Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 jan 11, 18:14
Opprinnelig postet av Patrioten
Da har vi kommet oppi 5000 kroner alt her inne, det er bra start. Tenker på de som har sagt seg villig til å bidra her på forumet.
6.000.-

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jan 11, 18:36
Endret: 11 jan 11, 18:40
Endret av: Patrioten

Jeg legger på en tusen lapp til og da vi oppe i 7000 kroner.

Kanskje Tom Roar kan gå i spissen igjen?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jan 11, 18:53

Opprinnelig postet av Skjærhalden

Folk her inne ser ut til å undervurdere Mads Hansen veldig. Ja, han er 26 år, men det finnes nok av eksempler på folk som har slått gjennom senere enn Wayne Rooney. Jeg vil faktisk påstå at Hansen muligens er den beste spilleren som har kontrakt med en 1. divisjonsklubb i 2011.

Se for eksempel dette sammendraget fra Mjøndalen-Tromsdalen: http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=match&matchId=379659&tournamentId=2&seasonId=332

1-0: Ekstremt godt bakromsløp, og iskaldt runder han keeper.

2-0: Selve varemerket hans, nemlig raid fra egen banehalvdel i ekstremt høyt tempo. En av få spillere som er like rask med ball som uten. Mange husker sikkert også "årets mål" i 2009, og kanskje denne situasjonen med shorts-holdinga i høst: http://www.nrksport.no/fotball/1_divisjon/1.7324279 Dette gjør han i nesten hver eneste kamp, og den eneste måten å stoppe et sånt raid er å ta et gult kort.

3-0: (Fra 2.25) Igjen kontrer han nærmest alene etter å ha satt opp et flott veggspill. Kanskje er han den beste norske kontringsspilleren etter Huseklepp.

Han er veldig, veldig rask, både på de første meterne (fantastisk til å rykke forbi motspillere) og over lengre avstander (4,65 på 40 meter, helt i toppsjiktet for norske fotballspillere). Og i motsetning til mange andre hurtigtog, har han teknikk og klokskap til å utnytte farta optimalt.

En annen viktig ting er den Ronny Deila nevner i Drammens Tidene: "Han er dessuten et fantastisk fin fyr". Dette bør ikke undervurders, og det er ikke hverdagskost med sånne uttalelser om andre klubbers spillere. Hansen sier jo også at han helst vil til FFK, noe som er veldig positivt!

Og skjønner folk egentlig hva Jonsson legger i denne uttalelsen: "Mads Hansen har absolutt egenskaper som ville komplementere oss perfekt"? Hansen er nemlig høyrebeint, og går ofte inn i banen fra sin posisjon på venstre midtbane. Dette er alfa omega for å få utnyttet Joachim Thomassen optimalt som offensiv venstreback. Hansen har både klokskapen og overblikket til å spille Thommassen god, og ikke minst har han arbeidsmoralen og utholdenheten til å ta returløpene i rommet Thomassen etterlater seg.

Et siste moment er FFKs totale kontringsstyrke. Med Tarik og Hansen på laget vil FFK bli Tippeligaens svar på Tyskland. Jeg tror faktisk at FFK med Hansen på laget kan ha kontringsstyrke nok til å ta medalje i serien. Man har allerede et godt lag i andre faser av spillet, men de beste lagene er som regel de som kan angripe hurtig og presist etter å ha vunnet ballen.

Da blir vel du med også vel?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jan 11, 19:01
Endret: 12 jan 11, 17:01
Endret av: Patrioten
Her er de som er intereserte. Erikk Willy René kjell-H hasse33 Morgaine 1947modell tynter Greaker Tom Roar Patrioten 2000

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 11 jan 11, 21:31
Jeg kan nok også slenge inn en tusing hvis det blir en seriøs innsamling.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jan 11, 21:39
Endret: 12 jan 11, 17:02
Endret av: Patrioten

Oi, da var det 14000 kroner alt, nå mangler vi bare 61000 kroner.

Kom igjen dere andre brukere også.

Jeg utfordrer Ziggy, Holters, Conzansa og Keiko, så kan dere utfordre andre brukere.


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 11 jan 11, 21:57
Opprinnelig postet av Patrioten

Oi, da var det 10000 kroner alt, nå mangler vi bare 65000 kroner.

Kom igjen dere andre brukere også.

