Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges forlater Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 20 8

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jun 11, 16:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Éverton er jo heller ingen bakromsspiss.

Bortkastet energi spør du meg.

Helt enig!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 11, 11:51

Bedre og selge Borges en å la han gå gratis ?

Danske klubber vil ha borges

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 30 jun 11, 16:01

 

 

Det går greit å erstatte Borges. Hans nivå er ikke så høyt som enkelte tror. Ihvertfall ikke agenten sin optismisme vedr. salg. Han skulle vært i FFK et par sesonger til. For sin egen del.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 30 jun 11, 18:30
Ja hvertfall en sesong til.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 11, 19:37

Celso Borges har vært i Fredrikstad i tre sesonger ved sesongslutt, og en spiller av hans potensial og kvalitet bør selvfølgelig nå finne en ny klubb og ikke minst en ny liga for å utvikle seg videre. Med bedre medspillere, bedre motspillere og en mer type kontinental ligafotball (f.eks. i Nederland, Frankrike, Tyskland) vil Celso Borges kunne utvikle seg mye mer enn i sin fjerde sesong i Fredrikstad. Sett fra hans ståsted, er det fullt forståelig og helt naturlig at han ønsker nye utfordringer allerede i år.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jul 11, 11:27

Hvorfor deltar ikke Borges og Gamboa for Costa Rica i Copa America?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jul 11, 12:05

Opprinnelig postet av bateman

Hvorfor deltar ikke Borges og Gamboa for Costa Rica i Copa America?

Var vel snakk om at de skulle bruke de unge lovende i denne turneringen. Mulig jeg tar feil.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 jul 11, 12:09

Både Borges og Gamboa er vel strengt tatt både unge og lovende! Tongue out


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jul 11, 12:23

ok ser den, det rette er vel å si de som ikke er etablert på landslaget ;) min feil hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 08 jul 11, 13:14

Opprinnelig postet av bateman

Hvorfor deltar ikke Borges og Gamboa for Costa Rica i Copa America?

 

FFK forhandlet med det Costaricanske forbundet om at de bare skulle delta i den første turneringen. 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jul 11, 20:21

På lang sikt tror jeg klubben vil nyte godt av å ha landslagsspillere. På kort sikt vil vi miste nøkkelspillere i enkeltkamper, men på lang sikt vil verdien på spillerne øke, samt at den enkelte vil bare bli bedre. Hverken Celso eller Gamboa ville tatt skade av et Copa America mesterskap rent ferdighetsmessig.

Så synd at vi "forhandlet" oss til å beholde de, ikke minst har vi en periode uten fotball nå grunnet ferie...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 jul 11, 20:30

Ja og hvorfor har vi ferie nå? Jo, fordi det har vært et sinnsykt kampprogram de siste ukene. Tror ikke spillerne hadde hatt godt av den lange reisen nå, flere kamper og omstille seg til en helt annen tiddsone. De trenger hvile og få lada batteriene igjen nå.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 jul 11, 09:49

Opprinnelig postet av solano2

Ja og hvorfor har vi ferie nå? Jo, fordi det har vært et sinnsykt kampprogram de siste ukene. Tror ikke spillerne hadde hatt godt av den lange reisen nå, flere kamper og omstille seg til en helt annen tiddsone. De trenger hvile og få lada batteriene igjen nå.

 

Man snakker om det sinsyke kampprogrammet. skjønner ikke helt den. Se på topplaga i PL osv. De spiller jo fort 50-60 seriekamper i året pluss landslag. De har ofte også 3 kamper i uka. Se på TDF gutta 20 mil hver dag i 3 uker. Tror i norge vi må lære å legge om treninge å akseptere at det faktisk ikke er så mye med 2-3 kamper i uka.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jul 11, 20:58

du kan da ikke sammenlikne tdf med fotball, desuten har topplaga i pl litt større stall enn vi har her i norge...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 jul 11, 11:45

- Ikke hørt et pip i hele sommer

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 jul 11, 13:49

Ønskedrøm?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 jul 11, 13:53

Jeg tror at dersom RBK eller VIF kommer til gruppespillet i Europa League, har de nok gode kort på hånda for å overtale Celso til å vurdere dem seriøst. Dersom de ikke kommer dit, kan jeg ikke se hva han har av utviklingspotensiale i de klubbene på kort sikt. Riktignok er det større sjanse for at en klubb som RBK kommer seg ut i Europa igjen enn for at vi gjør det, men det spørs hvor lenge Celso vil vente på å få spille mot skikkelig god motstand. Det har vært en del overganger fra TL til tysk fotball det siste året, og Bundesliga må da eventuelt friste mye mer enn RBK?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 11, 14:05

Da håper jeg ikke på RBK og vif Tongue out

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 jul 11, 14:14

Slik som de større topplagene som VIF, RBK, Brann fremstår nå, så kan jeg ikke forstå hvis Celso vil vurdere de. Som flere nevner ser jeg eventuelt Molde som en sterk konkurrent. Men der er han ikke sikret første 11er, det er han i FFK.

Og de danske klubbene som har vist interesse; er det egentlig noe annet lag enn FCK som burde være av interesse? Ligaene er vel relativt like. Og skal han vise seg frem, så ville det vært fordelaktig å være på et lag hvor han er garantert å spille. Men som du sier, tysk fotball har jo hentet mye fra Norge. Hva med Köln for eksempel? Norsk trener, og kan hente en kvalitetsspiller gratis etter sesongen. Hannover har jo tydeligvis gode følere på TL.

Men spørsmålet er jo det samme som sist, er farten hans avgjørende for hvilken liga han kommer i? Og som skrevet i intervjuet med Celso, så er han jo egentlig midtbanespiller.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 jul 11, 14:35
Endret: 19 jul 11, 15:02
Endret av: hasse33

Det er vel ikke mange norske klubber som har mye kroner på bok?? Sitter ikke RBK med en ganske stor gjeld? VIF kan vel muligens hente noen kroner fra Skeidar , men de sitter på en Moa på utlån til Tromsø, som de vil vel hente tilbake snarest mulig, MFK... ja der er jo Gjeldsten og Røkke som sikkert er villige til å hoste opp noen mill, samtidig som de har meget bra spillere i Borges posisjoner....

Brann er vel i samme situasjon som oss dvs nesten konk??



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 20 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f