkendal hvor de møtte et helt bortreist RBK.

Vi vil mangle Jørgen Horn som får karantene etter sitt femte gule kort, så da er det vel inn med Martinsen igjen. Samtidig får vi Jabbie tilbake fra karantene, og det er godt. Ramberg/Borges som sentral midtbaneduo fungerte overhodet ikke. Få Celso fram sammen med Tarik der hvor han hører hjemme.

Jeg har tro på at vi skal slå Haugesund, hvis vi holder nivået fra andreomgangen mot Molde.

Jeg ville foreslått Borges/Jabbie jeg da....Eller Etzaz/Jabbie kanskje....

Ramberg trenger litt hvile....


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 19 mai 11, 23:29
Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Tøfflus

La oss se framover. Vi var gode i en halv kamp mot Molde, la oss prestere godt i 90 mot Haugesund som ikke har vært voldsomt gode borte - bortsett fra på Lerkendal hvor de møtte et helt bortreist RBK.

Vi vil mangle Jørgen Horn som får karantene etter sitt femte gule kort, så da er det vel inn med Martinsen igjen. Samtidig får vi Jabbie tilbake fra karantene, og det er godt. Ramberg/Borges som sentral midtbaneduo fungerte overhodet ikke. Få Celso fram sammen med Tarik der hvor han hører hjemme.

Jeg har tro på at vi skal slå Haugesund, hvis vi holder nivået fra andreomgangen mot Molde.

Jeg ville foreslått Borges/Jabbie jeg da....Eller Etzaz/Jabbie kanskje....

Ramberg trenger litt hvile....

Ramberg er god hjemme så han må spille. Borges viste i dag hvorfor han fortsatt spiller i norge. Når han møter fotrappe spillere blir han ALT for treig. Han har skuffet hittils i år.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mai 11, 23:53

om det ikke blir streik da Cool.  jeg kommer tilbake med hvem som blir dommer så fort det kommer Tongue out

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 mai 11, 00:13

Håper på dette laget:

Lasse Staw

Cristian Gamboa - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Amin Askar - Hans Erik Ramberg - Khalifa Jabbie - Alex Valencia

Tarik Elyounoussi - Celso Borges


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 mai 11, 06:06

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper på dette laget:

Lasse Staw

Cristian Gamboa - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Amin Askar - Hans Erik Ramberg - Khalifa Jabbie - Alex Valencia

Tarik Elyounoussi - Celso Borges

Klarer ikke å krangle med den der nei..

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 mai 11, 07:31
Endret: 20 mai 11, 07:31
Endret av: Per Egil

Kampen blir trolig avlyst

- 95 spillere tas ut i streik etter at NISO og NHO Idrett ikke ble enige under nattens mekling. Dermed blir kommende helg i eliteserien trolig avlyst.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 mai 11, 09:08

Avlyst eller flyttet?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 mai 11, 09:09

Sikkert flyttet, men det kommer nok mer informasjon utover dagen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 mai 11, 10:30

Ja, hele runden går vel i vasken dersom ikke streiken avsluttes i løpet av fredag eller tidlig i morgen. Jeg tviler på at så mange TL-klubber har råd til å ha et fly stående i beredskap i tilfelle det blir kamp likevel.

Jeg må si at med unntak av oppsigelsesvernet, som er en god sak, er det drøyt av spillerforeningen å gå til streik over fritt skovalg og personlige sponsoravtaler. Så store og viktige er ikke disse sakene. Selv om jeg har forståelse for kravene, synes jeg ikke de er verdt å gå til streik for.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 mai 11, 12:14

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 mai 11, 12:21

Men Horn er fortsatt med mot Godset, da det er denne kampen han skulle stå over, eller blir det annerledes med en utsatt runde?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 mai 11, 12:23

Han må stå over i neste førstelagskamp. Hvis neste runde går som normalt må han altså stå over mot Godset. Karantenereglene sier ikke noe om utsatte kamper, bare at man må stå over neste førstelagskamp i samme turnering (her: serien).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 mai 11, 13:25

Mod

Flyttet en del poster som gikk på streiken, diskusjon rundt årsaker til streik osv fra kamptråden til tråden om streiken

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 mai 11, 13:25

Syns bare å huske det var ett eller annet rundt dette for en annen spiller og utsatt kamp ifjor eller noe..... Men mulig hjernen min spiller meg et puss

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 mai 11, 13:52

Ja, jeg husker også at det var en sak i fjor, men det var aldri noen tvil om hvilken kamp den aktuelle spilleren skulle stå over. Det var bare noen som ikke likte at spilleren da ble klar til den kampen han opprinnelig skulle stått over.  Hadde vært kjekt om noen hadde bedre hukommelse og kunne fortelle resten av oss surrehuer hvilken spiller det var snakk om, og hvilken kamp Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 mai 11, 14:13
Endret: 20 mai 11, 14:19
Endret av: thorsen

Sandnes-Ulf - FFK tenker jeg. Stadion eid av kommunen og kommunen streika.

Neiventnålitt! Det var noe greier med Borges, han fikk sitt femte gule eller noe, men så gikk Lyn konk og kortet fra den kampen ble strøket, så han hadde bare fire gule etter at Lyn var fjerna.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 mai 11, 13:52

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 mai 11, 14:29

Dæven, hva var det dem egentlig brukte streiketida si på der borte?


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 jun 11, 13:19

Nå er kampen omberammet av NFF.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f