Jeg er med 2011 !
Jeg har gått med pinsen på jakka helt siden jeg kjøpte den, så jeg er selvsagt med videre!
---------------------------
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av hasse33
Du er bønnhørtJa er med, men må vel innrømme at jeg er med pinsa fra i fjor ikke var helt i min smak....følte de ikke assosierte nok med klubben, men det er bare min enkle mening
Blir ingen pins iår, men produkter som vil være mer synlige og mer nyttige.
Og prisen vil bli 100 kr.
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
We'll be back!!
Da er pengene overført! Blir spennende å se hvem som blir folkets spiller i år.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Da er 1000kr overført.Håper mange som mulig her inne er med på å bidra med 1000kr til JEG ER MEDHeia FFK!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Innbetalt kroner.... Jeg er med i 2011 !!
Opprinnelig postet av Rafn
Du er bønnhørtJa er med, men må vel innrømme at jeg er med pinsa fra i fjor ikke var helt i min smak....følte de ikke assosierte nok med klubben, men det er bare min enkle mening
Første gang jeg har opplevd å bli bønnhørt . Tror det er fornuftig med produkter som sier mer klart ifra hva man støtterog ikke en pin som ser ut som man har støttet f.eks hjerteforeningen el (ikke noe galt i å støtte dem heller selvsagt)
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 13 jan 11, 17:13
Endret: 13 jan 11, 17:17
Endret av: Patrioten
Jeg er med og har sendt penger til FFK.
Jeg er med... om et par måneder
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Første gang jeg har opplevd å bli bønnhørt . Tror det er fornuftig med produkter som sier mer klart ifra hva man støtterog ikke en pin som ser ut som man har støttet f.eks hjerteforeningen el (ikke noe galt i å støtte dem heller selvsagt)
Jeg synes dette med pinsen var en artig greie og synes egentlig at man bør fortsette med å ha pins. Supporterartikler og -produkter vil bare drukne i mengden. Det er morsommere med noe man kan samle på fra år til år, og som går igjen, fremfor en kopp det ene året, et skjer det andre, og et par sokker det tredje...
Men ja, selve designet på pinsen burde man kanskje revurdere. Den så rett og slett litt hastverkaktig og billig ut.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Jeg synes dette med pinsen var en artig greie og synes egentlig at man bør fortsette med å ha pins. Supporterartikler og -produkter vil bare drukne i mengden. Det er morsommere med noe man kan samle på fra år til år, og som går igjen, fremfor en kopp det ene året, et skjer det andre, og et par sokker det tredje...
Men ja, selve designet på pinsen burde man kanskje revurdere. Den så rett og slett litt hastverkaktig og billig ut.
Misforstå meg riktig... helt ok med pins, men designet sa for lite om hvem man støttet....
Om folk har lyst til å betale 200 kroner eller 600 kroner må man vel få lov til det?
Tror nok FFK er mer fornøyd med 200 kroner enn 0 kroner.
Ikke alle har råd til en tusenlapp, og da mener jeg folk må få betale det de vil. Om det så er 6 kroner og 50 øre.
Jeg fikk denne på en mail fra FFK
Evt. Bidrag kan settes inn på kontonr.: 1644.17.87972. Merk innbetalingen med JEG ER MED!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Om folk har lyst til å betale 200 kroner eller 600 kroner må man vel få lov til det?
Tror nok FFK er mer fornøyd med 200 kroner enn 0 kroner.
Ikke alle har råd til en tusenlapp, og da mener jeg folk må få betale det de vil. Om det så er 6 kroner og 50 øre.
Helt enig. Det var vel det man kom fram til i forrige runde også - etter mye diskusjoner.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914