Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 38 av 42 38

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 okt 11, 21:41

Opprinnelig postet av Stoni
Utrolig viktig at Start tapte idag. Første og siste gang jeg heiet/heier på Odd og Fagermo

Si ikke det, de skal møte Sogndal også. Men Odd Grenland, for en fantatisk høstsesong!

De hadde vel 23 poeng og lå bak FFK på en 13. plass før vi måtte dem 11. september. Nå ligger de ett poeng bak Rosenborg, på 4. fjerdeplass og har 7 seire og 1 uavgjort på de siste åtte kampene og har altså igjen Sogndal og Sarpsborg.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 okt 11, 21:59

Ble 6 - 3 tap for RBK.. hehehehe.. Bare å gratulere Molde med gullet!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 31 okt 11, 09:27

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg vil heller si: Hadde greit om FFK gjorde jobben selv, for en gangs skyld, at vi ikke skal være avhengige av andre.

Hva i all verden mener du med det? Nå er det slik i år at de  to siste  lagene rykker ned. Hvis man ikke er blant dem så har men vel gjort jobben for å unngå nedrykk?

Mener du at Molde ikke vant seriegullet selv, men at Brann gjorde jobben for dem?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 okt 11, 09:30

Med seier mot Start er vi sikret ny kontrakt uansett hva som skjer på Ullevaal i kveld.

Vinner vi på Ullevaal i kveld er vi sikret ny kontrakt hvis vi ikke taper mot Start på lørdag.

Dette ser utrolig bra ut nå! Men den litt korpulente fruen har enda ikke åpnet nebbet... Smile


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 okt 11, 10:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg vil heller si: Hadde greit om FFK gjorde jobben selv, for en gangs skyld, at vi ikke skal være avhengige av andre.

Hva i all verden mener du med det? Nå er det slik i år at de  to siste  lagene rykker ned. Hvis man ikke er blant dem så har men vel gjort jobben for å unngå nedrykk?

Mener du at Molde ikke vant seriegullet selv, men at Brann gjorde jobben for dem?

Forsøk etter beste evne å la vær å ta det jeg skriver ut av sin sammenheng.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 okt 11, 10:49

Opprinnelig postet av Plankekæll

Med seier mot Start er vi sikret ny kontrakt uansett hva som skjer på Ullevaal i kveld.

Vinner vi på Ullevaal i kveld er vi sikret ny kontrakt hvis vi ikke taper mot Start på lørdag.

Dette ser utrolig bra ut nå! Men den litt korpulente fruen har enda ikke åpnet nebbet... Smile

Med rett mental oppladning til denne kampen så kan det bli en meget hyggelig kveld foran TV-en.

Tjukka skal visstnok i følge NSB´s informasjonssjef ha ombooket billettene til Kristiansand. Med seier i kveld så må Start ta 8 poeng mer enn oss på de 3 siste kampene, (inkl. målforskjellen), det vil si at de må ta full pott.

Men fortsatt er mange scenarier åpne, tap i kveld så er det full match, men i dag har jeg tro på at spillerne og trenerapparatet greier å lade batteriene på en slik måte at tenningen er på rett nivå, dette blir spennende.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 okt 11, 21:24


Ifølge NSB´s informasjonsdirektør har tjukka nå kun bestilt enveisbillett til Kr.sand UTEN avbestillingsbeskyttelse!

Hva betyr det?????

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 okt 11, 21:28

Opprinnelig postet av Willy René
Hva betyr det?????

Litt usikker, men tror det betyr at vi får møte storlaget Sandnes Ulf til neste år!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 okt 11, 21:33

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Willy René
Hva betyr det?????

Litt usikker, men tror det betyr at vi får møte storlaget Sandnes Ulf til neste år!

Det har du rett i gett!

Nå skal den tjukka dama synge for Start.....

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 nov 11, 21:24
Endret: 01 nov 11, 21:31
Endret av: FFKgutt1

Ikke bare Aune som får det glatte lag.. Særpingene vil at Roar Johansen skal ta hatten sin å gå på grunn av denne: Håper erkerivalen klarer seg  og diverse andre ting..

Trodde de der oppe støttet laget og trenerne sine uansett jeg og at klubben skulle opptre anerledes og stå bak sine egne.. Supporterne skulle IKKE klage på Roar hvertfall om det endte med nedrykk..

Link til tråden her: http://fossefallet.net/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1640&start=15   

 

Ser foresten at VG har endret artikkelen..

