Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp Lillestrøm - FFK: Fredag 28.01 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 29 jan 11, 17:01

Syntes Staw viste selvtillit i går, flere gode avgjørelser og viser at han ønsker å være førstekeeper. Vidar Martinsen fortsatte i god form og i samarbeid med Horn fikk de ryddet mye. Syntes også at Mads Hansen burde trekkes fram som særdeles positiv da han ved flere anledninger var særdeles viktig for å få hele laget opp og med seg i angrep. 

Odi hadde mange gode løp og var flink til å presse forsvaret, syntes dog at han manglet litt på ballkontroll.

LSK kom seg særdeles etter pausa hvor de tydeligvis hadde fått beskjed om hvordan de skulle spille, det var også få bytter på Lillestrøm sin side, og de som kom - kom sent. 

 

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 29 jan 11, 17:07

Bortsett fra de to gule korta, så synes jeg også Elvestad fortjener skryt. Hadde god kontroll på midten og spredde rundt seg med gode pasninger.

Hansen, Horn og Tveter viste seg alle som gode kjøp. Horn og Piiroja blir bra i forsvar!

Alt i alt en veldig god første treningskamp av et b-preget FFK. Dette lover godt. Vi fortsetter trenden med å putte fire mål! 12 mål på tre nå Cool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jan 11, 18:28

Hvis Staw jobber med å bli tøffere så tror jeg,som jeg har skrevet før.at han blir 1.valget iår. Smile

Spesielt på høye baller i feltet,der Staw skal være en 'konge'virker han veldig 'pinglete'.Staw skal etter min mening bestemme alt i feltet,og med sin høyde og rekke vidde,og fyssikk,tror jeg at han trenger litt mere selvtillit. Når han hopper opp,så får jeg liksom hjerte i halsen.......keepere med selvtillit,går bare ut å henter de ballene,eller bokser ballen langt avgårde.

Men jeg har trua på Staw....og jeg tror Masalin står neste kamp,dvs at de roterer litt nå i begynnelsen. Kampen mot Stabæk,da får vi vel se hvem som blir 1.valget.

En god og trygg keeper betyr fort 8-12 poeng iløpet av en sessong. Husker Peter-den-store i ManU.....han var SJEF.

 Ellers sykt mye bra fra kampen mot LSK.....det er også viktig å øve på å vinne.Wink


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jan 11, 13:04

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av ffkmats

Syns det var gøu å se i går at stopperparret egentlig klarte seg bra. Så ut som de hadde god tone og utfylte hverandre godt. Kanskje Vidar og Horn blir en bedre sammensetning enn Horn og Piroija? Så ut som Horn klarte å roe ned Vudar litt hvertfall, selvom han kløna litt selv i stedet.

Klarte seg bra, når det var to tabbemål fra Horn?

 

Du vet at dette var første gang FFK har spillt 11 mot 11 i år ? + at det var første kamp for Horn i FFK-trøya ? Det tar tid og trening for å få de relasjonene.  Jeg fryktet overkjøring iom det var 1. treningskamp og LSK hadde to kamper fra før i bena + at vi hadde 5 av våre beste spillere ute (av div årsaker), så jeg syns det var gledelig at vi klarte en 3-4 seier. Selv da vi ble en mann mindre, klarte vi å spille jevnt med LSK selv om vi ble pressa litt mer tilbake på banen. Mads Hansen tror er et knallkjøp. Makan til finter og fart... Syns også de rene juniorene som fikk prøve seg gjorde det bra også, nivået tatt i betraktning.

Når det gjelder kritikken mot Opphaug, kommer den av at han er treg som stopper + han hadde altfor mange måkogmæl oppspill i fjor.

Til dere som så kampen på sumo, hvordan syns dere stemningen på "tribunen" var ?

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 30 jan 11, 13:48

var jo ikke noe stemning der ....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 jan 11, 17:27

[quote=Patrioten]

Opprinnelig postet av ffkmats

Syns det var gøu å se i går at stopperparret egentlig klarte seg bra. Så ut som de hadde god tone og utfylte hverandre godt. Kanskje Vidar og Horn blir en bedre sammensetning enn Horn og Piroija? Så ut som Horn klarte å roe ned Vudar litt hvertfall, selvom han kløna litt selv i stedet.

Klarte seg bra, når det var to tabbemål fra Horn?

[/quot]

Et forsvar kan da klare seg bra gjennom kampen selvom det var et par tabbemål! Sært å betvile en spiller for at han gjør noen tabber i sin første kamp. Mange her har betvilt "cowboy-Vidar" en stund og derfor var det gledelig å se at han spilte en bra kamp ved siden av rolige Horn. Horn gjorde bortsett fra tabbene uansett en meget bra kamp med og uten ball.  Man kan vel si at Horn ikke har hatt den beste tiden etter forrige sessong, så at han gjør noen tabber i en kamp som dette gjør meg ingen verdens ting.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 11, 17:46

For å være første trenings kamp så synes jeg at alle klarte seg veldig bra.Morro å se elvestad spille på midtbanen,Hansen kan bli bra for oss på venstre siden og tveter overasket hvertfall meg veldig.Han er jo helt rå som spiss da.blir artig å se fremoverSmile

Horn og raio kommer til å bli et meget bra stopper par!Men nå skal det sies at martinsen spilte veldig bra han også!

Heia FFK.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f