Husk meg
Brukernavn
Passord

6. serierunde: FFK - LSK fredag 6.05 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 mai 11, 15:12

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Tøfflus

Selv er jeg så heldig at som kabel-kunde hos Canal Digital har jeg faktisk kanalen, mens de i andre deler av byen, med Get, ikke har den ...

Jeg er i Bergen, og har digital kabel fra Get. Max er standardkanal i startpakka her hos oss i alle fall. (Det tok dog litt tid fra lansering før de fikk avtalen på plass)

Mulig du tenker på Viasat? De har ikke fått på plass avtale om å sende Max.

Aha. Nei, jeg tenkte på Get, det var jo mye styr i høst. Jeg hadde rett og slett ikke fått med meg at det var gått i orden nå. Men det er jo bra. Viasat er en vrang gjeng, så det overrasker meg ikke at de ikke har avtale på plass.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 15:49
Endret: 06 mai 11, 16:16
Endret av: Knuty

Rotete start de første 20, lite spill som sitter skikkelig. Liker heller ikke alle disse frisparkene, selv om LSK (heldigvis) utnytter de svakt så langt.

Edit - Bedring utover omgangen, men alt i alt en ganske så kjedelig fotballkamp til nå..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 mai 11, 16:19

Det hadde vært kjekt om:

  • Vi kunne bruke mindre enn fem sekunder på hver pasning vi skal slå
  • Øvrebø slutter å blåse frispark på alt og ingenting.

Utover dette, enig med du. Lillestrøm virker som de i større grad vet hva de vil når de får ballen. Vi nøler for mye til å gi dem problemer.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 mai 11, 16:24
Positivt: at jeg faar sett kampen her i Frankrike Negativt: det meste ellers. Lite fornoyd..

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 16:43
Endret: 06 mai 11, 16:44
Endret av: Knuty

Det hadde vært kjekt om Askar kunne slå presise innlegg også..


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 16:53
Endret: 06 mai 11, 17:14
Endret av: Knuty

Nydelig av nykommerne! 1-0. Strålende avslutningsteknikk. Veldig passivt av LSK-spillerne før innlegget, men vi takker og bukker.

Og i kjent stil scorer LSK et drittmål. Svakt av Staw.

Pådrar oss gule kort på flere nøkkelspillere også her. Ikke bra.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 mai 11, 17:14

Horn og Martinsen har solide i dag... .ja Ramberg også


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 17:17
Endret: 06 mai 11, 17:24
Endret av: Knuty

Årets mest kyniske takling av Martinsen? INgen mulighet på ball. Tar en for laget, og redder nok poenget..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 mai 11, 17:22
Endret: 06 mai 11, 17:24
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Knuty

Nydelig av nykommerne! 1-0. Strålende avslutningsteknikk. Veldig passivt av LSK-spillerne før innlegget, men vi takker og bukker.

Og i kjent stil scorer LSK et drittmål. Svakt av Staw.

Pådrar oss gule kort på flere nøkkelspillere også her. Ikke bra.

Mener det var klart angrep på keeper i forkant av det målet der.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 mai 11, 17:28

Dessverre så er det Staws feltarbeide som førte til Lillestrøms mål. Enten får han begynne å bli stående på streken eller hvertfall lære seg å bokse. Hver gang han ruser ut i duell i feltet får jeg frysninger på ryggen. Også denne gangen. Bortsett fra det var Horn nok en gang outstanding (bortsett fra en reell bom mot slutten av annen omgang). Celso har fortsatt ikke funnet formen. Innbytterne gjorde en veldig bra jobb. Tarik jobber og løper som en helt. Vidar Martinsen reddet nok også oss fra et tap i dag. Håpet på tre poeng men alt i alt kanskje vi bør være fornøyde med poengdeling. Lillestrøm var gode. Hadde de bare spilt mer direkte i første omgang som de gjorde i andre, så kunne resultatet blitt bedre. Virker som de trenger 45 minutter på å spille seg i form. Aune gjorde bra bytter og kan ikke lastes for manglende inngripen denne gang.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 mai 11, 17:28

Vi får skremmende mange kort. Både Celso og Tarik sine er veldig unødvendige. Celso holder en LSK-spiller ca 80 meter fra vårt mål, og Tarik faller lett i en situasjon hvor han fort kunne blitt felt om han hadde prøvd å passere. Mindre galt med kortet til Horn, der hadde det fort blitt en målsjanse, og Martinsen var jo bare nødt til å felle og ta det røde kortet.

