Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp Lillestrøm - FFK: Fredag 28.01 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 jan 11, 18:20

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jan 11, 18:34

Fikk dessverre ikke fulgt kampen i dag.

Noen som så den og kan fortelle meg hvordan Jørgen Horn spilte? Ser på målene at han har to uheldige involveringer, men lurer på hvordan han klarte seg ellers. Selvfølgelig altfor tidlig å felle noen dom på noen som helst måte, men er interessant å få med seg prestasjonene uansett.

Hadde satt pris på en generell vurdering av laget og andre enkeltspillere også. :-)

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 jan 11, 18:36

Noen som vet om kampen blir lagt ut i sin helhet (gratis) på tv2sumo feks?


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 28 jan 11, 18:51

Opprinnelig postet av General Gardener

Fikk dessverre ikke fulgt kampen i dag.

Noen som så den og kan fortelle meg hvordan Jørgen Horn spilte? Ser på målene at han har to uheldige involveringer, men lurer på hvordan han klarte seg ellers. Selvfølgelig altfor tidlig å felle noen dom på noen som helst måte, men er interessant å få med seg prestasjonene uansett.

Hadde satt pris på en generell vurdering av laget og andre enkeltspillere også. :-)

Med unntak av de to dårlige involveringene sine så gjorde han en solid jobb, og han hadde flere flotte klareringer også.

Opphaug fikk prisen som banens verste av min objektive dommer-kamerat som var så vennlig å følge meg til kampen.


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 28 jan 11, 18:56

Se sammendraget fra kampen på FFK-TV.

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 jan 11, 19:03

Fantastiske finter av Rafn som fremprovoserer et selvmål helt på egenhånd! Tveter har et godt tilslag, og at Askar treffer en sjelden gang på rista vet vi alle (ref hønefoss borte).

Kanskje ikke rart vi sliter defensivt når Raio, Gamboa og Thomassen - tre spillere som er sikra plass i 11ern hvis friske - ikke er med. Offensivt scorer vi 4 mål uten Borges og Tarik på banen, herlig!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jan 11, 19:08

Virker som Ophaug har blitt den nye hakkekyllingen for mange her inne. I dag var han ikke så dårlig, men det er nok mange supportere som har bestemt seg for å bli kvitt ham uansett hvordan han kommer til å prestere i år. Jeg synes Ophaug klarte seg bra på en uvant venstreback posisjon. Han spilte vel bare en omgang. Og i likhet med alle de andre var det årets første treningskamp og man kan ikke forvente allverden av nivået ennå.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 jan 11, 19:15
Ophaug var grei som venstre back for noen år siden, så der kan han sikkert fortsette. Det var vel der han spilte da han ble skada mot LSK for noen år siden. Kjekt med en solid backup i stallen så for min del kan han bli. Men han er ikke no 1. valg som makker til Raio i midten lenger.

---------------------------

Heia FFK


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jan 11, 19:20

Opprinnelig postet av Lex
Ophaug var grei som venstre back for noen år siden, så der kan han sikkert fortsette. Det var vel der han spilte da han ble skada mot LSK for noen år siden. Kjekt med en solid backup i stallen så for min del kan han bli. Men han er ikke no 1. valg som makker til Raio i midten lenger.

Det er vel høyreback han tidligere har spilt i tillegg som midtstopper.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 jan 11, 19:26

Enig Ophaug kan være ett helt brukbart alternativ på backen. Men er litt redd han vil koste flere av oss hjerteproblemer på stopperplass i TL. Viktig med rutine og kontinutet på banen også.

Ellers synes jeg det er unyansert den hetsen både han og Ramberg får, det er som de blir sagt noen som har bestemt seg, og da ser man jo bare feil.

Hvordan gjorde Staw det i feltet i dag?
Luftkrigerne i LSK burde jo være en god test.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 jan 11, 19:32

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Lex
Ophaug var grei som venstre back for noen år siden, så der kan han sikkert fortsette. Det var vel der han spilte da han ble skada mot LSK for noen år siden. Kjekt med en solid backup i stallen så for min del kan han bli. Men han er ikke no 1. valg som makker til Raio i midten lenger.

Det er vel høyreback han tidligere har spilt i tillegg som midtstopper.

