Husk meg
Brukernavn
Passord

1. serierunde - Aafk - FFK. Man. 21 mars kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 22 mar 11, 10:23

Opprinnelig postet av daggad
Morsomt poeng under kampen var da FFK supporterne forsvant i pausen, og kun 3-4 stykker kom ut igjen etter pause. Jeg skjønte ingenting før jeg innså at de hadde flyttet seg lenger opp på tribunene under taket. Klok avgjørelse... ;)

Hehe, da jeg selv var på tilsvarende kamp i 2005 passet jeg og kameratene godt på å stille oss så langt opp på bortetribunen vi kunne. (Det året mener jeg å huske at vi fylte både øvre og nedre tribune i det hjørnet). Forresten, serverer kioskene på CLS fortsatt stor, tjukk kjøttpølse?  Det gjorde meg like paff den gang som en del sikkert blir når de kommer til Østfold og ser folk spise pølsa i vaffelCool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 21 mar 11, 22:17
Herregud for en fantastisk deilig seier. Min dom på dagens kamp er god minus. Mye bra fremover, spesielt ved enkelte kontringer. Sentralt på midten sliter vi voldsomt i perioder. Jeg har stort tro på Jabbie, men i dag rotet han litt for mye. Hansi er veldig opp og ned. Glimrende i perioder - håpløs ved andre anledinger. Midtforsvaret og Gamboa slet vel også endel i dag. Jeg vil heller ha Raio inn for Vidar, selv om jeg faktisk synes han var hakket vassere enn Jørgen Horn i store deler av kampen i dag. Men til deres forsvar; forholdene var meeeget vanskelige. Og selvsagt et herlig innhopp av Mads Hansen. Alt i alt en fantastisk sliteseier fra gutta. Herlig å se gleden i laget om dagen. Moralen virker jo upåklagelig... Jeg tror vi kan få mange morsomme stunder med dette laget i år. Gratulerer til alle!

---------------------------

Kråkerøy


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 mar 11, 23:16

Opprinnelig postet av Robbie
Herregud for en fantastisk deilig seier. Min dom på dagens kamp er god minus. Mye bra fremover, spesielt ved enkelte kontringer. Sentralt på midten sliter vi voldsomt i perioder. Jeg har stort tro på Jabbie, men i dag rotet han litt for mye. Hansi er veldig opp og ned. Glimrende i perioder - håpløs ved andre anledinger. Midtforsvaret og Gamboa slet vel også endel i dag. Jeg vil heller ha Raio inn for Vidar, selv om jeg faktisk synes han var hakket vassere enn Jørgen Horn i store deler av kampen i dag. Men til deres forsvar; forholdene var meeeget vanskelige. Og selvsagt et herlig innhopp av Mads Hansen. Alt i alt en fantastisk sliteseier fra gutta. Herlig å se gleden i laget om dagen. Moralen virker jo upåklagelig... Jeg tror vi kan få mange morsomme stunder med dette laget i år. Gratulerer til alle!

Enig, Vidar var bedre enn Horn, men Raio og Vidar er for like i spillestilen. Håper Horn kan heve seg med flere kamper framover og bli den spillende stopperen vi ikke har hatt siden Gerrbrand. Raio som ryddegutt var også savnet idag. Vidar og horn spilte nervøst og vi skal være glad det var Sellin og ikke Ojo de møtte ikveld.

Tarik ble byttet ut ja, my bad.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 mar 11, 20:07

Deilig seier på bortebane med dårlige forhold!

Synes Mads Hansen var rå. Ikke mye spilletid, men han skapte en ny bredde i spillet til Fredrikstad synes jeg. Jabbie virker fortsatt litt ukonsentrert/nervøs?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 mar 11, 20:09

Opprinnelig postet av Welhaven

Deilig seier på bortebane med dårlige forhold!

Synes Mads Hansen var rå. Ikke mye spilletid, men han skapte en ny bredde i spillet til Fredrikstad synes jeg. Jabbie virker fortsatt litt ukonsentrert/nervøs?

