Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 18:21

Opprinnelig postet av Topscorer
Hvis spriket ikke er større enn 70 - 80.000 kr er det utrolig rart at ingen fra Næringslivet tar denne summen. Bare det å gjøre det vil jo ha en stor reklameverdi. Her har vi en gutt som vil betale for å spille for FFK. Han er unik i den forstand. Første gang jeg har hørt om det.

Terje Høili kan vi hvertfall bare glemme. 80.000 kroner er altfor mye for han tydeligvis.... 

Ja jeg gir han en kaktus uansett pokker hva han har bidratt med i klubben før. Dette er småpenger, vekslepenger, pantelapp eller hvordan man ser det.

Men at ingen andre med litt penger slenger noen tusenlapper på bordet er merkelig.


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 18:23

Opprinnelig postet av Topscorer
Hvis spriket ikke er større enn 70 - 80.000 kr er det utrolig rart at ingen fra Næringslivet tar denne summen. Bare det å gjøre det vil jo ha en stor reklameverdi. Her har vi en gutt som vil betale for å spille for FFK. Han er unik i den forstand. Første gang jeg har hørt om det.

Det må ligge noe mere bak, kan ikke være så jævlig enkelt, hadde jeg hatt en liten bedrift eller stor for den sak skyld så er jo detta sikkra penger og ikke noe tap. en fantastik god investering og potensielt god sum for evt videre salg !!! Næringslivet i fredrikstad og omg våkn opp !!!!

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 11, 18:31
I følge DT har det ikke skjedd noe nytt angående Madsen. De mente at ballen ligger hos FFK og at de må hoste fram et beløp mellom 0-100000 kroner om de vil ha han.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 17 jan 11, 18:32

Ekke noe vits å betale overpris bare fordi TH el. har god råd.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 18:33

Opprinnelig postet av Patrioten
I følge DT har det ikke skjedd noe nytt angående Madsen. De mente at ballen ligger hos FFK og at de må hoste fram et beløp mellom 0-100000 kroner om de vil ha han.

Er det Mads Hansen eller Kim Andre Madsen vi skal kjøpe?? Eller kanskje Birger Madsen?

To på rad er stilig Patrioten. Wink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 11, 18:37
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
I følge DT har det ikke skjedd noe nytt angående Madsen. De mente at ballen ligger hos FFK og at de må hoste fram et beløp mellom 0-100000 kroner om de vil ha han.

Er det Mads Hansen eller Kim Andre Madsen vi skal kjøpe?? Eller kanskje Birger Madsen?

To på rad er stilig Patrioten. Wink

Mads vel, det er jo han vi diskuterer om.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jan 11, 18:38
Ikke prat dritt om Terje Høili. Gjør du det er du historieløs og utrolig korttenkt. Uten Terje hadde vi ikke vært i tippeligaen, så enkelt er det. FFK og vi supportere har alt å takke Terje for.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 18:53

Opprinnelig postet av Topscorer
Ikke prat dritt om Terje Høili. Gjør du det er du historieløs og utrolig korttenkt. Uten Terje hadde vi ikke vært i tippeligaen, så enkelt er det. FFK og vi supportere har alt å takke Terje for.

Jeg kjenner historien godt thank you very much.

Nå har jeg vel heller ikke prata "dritt" om han, men jeg må få lov til å si at jeg er utrolig skuffet over folk i byen (TH inkl) med store pengebinger som ikke er interessert i å sponse en bitteliten sum og samtidig få litt god egenreklame.

Jeg er ellers glad for at vi ikke er avhengig av Terje-doping lenger.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 11, 18:53

– Beredt til å betale mer – Du har allerede sagt at du er villig til å betale 50.000 kroner av egen lomme. Hvis det blir for lite- er du villig til å betale mer? – En ting er hva jeg er villig til å betale, en annen ting er hva jeg har råd til. I et lengre perspektiv så er ikke 50.000 kroner mye penger. Så om det skulle stå om noen tusen til, så er jeg beredt til å legge mer i potten selv, sier Hansen. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.7466947

Hmm, noen tusen til, hvor mye kan det være, kanskje 50000 til og da burde vel Mjøndalen bli fornøyd?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 17 jan 11, 18:54

Opprinnelig postet av Patrioten

Er alle enige om at vi tar kontakt med Ingunn og ber hun gi pengene til Jocke, slik at Mr.Hansen blir FFKspiller før noen andre snapper han opp før oss?

Synes det er helt feil å bestemme/påvirke  at klubben skal bruke pengene på en spesifik spiller. Slike gaver som er gitt nå synes jeg klubben bør kunne bruke til den/de spillerne som klubben synes det er best å bruke penger på. No strings attached. Det er ihvertfall min personlige mening.

