Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 42 33

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 okt 11, 20:09

Hæhæhæ, så bommer faen meg Årst på målet når han tar straffa.

---------------------------

In Jocke we trust.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 03 okt 11, 20:10

Spontan jubel i stua når Årst banka den utenfor!!!

---------------------------

Svaberget for alltid!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 okt 11, 20:38

Skikkelig bunnoppgjør det her.. Kjedelig.. :/

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 okt 11, 20:52

AAFK-start 0-0. Digg.

---------------------------

In Jocke we trust.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 okt 11, 20:52

0-0 i Ålesund, helt greit for vår del. Fortsatt syv poeng ned, og bare fem runder igjen.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 okt 11, 20:54

Deilig :) Nå må vi kjøre som jernet mot både Start og Aalesund hjemme ;)

Ser foresten at Sogndal jakter svensk trener: http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/-ny-sogndaltrener-kan-bli-klar-i-loepet-av-uken-3600620.html  Jonas Olsson :)

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 03 okt 11, 22:01


Både rødt kort og straffe, da trodde jeg det var gjort. Egentlig en jævlig regel siden laget som blir rammet for dobbel straff. Er kjempefornøyd med at Årst bomma og vi er nærmere fornyet tippeligaspill :-)


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 03 okt 11, 22:26

Opprinnelig postet av Erikk

Egentlig en jævlig regel siden laget som blir rammet for dobbel straff.

Gult kort og frispark er jo også dobbel straff? Hva er forskjellen annet enn at straffen er hardere? Dobbel straff er det uansett.

Er helt uenig i at de som mener at rødt + straffe er for hard straff. Hvis man ikke får rødt ved å frata en åpenbar scoringsmulighet vil flere bli fratatt åpenbare scoringer fordi man ikke har noe å tape det.

Uansett herlig for oss at Årst tar en av sine dårligste straffer noen sinne når det teller som mest Laughing

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 okt 11, 09:11

Opprinnelig postet av Jens G Best

Spontan jubel i stua når Årst banka den utenfor!!!

Ja, det hadde blitt svett dersom Start hadde vunnet i går. Sju poeng er mye å ta igjen.

Når jeg ser på det gjenstående kampprogrammet har jeg god tro på at vi klarer dette. Dersom vi slår Start er det nesten nok i seg selv, for da må Start vinne samtlige fire gjenstående kamper: Brann (H), Odd (H), Viking (B) og Tromsø (H). Dessuten tror jeg Sogndal skal slite med å vinne noen flere kamper.

Bortekampene vi har igjen er harde, men vi kan kanskje få med oss et par uavgjort - hverken Haugesund eller LSK har vist storform i høst. Men nå blir det jo så lenge mellom kampene at form ikke vil ha noe å si? De fem siste serierundene er spredt fra 16. oktober til 27. november ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 11, 15:20
Endret: 04 okt 11, 15:24
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Tøfflus
De fem siste serierundene er spredt fra 16. oktober til 27. november ...

Det er jo helt latterlig at 28. serierunde spilles 31. oktober og de to siste spiller først tre og fire uker etterpå. Jeg vil tippe at Molde allerede før de to siste rundene er seriemester og at Start og Sarpsborg allerede har rykket ned, kanskje har også Rosenborg sikret seg bronsen. Man skal da altså vente 3-4 uker på å finne ut hvem som tar bronse i årets serie. alt annet er kanskje avgjort.

Og hvorfor er det tre uker mellom kampene? Norges siste landskamp går jo førstkommende tirsdag, ingen treningskamper ut året heller. Er det playoff-kampene som er blitt skjøvet inn der? I tillegg til cupfinalen?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 okt 11, 15:49


Det er vel luka hvor playoff i EM-kvalifiseringen skal spilles, ja. Og det spiller ingen rolle om Norge ikke spiller, for de aktuelle datoene er internasjonale datoer hvor klubbene er forpliktet til å frigi landslagsspillere (og dermed kan ikke NFF planlegge serierunder på de datoene).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 okt 11, 14:15