Jeg utfordrer Greaker, Ziggy, Holters, Conzansa og Keiko, så kan dere utfordre andre brukere.

Jeg er MED

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 jan 11, 22:29

Betaler gladelig1000kr jeg.Men hvis ffk har kontroll på overgangen så kan vi evt ta hel å betale 1000kr hver på jeg er med når det er igang igjen.Er veldig for folkets spiller auksjonen!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 jan 11, 23:19

Strømsgodset og Bodø/Glimt er i ferd med å foreta en byttehandel. Jim Johansen skal så å si være klar for nordlendingene, mens den unge midtbanespilleren Anders Ågnes Konradsen skal være med Godset på treningsleir til Spania til helgen.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3062675.ece

Kanskje det er en liten håp at Mads Hansen kommer?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 jan 11, 23:24

Det er vel strengt tatt ikke Strømsgodset dette står på. Hansen har lyst til å spille for FFK.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 jan 11, 23:37

Opprinnelig postet av solano2

Det er vel strengt tatt ikke Strømsgodset dette står på. Hansen har lyst til å spille for FFK.

Nei du har et poeng der.Men aldrig bra med konkuranse ifra andre klubberSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 jan 11, 08:17
Enten så har FFK en stille avtale med Hansen at dette her ordner seg, eller så er de usikre på om han er rett mann. Nekter å tro at overgangen står og faller på rundt 100 000 kr, når man har ett budsjett på ca 50 mill. Det ordner seg nok..

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 12 jan 11, 08:45
Jeg stiller med 1000,- Tror det er best at det koordineres med FFK. Letterer å få fokus på det i avisen med en aksjon i regi av klubben. Vi slipper da også usikkerheten til mange personer med å sende over penger til noen de ikke kjenner fordi om det er en sikret konto.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jan 11, 17:04

14000 kroner på to dager ikke verst.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 12 jan 11, 18:09
Det hadde vært fint om Willy R kunne tatt oppgaven. Det er jo hans daglige virke.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jan 11, 18:14
Opprinnelig postet av 1947modell
Det hadde vært fint om Willy R kunne tatt oppgaven. Det er jo hans daglige virke.
Hadde vært fint om du ville det.

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 12 jan 11, 18:16

Har Mads Hansen sånn sign-on-fee som Husekleppa, så kan jo Hansen gi avkall på den og vist viljen er der komme til fredrikstad på andre premisser.

 

Eller gjelder det bare til utenlandske klubber og større klubber ???


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 jan 11, 18:58
Opprinnelig postet av 1947modell
Det hadde vært fint om Willy R kunne tatt oppgaven. Det er jo hans daglige virke.
He-he, takker for tilliten, men jeg synes vel det bør foretas i regi av noen i FFK-systemet. Det er jo ikke mer som skal til enn å opprette en bankkonto, så får vi suppportere bidra.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 12 jan 11, 19:24

Jan har du lyst?

 

Jeg kan ikke birda med noe enda. må se hvordan denne mnd går først


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 12 jan 11, 19:55

Opprinnelig postet av Plankehue

Jan har du lyst?

 

Jeg kan ikke birda med noe enda. må se hvordan denne mnd går først

Vi har opprettet en "Jeg er med!" gruppe bestående av Arnie, Ingunn Løvhaug i markedsavdelingen og undertegnede.

Vi sparker igang om ikke så alt for lenge (slutten av Januar).

Konseptet ifjor med Jeg er med vil videreføres. Jeg foreslår at den kampanjen dere har startet her inne (noe som er imponerende og særdeles gledelig)synkroniseres med vår kampanje.

De som donerer 1000 kr skal få et eller annet igjen. En signert umbrotrøye (treningstrøye ..) av alle spillerne på laget eller noe annet. Dette skal være unikt for dere som tross alt støtter med såpass mye penger.

Sett av den 29.januar hvor vi skal ha noe for både de helt minste og de litt eldre. Både laget og supporterne våknet en kald høstdag i 2010 mot Løv Ham og den bølgen skal vi ri på lenge fremover.

Jeg har steintro på at FFK skal bli et etablert TL-lag i årene fremover og gi oss mye glede.

De som har sagt ja til 1000-lappen her inne kontakter Ingunn på mail ingunn@fredrikstadfk.no

Så vil dere få oppgitt kontonummer.

Jeg er stolt av engasjementet i Fredrikstad

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f