Husk meg
Brukernavn
Passord

5. serierunde: Stabæk - FFK - mandag 25.04 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 apr 11, 06:15

Stabæk sliter med skader? Er jo ingen av de der som hadde starta uansett.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 11, 15:30

Skjelvik fortsatt på sidelinjen

I sesongoppkjøringen var Jørgen Skjelvik ute med skade i høyrebeinet. Nå er det venstrebeinet som setter ham på sidelinjen. http://www.budstikka.no/sport/stab-k/skjelvik-fortsatt-pa-sidelinjen-1.6186236


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 apr 11, 05:59

Får vi med oss poeng i denne kampen, ser det lyst i forhold til tabellplasseringen framover.

Siden vi i de neste to serierundene, har to hjemmekamper etterhverandre.

Det er mot Lillestrøm og Vålerenga. Hvor mange poeng kan vi håpe på her?

Seier mot Lillestrøm er vel innen rekkevidde og et poeng mot Vålerenga kanskje?

Fire poeng på de kampene bør vi vel være fornøyd med og da ligger vi vel på topp tre på tabellen?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 apr 11, 07:22

Lillestrøm og Enga hjemme er to vanskelige kamper. Vi har egentlig en knallhard terminliste, og er vi helt der oppe etter 19mai kampen i Molde skal jeg ta meg øl. Lsk er helt råe på kontringer, så vi kan ikke stå for høyt mot dem. Problemet demmes er nok forsvaret, og mangel på fart.

Et lite tips:

Stabæk B : 0p

Enga H: 1p

Lsk  H: 3p

Molde  B: 1p

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 apr 11, 09:19

Før Stabæk Fredrikstad

God vurderinger av FFK-laget. Stabæk er godt forberedt på hva som venter dem. 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 apr 11, 13:57

noen som vet noe mer om raio. har prøvd å titte etter om han fortsatt er skada, eller om han er på bena igjen. men jeg har ikke sett no noe sted


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 apr 11, 05:37

Fredrikstad, som innehar 2. plassen, har også gitt spillerne sine fri i to dager før mandagens bortekamp mot Stabæk. - Vi får et lite avbrekk fra hverandre, men Stabæk-kampen blir uansett en ny utfordring. Tarik Elyounoussi og Jørgen Horn er suspenderte. I tillegg sliter Raio Piroja med en strekk. Han er veldig tvilsom, sier Tom Freddy Aune til Nettavisen. Samtidig reiser østfoldingene til Telenor Arena vel vitende om at de slo Stabæk 3-1 der i generalprøven før Tippeliga-starten. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3136025.ece


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 apr 11, 09:37
Endret: 23 apr 11, 09:38
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av scheien

noen som vet noe mer om raio. har prøvd å titte etter om han fortsatt er skada, eller om han er på bena igjen. men jeg har ikke sett no noe sted

Tror han er hjemme i Estland og får behandling i påska. Aner ikke hvordan det går.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 apr 11, 15:41

Det stemmer, bekreftes her: http://www.f-b.no/ffk/beklager-det-gule-kortet-1.6188157

Er Jabbie ute også?

---------------------------

Heia FFK


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 apr 11, 05:33

Pokker også. Det er ikke akkurat ideelt å måtte bytte ut begge midtstopperne fra én kamp til den neste. Tror det kan bli mye å gjøre for Lasse i morra.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 24 apr 11, 10:50
Endret: 24 apr 11, 10:51
Endret av: Rey

Ser ut til at Valencia også er ute. Da blir det vel følgende startoppstilling:

Staw

Gamboa - Ophaug - Martinsen - Thomassen

Askar - Jabbie - Ramberg - Hansen

Borges - Ruud Tveter

Selvsagt ikke ideelt å bytte så mange spillere, men laget ser da ikke så aller værst ut. Det største usikkerhetsmomentet jeg ser er formen til Ophaug ettersom han har vært skadet en periode. Håper kampbildet blir slik at Rafn kan få sin Tippeligadebut i løpet av kampen også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 apr 11, 11:12

Opprinnelig postet av Tøfflus

Pokker også. Det er ikke akkurat ideelt å måtte bytte ut begge midtstopperne fra én kamp til den neste. Tror det kan bli mye å gjøre for Lasse i morra.