Mener det er venstre, men jeg har tatt feil 1 gang før jeg.

---------------------------

Heia FFK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 jan 11, 19:33

Før Ophaug ble skadet den sesongen, spilte han som venstreback

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 jan 11, 19:34
Opprinnelig postet av MR.T

Se sammendraget fra kampen på FFK-TV.

 

Vil bare si TAKK Thomas...for meget god service. Kjempebra at du legger ut sammendrag av kampen. Keep it up:))))))

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 28 jan 11, 19:34

Han har spilt på begge sider, men mest på høyresiden av de to. Du har forresten helt rett i at han var venstreback i kampen mot LSK hvor kneskåla hans ble ødelagt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jan 11, 19:37

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Enig Ophaug kan være ett helt brukbart alternativ på backen. Men er litt redd han vil koste flere av oss hjerteproblemer på stopperplass i TL. Viktig med rutine og kontinutet på banen også.

Ellers synes jeg det er unyansert den hetsen både han og Ramberg får, det er som de blir sagt noen som har bestemt seg, og da ser man jo bare feil.

Hvordan gjorde Staw det i feltet i dag?
Luftkrigerne i LSK burde jo være en god test.

Staw gjorde sine saker bra idag. Han skulle prøve å ta ballen med fast grep i feltet men misset på det og kunne fort ført til en farlig situasjon. Neste gang i tilsvarende situasjon bokset han istedet som var mye sikrere. Og den type vurdering bør han bli flinkere på. Men på strek hadde han mange flotte (TV-) redinger. Og raskt til å sette spillet igang og treffe medspillere. Spesielt når han kaster. Han kaster jo like langt som han sparker Smile


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 28 jan 11, 19:41

Opprinnelig postet av Kai Roger

Se sammendraget fra kampen på FFK-TV.

 

Vil bare si TAKK Thomas...for meget god service. Kjempebra at du legger ut sammendrag av kampen. Keep it up:))))))

Bare hyggelig. Vi prøver så godt vi kan å være tidlig ute. Siden dette var en treningskamp så er rettighetene litt annerledes enn normalt og sperrefrister gjelder ikke.

Normalt er det sperrefrist for klubbTV frem til kl 2300.

For dem som ikke kan følge lokalderbyet mellom Sarpsborg og FFK så kommer det selvsagt også et sammendrag på det. Det betyr også at kampen sendes på Sumo live - den kan man se på denne linken.

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 jan 11, 19:46

Opprinnelig postet av aavdst

Staw gjorde sine saker bra idag. Han skulle prøve å ta ballen med fast grep i feltet men misset på det og kunne fort ført til en farlig situasjon. Neste gang i tilsvarende situasjon bokset han istedet som var mye sikrere. Og den type vurdering bør han bli flinkere på. Men på strek hadde han mange flotte (TV-) redinger. Og raskt til å sette spillet igang og treffe medspillere. Spesielt når han kaster. Han kaster jo like langt som han sparker Smile

Ja at gutten er meget reaksjonsterk, har god rekkevidde, god igang setting er jo hevet over enhver tvil, unner han all mulig suksess i utvikling av feltarbeidet.
Blir det bra, har vi en ung, lokal toppkeeper.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 28 jan 11, 20:17

Da har FFKs WebTeam lagt ut bilder fra kampen - se dem her.

Foto: Sjur Stølen

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 jan 11, 09:34

Syns det var gøu å se i går at stopperparret egentlig klarte seg bra. Så ut som de hadde god tone og utfylte hverandre godt. Kanskje Vidar og Horn blir en bedre sammensetning enn Horn og Piroija? Så ut som Horn klarte å roe ned Vudar litt hvertfall, selvom han kløna litt selv i stedet.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jan 11, 14:34

Opprinnelig postet av ffkmats

Syns det var gøu å se i går at stopperparret egentlig klarte seg bra. Så ut som de hadde god tone og utfylte hverandre godt. Kanskje Vidar og Horn blir en bedre sammensetning enn Horn og Piroija? Så ut som Horn klarte å roe ned Vudar litt hvertfall, selvom han kløna litt selv i stedet.

Klarte seg bra, når det var to tabbemål fra Horn?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f