Kan gå mot slutten for Tippeligaen

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 okt 11, 14:33

Det har NFF godt av syntes jeg. Nå har TV2 fått til en god fotballsatsning, så bestemmer NFF seg for å selge det til Canal Plus som legger ALLE kampene på betalingskanaler.. Skjønner godt Norsk Tipping i denne saken..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 okt 11, 17:31

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Det har NFF godt av syntes jeg. Nå har TV2 fått til en god fotballsatsning, så bestemmer NFF seg for å selge det til Canal Plus som legger ALLE kampene på betalingskanaler.. Skjønner godt Norsk Tipping i denne saken..

Det stemmer ikke. Tre av åtte kamper skal gå på åpne kanaler, enten nå Canal+ må opprette disse selv eller selge rettighetene for de tre kampene til TV2, NRK, MAX eller andre.

Når det er sagt - måten NFF gjorde dette på er meget kritikkverdig. De har bygget opp et samarbeid med TV2 over tid nå, og da er det utilbørlig å selge rettighetene til en annen aktør helt uten budrunde. TV2 ble ikke varslet før NFF hadde undertegnet avtalen med Canal+. Det er både illojalt og svært uprofesjonelt gjort av forbundet. Lurer på om det ikke er noen vennetjenester som har blitt begått innad i gutteklubben Grei her ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 okt 11, 19:08

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Det har NFF godt av syntes jeg. Nå har TV2 fått til en god fotballsatsning, så bestemmer NFF seg for å selge det til Canal Plus som legger ALLE kampene på betalingskanaler.. Skjønner godt Norsk Tipping i denne saken..

Det stemmer ikke. Tre av åtte kamper skal gå på åpne kanaler, enten nå Canal+ må opprette disse selv eller selge rettighetene for de tre kampene til TV2, NRK, MAX eller andre.

Når det er sagt - måten NFF gjorde dette på er meget kritikkverdig. De har bygget opp et samarbeid med TV2 over tid nå, og da er det utilbørlig å selge rettighetene til en annen aktør helt uten budrunde. TV2 ble ikke varslet før NFF hadde undertegnet avtalen med Canal+. Det er både illojalt og svært uprofesjonelt gjort av forbundet. Lurer på om det ikke er noen vennetjenester som har blitt begått innad i gutteklubben Grei her ...

Ok, har ikke fått hele saken med meg :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 okt 11, 20:15

Dagens resultater:

Haugesund - FFK: 3 - 2

Molde - Odd: 0 - 0

Adeccoborg - Tromsø: 0 - 2

Sogndal - Godset: 1 - 1

Rosenborg - AAFK*: 1 - 0

Start - Brann: I morgen kl 19:00

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 okt 11, 10:00


Det ble jammen 2-2 på Lerkendal igjen. Fire av de siste sju kampene mellom disse to lagene på Lerkendal har nå endt 2-2! Dette er andre gang på ganske kort tid at AaFK tar poeng fra en av Moldes nærmeste utfordrere. Reka er nok på julekortlista til Solskjær nå.

Ja, og så heia Brann.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 okt 11, 19:01

Heia Brann ja, som scorer etter 20 sekunder eller noe.

Fantastisk start for vår del.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 okt 11, 19:12

... og så utrolig trist å se Kristiansand-publikummet så til de grader svikte laget sitt. Det er ikke mange folk på Sør Arena i kveld. Kanskje enda mer forunderlig at halve Røkkeløkka står tom de siste kampene inn mot seriegull. La også merke til halvfull hovedtribune og tomme kortsider i Sarpsborg i går.

Samtidig som Fredrikstad stadion rett som det er har en del tomme seter.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 okt 11, 19:40
Endret: 17 okt 11, 19:43
Endret av: Knuty

Der utlignet jammen meg Start også. Brukbar omgang, mot et Brann-lag som sliter litt med å finne flyten om dagen. Start kan fort finne på å ta tre poeng her, dessverre..

Edit: Og der leder de gule ja.. Pokker.



Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 42 33

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f