Enig, men innsatsen er der. Han vil spille seg god på dette nivået, nettopp fylt a18år. Hansi bidrar meget bra i 2omg, flotte dybdeløp! Men en usikker lagdel med 2 unge ubeskrevne blad i bakhånd i form av Elvestad og Hussain. Positivt at vi vinner på en dårlig dag under rævva forhold. Og vi trengte ikke å bruke Rafn og Ruud Tveter engang :o)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 mar 11, 20:13

Deilig med en sliteseier i grusomme forhold!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 mar 11, 20:14
Veldig sterk borteseier....mange lag vil tape i Ålesund iår. Synes Jabbie var god,,,måten han dekker rom på,var knall bra...han gjør en usynelig jobb,som er knall viktig for et lag. I et forferdelig vær,så var dette bare.......FANTASTISK:)))

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 mar 11, 20:07

Vel fortjent! Stakkars hjerte, nerver, sjel og det som er når Aafk får corner på overtid. Laget som ligger under får jo "alltid" en siste sjanse :p

Vi blir et giftig kontringslag i år! Mot Aafk må vi styre da vi er et bedre lag, og i denne vinden og med høye skuldre ble det vanskelig. Med engang Aafk jakter 2-1 og så senere 2-2 får vi kontringer og STORE sjanser. Både Hansen og Askar burde avgjort til 1-3. Men who cares, drømmestart!! Nå skal vi klå Viking folkens!

Tror FFK kan ta noen "sjokksiere" på utebane i år mot topplaga hvor vi kan ligge kompakt bak og kontre i hundreogtjue.

Bra bytter av trenerteamet ;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 mar 11, 20:10

1600 inn på kontoen. Cool Satte 500 på borteseier.

 

Elsker Mads Hansen. Hvem trenger Maradona? Kjempebra innsats under vanskelige forhold.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 21 mar 11, 20:04

Deilig!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 mar 11, 19:16
Endret: 21 mar 11, 19:18
Endret av: hasse33

Synes ikke FFK er noe dårligere lag enn AAFK ?? Vi har da hatt det meste av spillet selv om det ikke har blitt de store avslutningene.

Synes vi er mye mer upresise enn det  jeg har sett i treningskampene, men mulig vinden skal ha endel av skylden.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 21 mar 11, 16:52

Opprinnelig postet av aavdst

 Hørte fra en kollega som hadde sett en kamp i helgen at bildekvaliteten var dårlig. Kunne nesten ikke se hva stillingen var oppe i venstre hjørne. Vurderer fortsatt om jeg skal holde meg til Sumo eller gå over til Max. men hvis kvaliteten ikke er bra nok, hjelper det ikke at de er billigere.

Kvaliteten er elendig ja. Kollegaen din har helt rett dessverre.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 mar 11, 20:16
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av aavdst

 Hørte fra en kollega som hadde sett en kamp i helgen at bildekvaliteten var dårlig. Kunne nesten ikke se hva stillingen var oppe i venstre hjørne. Vurderer fortsatt om jeg skal holde meg til Sumo eller gå over til Max. men hvis kvaliteten ikke er bra nok, hjelper det ikke at de er billigere.

Kvaliteten er elendig ja. Kollegaen din har helt rett dessverre.

Har Max.no...og kvaliteten var helt glimrende. 54 kr pr måned er også ikke værst for alle kampene.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 mar 11, 10:30
Opprinnelig postet av Robbie

Jeg har stor tro på poeng i serieåpningen. Får håpe premierenerver ikke ødelegger for vårt unge lag.

Reka skryter forresten veldig av årets FFK-utgave.

http://www.smp.no/fotball/alesund/article321102.ece

Håper du har rett... Dersom spillernes nerver er like tynnslitte som mine blir det ikke bra...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 21 mar 11, 10:35
Å ta poeng på Color Line Stadion er ikke enkelt, sist vi var der hadde Da Custa et kjemperaid som ga oss et noe heldig 1-1-resultat. Jeg blir kjepehappy hvis vi klarer poeng.

Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 21 mar 11, 10:36

Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Robbie

Håper du har rett... Dersom spillernes nerver er like tynnslitte som mine blir det ikke bra...

Det er ikke vår oppgave å ha nervene under kontroll, heldigvis ;) For jeg har store problemer i dag.

---------------------------

Kråkerøy



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340