 

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 11, 21:31
Endret: 01 nov 11, 21:33
Endret av: Arte et labore

Tror jammen meg det smakte litt bedre med Tippeligaen der oppe enn de først innrømmet. Uansett litt gøy å se at de har tjue kamper uten seier, men det er først når treneren håper FFK klarer seg at de virkelig vil bli kvitt han. Det gir vel ny næring til at for sarpingene er FFKs fiasko viktigere enn S08s suksess.

Men moro, det er det! Ikke minst folk med skylapper som dette:

Vi har et toppnivå som kanskje kun overgås av Molde og RBK.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 nov 11, 21:34

Kanskje vi skal ansette Roar som hjelpetrener?

Billig og god trener som virker som en likandes kar. Smile


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 nov 11, 22:50
Endret: 01 nov 11, 23:50
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Arte et labore

Vi har et toppnivå som kanskje kun overgås av Molde og RBK.

 

Morsomt.

Det hadde vært ennå morsommere og hørt om bunn-nivået deres.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 nov 11, 23:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kanskje vi skal ansette Roar som hjelpetrener?

Billig og god trener som virker som en likandes kar. Smile

er ikke det TFA blir kritisert for?

Trur vi trenger en annen hjelpe trener, han vill ikke gi Aune noe taktisk fordel.

Bare se hvordan særp har gjort det, samme taktiken i helt år og 21 kamper uten seier. Han har også hakk i plata når han snakker i media. NEI TAKK TIL Roar


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 02 nov 11, 08:59

Opprinnelig postet av Plankehue

er ikke det TFA blir kritisert for?

Trur vi trenger en annen hjelpe trener, han vill ikke gi Aune noe taktisk fordel.

Bare se hvordan særp har gjort det, samme taktiken i helt år og 21 kamper uten seier. Han har også hakk i plata når han snakker i media. NEI TAKK TIL Roar

Har ingen meninger om hvem som bør bli ny hjelpetrener.

Men stusser på argumentene dine.

Sarp rykket ned fordi de er et adeccolag, med adecco ressurser og dermed adecco stall.

En god leder er "en likandes kar" mens en dårlig leder ikke er det.

At han har den samme historien når han snakker til media er vel mer troverdig enn å ikke ha det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 nov 11, 10:14


Særp hadde en fantastisk sesong i Adeccoen og kom til Tippeligaen med en enorm medgangsbølge. Men denne snudde slik vi spådde den kom til å gjøre. Salget av Nymo-Matla og skaden til Hoås kan være det som "veltet lasset". Når det gjelder Johansen mener jeg fortsatt at han har gjort en kjempejobb og vi må se på hvilke midler han har hatt til disp.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 02 nov 11, 13:11

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har ingen meninger om hvem som bør bli ny hjelpetrener.

Men stusser på argumentene dine.

Sarp rykket ned fordi de er et adeccolag, med adecco ressurser og dermed adecco stall.

En god leder er "en likandes kar" mens en dårlig leder ikke er det.

At han har den samme historien når han snakker til media er vel mer troverdig enn å ikke ha det?

Kansje jeg var utydeligWink

Det jeg skulle fram til er at det som blir tatt frem som posetivt om Roar, er det folk her inne trekker frem som negativt her på forumet.

At Aune er for snill og likanes. Og Aune har fått skjeft for å ha hakk i plata, men nå er det plutselig posetivt????

Og hvorfor skal vi hente en trener som er akkurat lik Aune?? Han trenger vel en annen trener som har andre kvalitet, som vill gi Aune ting som han er evt dårlig på.

Men jeg ser på Roar som mye dårligere trener enn Aune, greier ikke å forandre på taktiken sin, dårlige bytter, enda mer stille på benken det Aune er.

så når folk er så kritisk om Aune, så trener vi ikke en ny enda dårligere Aune(Roar).

Jeg syns Aune gjør framgang som trener, han prøver ihverfall.

Kan godt hende at jeg bommer helt på skiva,men det er sån jeg ser det.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 02 nov 11, 15:49
Endret: 02 nov 11, 15:49
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankehue

 

Kan godt hende at jeg bommer helt på skiva,men det er sån jeg ser det.

Point taken

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 02 nov 11, 21:31


Sarp 08 har fått ny utstyrssponsor de neste 5 år. De har skrevet en avtale med Legea til en verdi av 13 mill. 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 nov 11, 15:54


Flat Trådet Nøstet
Side 38 av 42 38

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f