Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 09 mai 11, 10:20
Vidar er min helt på banen. Gir alt for laget og tar smellen som en mann. H.Berg er ei fisle som sutrer og griner for ingenting. Når han begynnner å snakke om fair play da vet vi at det kommer mye manure.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 mai 11, 16:33

debatten forsetter

Men et viktig poeng fra reka Surprised

Opprinnelig postet av Reka

- Jeg er veldig opptatt av den debatten, men jeg synes det er merkelig at Lillestrøm hyler og skriker. Jeg husker godt handsen til Arild Sundgot mot Stabæk, og jeg husker at keeperen til Lillestrøm rev ned en Kongsvinger-spiller på vei alene gjennom i fjor, men jeg hørte ingenting fra Henning Berg da. Da blir det for dumt. Jeg skal ikke angripe Henning, men når man har brent fingrene sine selv skal man være litt forsiktig med å tråkke på andre, sier Rekdal til Nettavisen.

Det er ikke riktig deg Vidar gjorde, men man må elske det som supporter. At han vise at han er villig til å blø sån for drakta Laughing


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 09 mai 11, 17:27

Jeg tror Henning Berg mest av alt er opptatt av å skaffe LSK sympati, og til en viss grad renvaske sitt eget småsølete lag. Dette er en god anledning for ham å gi inntrykk av å være et offer og ikke en utøvende aktør i fairplaydebatten.

Jeg tror helt ærlig ikke Berg er spesielt opptatt av hva som skjedde i helgen, utenom at det ble poengdeling og ikke seier, men at FFK litt tilfeldig stilte seg selv lagelig til for hugg.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 09 mai 11, 17:30
Utrolig hvordan verden forandrer seg og det lett/fintspillende FFK er skurken, mens klyse Henning Berg med et av Norges mest forhatte lag er offeret.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 mai 11, 18:26
Endret: 09 mai 11, 18:27
Endret av: FFKgutt1

Opprinnelig postet av Erikk
Utrolig hvordan verden forandrer seg og det lett/fintspillende FFK er skurken, mens klyse Henning Berg med et av Norges mest forhatte lag er offeret.

Som skrevet i kamptråden: Kjetil Rekdal sier sitt om Berg og LSK:

Jeg er veldig opptatt av den debatten, men jeg synes det er merkelig at Lillestrøm hyler og skriker. Jeg husker godt handsen til Arild Sundgot mot Stabæk, og jeg husker at keeperen til Lillestrøm rev ned en Kongsvinger-spiller på vei alene gjennom i fjor, men jeg hørte ingenting fra Henning Berg da. Da blir det for dumt. Jeg skal ikke angripe Henning, men når man har brent fingrene sine selv skal man være litt forsiktig med å tråkke på andre, sier Rekdal til Nettavisen.

Edit: noen var tidligere enn meg gett.. :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340