Opprinnelig postet av Greaker

En fantastik god investering og potensielt god sum for evt videre salg !!! Næringslivet i fredrikstad og omg våkn opp !!!!

Usikker på videresalgspotensialet. Begynner vel å bli for gammel og har vist alt for lite til at vi kan regne med å selge han videre for mye penger.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 19:02

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Patrioten

Er alle enige om at vi tar kontakt med Ingunn og ber hun gi pengene til Jocke, slik at Mr.Hansen blir FFKspiller før noen andre snapper han opp før oss?

Synes det er helt feil å bestemme/påvirke  at klubben skal bruke pengene på en spesifik spiller. Slike gaver som er gitt nå synes jeg klubben bør kunne bruke til den/de spillerne som klubben synes det er best å bruke penger på. No strings attached. Det er ihvertfall min personlige mening.

Opprinnelig postet av Greaker

En fantastik god investering og potensielt god sum for evt videre salg !!! Næringslivet i fredrikstad og omg våkn opp !!!!

Usikker på videresalgspotensialet. Begynner vel å bli for gammel og har vist alt for lite til at vi kan regne med å selge han videre for mye penger.

Men en god investering på en så lojal spiller skal man lete lenge etter, videresalg eller ikke Laughing

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 17 jan 11, 19:04
Tror ikke FFK kan forvente så mange salg av spillere fremover (ihvertfall 3-5 år frem). Er Hansen så god Jocke mener, så bør de slå til. Det er et sjansespill med liten innsats sammenlignet med galskapen som ble utført tidligere. Han har i hvertfall en god holdning, når han så tydelig ønsker seg til FFK. Hører til sjeldenhetene at en fotball spiller tenker på sportslige isteden for å fylle lommene med mest mulig kroner.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 jan 11, 19:06

Støtter deg 100 % på den Rey!!

Tror at  ledelsen i klubben ser hva vi trenger bedre enn de fleste av oss her (snakker for meg selv) Cool


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 17 jan 11, 20:18
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Topscorer
Ikke prat dritt om Terje Høili. Gjør du det er du historieløs og utrolig korttenkt. Uten Terje hadde vi ikke vært i tippeligaen, så enkelt er det. FFK og vi supportere har alt å takke Terje for.

Jeg kjenner historien godt thank you very much.

Nå har jeg vel heller ikke prata "dritt" om han, men jeg må få lov til å si at jeg er utrolig skuffet over folk i byen (TH inkl) med store pengebinger som ikke er interessert i å sponse en bitteliten sum og samtidig få litt god egenreklame.

Jeg er ellers glad for at vi ikke er avhengig av Terje-doping lenger.

Synes også det er skuffende. Om det er motsetningene mellom Høili-klanen og Værste som ligger bak er det bare trist. Kan da lure på om det er hensynet til klubben eller HHøilinavnet som veier tyngst. Husker i alle fall TH's kommentar etter katastrofenedrykket i 2009; -nå får vi alle brette opp ermene og sørge for å komme tilbake raskest mulig...venter fremdeles på at ord skal bli til handling fra den kanten, det er nå det gjelder.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 jan 11, 20:25

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Synes det er helt feil å bestemme/påvirke  at klubben skal bruke pengene på en spesifik spiller. Slike gaver som er gitt nå synes jeg klubben bør kunne bruke til den/de spillerne som klubben synes det er best å bruke penger på. No strings attached. Det er ihvertfall min personlige mening.

Opprinnelig postet av Greaker

 

 

Det er derfor jeg ga tusenlappen, for at klubben selv skal bestemme hva pengene skal brukes til.

Det ønsker jeg absolutt ingen innflytelse på, Jocke & Co. er nok mer kompetente enn det jeg er når det gjelder slike prioriteringer, mer kompetente enn de fleste andre her inne også antar jeg.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 20:32

Er det lov å komme med et råtips??

Mads Hansen er klar for FFK kl 22 i kveld. Wink


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 20:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Er det lov å komme med et råtips??

Mads Hansen er klar for FFK kl 22 i kveld. Wink

Hva med hans madsen?

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 17 jan 11, 20:43

Høres lovende ut. Hva baserer du denne ville gjettingen på?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 20:46

Opprinnelig postet av ffkmats

Høres lovende ut. Hva baserer du denne ville gjettingen på?

Ikke noe spesielt. Fikk bare ille løst til å slenge ut noe piss. Smile

Neida, et stikkord er Twitter.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 11, 20:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Er det lov å komme med et råtips??

Mads Hansen er klar for FFK kl 22 i kveld. Wink

Kan du si det i prosent?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f