Han hadde mye å gjøre sist også, tenker på treningskampen, hvor de produserte målsjanser i haugevis.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 apr 11, 11:14

Opprinnelig postet av Rey

Ser ut til at Valencia også er ute. Da blir det vel følgende startoppstilling:

Staw

Gamboa - Ophaug - Martinsen - Thomassen

Askar - Jabbie - Ramberg - Hansen

Borges - Ruud Tveter

Selvsagt ikke ideelt å bytte så mange spillere, men laget ser da ikke så aller værst ut. Det største usikkerhetsmomentet jeg ser er formen til Ophaug ettersom han har vært skadet en periode. Håper kampbildet blir slik at Rafn kan få sin Tippeligadebut i løpet av kampen også.

Jeg er redd for farten hans, Stabæk har vel nok av raske spillere.

Siden han ikke har spilt på en stund, så gjør ikke situasjonen hans bedre av den grunn.

Får ikke at han ikke blir en rundingsbøye for spissene til Stabæk.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 apr 11, 11:58
Kampen kommer nok til å bære preg av det. Tror FFK kommer til å ligge både lavt og kompakt og satse på brud og kontringer.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 apr 11, 12:17

Laget ifølge f-b.no FFKs sannsynlige lag mot Stabæk: Lasse Staw; Cristian Gamboa, Vidar Martinsen, Jan Tore Ophaug, Joachim Thomassen; Amin Askar, Hans Erik Ramberg, Khalifa Jabbie, Mads Hansen; Celso Borges, Alexander Ruud Tveter

 

Har trua på at vi kan sparke godt fra oss i morgen jeg. Om alle jobber som sist blir det ikke lett for Stabæk. Satser 3 poeng til FFK

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 apr 11, 14:35

Mandag debuterer Alexander Ruud Tveter (20) fra start mot Stabæk.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 apr 11, 15:18

Opprinnelig postet av Lex

Laget ifølge f-b.no FFKs sannsynlige lag mot Stabæk: Lasse Staw; Cristian Gamboa, Vidar Martinsen, Jan Tore Ophaug, Joachim Thomassen; Amin Askar, Hans Erik Ramberg, Khalifa Jabbie, Mads Hansen; Celso Borges, Alexander Ruud Tveter

 

Har trua på at vi kan sparke godt fra oss i morgen jeg. Om alle jobber som sist blir det ikke lett for Stabæk. Satser 3 poeng til FFK

 

8 nordmenn av 11 er da ikke gærntCool


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 apr 11, 16:17

Med i troppen er juniorspiller Håvard Åsheim på 16 år. Har ikke oversikt over hvem FFKs yngste spiller i Tippeligaen, men dersom han får spilletid - noe jeg forøvrig anser som lite sannsynlig - overtar han vel muligens den rekorden?

Mer sannsynlig er det vel at enten Simen Rafn eller Etzaz Hussain får noen minutter. Håper å se begge, men må innrømme at det hadde vært ekstra gøy å sett kvalitetene til Hussain.

Karantener og skader er selvfølgelig ikke bra, men for å prøve å se positivt på det får flere spillere vist seg frem og dersom de presterer blir det mer konkurranse om plassene.

En spiller som Alexander Ruud Tveter vet at dette er en av få sjanser han kommer til å få, og forhåpentligvis viser han at han tar den. Ser også at flere er usikre på Ophaug. Selvfølgelig mangler han kamptrening og sikkert tempo, men Ophaug er en rutinert spiller. Samtidig kommer han inn på et lag som er i flyt, og da er det mye enklere å prestere.

Gleder meg til kamp!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 apr 11, 16:27

Opprinnelig postet av General Gardener

Med i troppen er juniorspiller Håvard Åsheim på 16 år. Har ikke oversikt over hvem FFKs yngste spiller i Tippeligaen, men dersom han får spilletid - noe jeg forøvrig anser som lite sannsynlig - overtar han vel muligens den rekorden?

Lasse Staw var 16 år da han debuterte for oss borte mot Viking i 2004. Åsheim vil nok være noen måneder yngre om han debuterer mot Stabæk nå, men tviler jo veldig sterkt på at han slipper til. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 apr 11, 18:18

Det blir seier mot stabæk.Tveter putter 2 målSmileJa opphaug har vært ute en stund og han mangler fart,Men han har mye rutine så jeg tror det blir bra.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f