Ut fra den strenge linja Øvrebø hadde kampen igjennom, er det rart han ikke ga Lasse frispark på målet, men isolert sett vil jeg si det er greit å ikke blåse på den. Lasse tar en sjanse når han ikke går for å bokse ballen der, og det er like mye han som LSK-spilleren som skaper sammenstøtet. Dog ser LSK-spilleren ikke på ball i det hele tatt. Tror nok flertallet av slike situasjoner i årets TL vil ende met frispark til keeper.

Eneste positive beholdning var at Horn og Martinsen gjorde en god jobb i duellspillet, samt det fine 1-0-målet.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 17:30
Endret: 06 mai 11, 17:49
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av hasse33

Mener det var klart angrep på keeper i forkant av det målet der.

At det var så veldig klart er jeg ikke enig i.

Gabrielsen er jo borti keeper, det er udiskutabelt. Uansett er det jo Staw som ruser ut helt ukontrollert. Han surrer seg jo langt på vei inn i situasjonen selv.. 

Generelt er jeg i mot at keepere skal overbeskyttes i slike situasjoner. Når det er sagt, det fins masse eksempler på at det blir blåst på disse her. Dårlig involvering av Staw er det uansett.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 mai 11, 17:35

Men i forkant av LSKs mål ... da spillet endelig ble stoppet, og Borges fikk gult for involveringen et halvt minutt tidligere - det var da ikke frispark til LSK? Jeg synes det så ut som vi skulle hatt innkast. Uansett, dette var ikke bra.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 17:37
Endret: 06 mai 11, 17:46
Endret av: Knuty

Hva kan vi forvente av karantene på Martinsen her? Det tas vel som i England, med én kamp for professional foul?

Ingen krise det. Heller han enn Horn. Horn gjorde i mine øyne nok en svært god kamp. Der har vi skaffet oss en klassestopper.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 mai 11, 17:38
Endret: 06 mai 11, 17:45
Endret av: Tøfflus

Ja, reglene er de samme i Norge når det gjelder dette. Vidar får én kamp, står over mot VIF, og vi har forhåpentligvis Raio klar til da. Hvem spiller cupkampen, tro?

Forøvrig skal Berg ha buksevann. Stiller seg på sin høye fair play-hest, men selv sto han hoppende gal og protesterte på flere klare frispark mot LSK. Han bør snakke med en glassmester snarest.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 mai 11, 17:54
Endret: 06 mai 11, 17:54
Endret av: Kai Roger

Lillestrøm er vonde å møte. Men Henning Bergs tirade etter kampen ,er ihvertfall helt over mål. Snakket om Fair Play.-om Real Madrid-Barcelona osv,osv........Han var vel fortsatt varm i topplokket...enda han så ferdig dusjet ut der han sto.

 

Gamboa,Horn,Thomassen og ikke minst Ramberg synes jeg var bra idag. Tarik må ikke sutre...men heller prøve å ha en posetiv innstilling....synes han furtet idag,og ballen spratt vel heller ikke hans vei. Bra når Borges ble flytta ned,men så er det disse gule kortene,som vi vil betale dyrt for denne sesongen-dessverre.

 

Marthinsen: sånn skjer....vi kan vel strengt tatt takke han,for at vi fikk 1 poeng idag-(LSK spilleren kunne ha bommet alene med Staw,men......)

 

Staw: kjempebra kamp,og han vil helt sikkert bokse ballen hvis han kommer i en sånn situasjon igjen. Staw er en mann vi vil ha glede av i mange år:)


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 06 mai 11, 18:00

Kaldt vær, Borges ute av form, 3000 mystiske pasninger og alledeles trøstesløst spill. Kjiiiiip kveld. Glad vi kom unna med 1-1 takket være Vidar.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 mai 11, 18:02

Henning Berg fremstår som norges største sutrekopp....... Direkte ufint å komme med det oppgulpet om fair-play osv i intervjuet etter kampen 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 18:09
Endret: 06 mai 11, 18:11
Endret av: Knuty

Har Henning Berg glemt denne allerede..?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 mai 11, 18:10
Rask Oppsummering: Marthinsen, Horn, Staw og Gamboa gode, dommeren gjorde feil ved Lillestrøms mål. Henning Berg er og blir en drittsekk. Marthinsen reddet poenget.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f