Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (22) vender hjem

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 jan 11, 20:59
Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen tror jeg desverre går til strømgodset.Hør på p1 østfold sendig ikveld og hør hva kvisvik sa.Han nevnte en spiiler det hadde gått rykter om men jeg husker ikke navnet.

Ikke vær så sikker på det-at Mads går til Godset. Det vil han ikke sjæl. Gutten vil til FFK,og det står kun om noen kroner......noen kroner=litt for mye kroner for FFK idag-desverre. Jeg tror at dette løser seg,og at Mads spiller i FFK ....en knakande fin gutt,både på og utenfor banen.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 09 jan 11, 11:04

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen etablert?? Han har vel fått et par innhopp for Godset som 18-åring for snart ti år siden. Ellers har han bare spilt på nest øverste nivå i Norge.

Venstrebent kantspiller = Alexander Ruud Tveter.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 11:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen etablert?? Han har vel fått et par innhopp for Godset som 18-åring for snart ti år siden. Ellers har han bare spilt på nest øverste nivå i Norge.

Venstrebent kantspiller = Alexander Ruud Tveter.

Da får vi håpe på Brenne, eller Gashi.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 09 jan 11, 18:20

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen etablert?? Han har vel fått et par innhopp for Godset som 18-åring for snart ti år siden. Ellers har han bare spilt på nest øverste nivå i Norge.

Venstrebent kantspiller = Alexander Ruud Tveter.

Da får vi håpe på Brenne, eller Gashi.

Jeg håper ikke på noen av de, spesielt ikke sistnevnte, selv om jeg ser at man ønsker så. Gashi er for lite rendyrket i spillestilen. Han er verken utpreget defensivt, eller god nok offensivt. Han er for lite involvert i målpoeng. Brenne er derimot en meget målfarlig midtbanemann i tillegg til å være lokal, så det hadde selvsagt vært et artig gjensyn.

Uansett er hovedårsaken til at jeg ikke håper på noen av de at de begge er godt voksne spillere som ville ha vært både meget godt lønnet og uten noen form for videresalgsåpotensial. FFK må nå tenke smart og handle riktig, og da mener jeg helt klart ingen av disse spillerne bør prioriteres.

I tillegg ønsker jeg heller en utpreget defensivt midtbaneanker, gjerne litt terrier, men hovedsaklig en godt ballfordeler som også kan avlaste stopperne ved å fungere som et skjold foran backlinja.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 09 jan 11, 18:25
Du ser av mitt innlegg tidligere i dag at jeg er enig med deg vedr Brenne og Gashi, men hvilken spiller ønsker du deg? Nå tenker jeg på en spiller som er realistisk innfor de økonomiske rammene som råder.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 18:26

Når det gjelde Simen kan vi glemme han.

TA har vært i kontakt med ledelsen i Odd og Jocke og alle avkrefter at han kommer tilbake til oss nå.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 18:29

Kanskje Værste hjelper til med den siste forsterkningen også.

 


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 07 jan 11, 20:48

Opprinnelig postet av GurrBass

Dette var morro!!!  Laughing

 

Fikk melding om dette på jobben i dag(særp) og måtte selvfølgelig meddele budskapet til 08-fansen..

Gleder meg virkelig til å se Borges og Tarik sammen på topp..

 

Velkommen hjem igjen Tarik!!

 

Hæh, er Borges klar?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jan 11, 21:01

Opprinnelig postet av sarpen

 Hæh, er Borges klar?

De fleste vet at han har vært hos oss et par år, og at han fortsatt er under kontrakt. Hvor har du vært i det siste?

 


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 08 jan 11, 14:47

Opprinnelig postet av Per Egil

Eller Tarek, som han til evig tid kommer til å hete på fredrikstaddialekt.

 

De får kalle ham hva de vil, for oss er han bare Tarek.... Smile


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 07 jan 11, 20:33

Opprinnelig postet av aavdst

T-10 høres mer ut som tidligere RBK spiller Tettey (nå Rennes spiller) - så jeg foretrekker Tarik Smile

For min del tenker jeg på både T1 og T2 når du sier T10 hehe

I'll be back....

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 07 jan 11, 13:04
Tenk at det fremdeles finnes klubbspillere! Noen ikke bare tenker på hvor lommeboka blir fortest full! Tarik fortjener tidenes hyllest på Stadion! Dette er helt unikt!

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jan 11, 13:09

Åh hellige ku for en deilig nyhet!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jan 11, 14:24

Kvisvik er fornøyd og feirer med kebab

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 jan 11, 21:18

Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIGWink


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 07 jan 11, 21:45

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIGWink

Regner med du har sett denne også - gir meg gåsehud

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3651/372/

Eller denne kavalkaden med Tarik

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3649/372/

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 jan 11, 22:00

Kjedelig å tilbringe hele dagen i Oslo og på jobb på en gledens dag som dette.

En utrolig flott nyhet for FFK. Økonomisk fantastisk også. Spilleren skal riktignok ha lønn, men draktsalget vil øke, jeg tipper på et noe høyere tilskuersnitt neste sesong pga. denne signeringen, pluss kanskje flere tv-kamper og hvertfall mye mer interesse fra riksmediene.

PS: Har byttet brukernavn fra Lemmy til General Gardener, men er fortsatt samme person. Wink

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 jan 11, 22:05
gode nyheter selvom det var overaskende.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 07 jan 11, 22:32

Fantastisk signering. Dette vill være en positiv effekt som sprer seg rundt.

Alle avis skriver om denne signeringe og det blir masse god reklam for ffk Cool

Go gutten er tilbake og trur han er mer sulten enn noen gang Laughing

Håper på virkelig en god sesong go at vi ligger rundt midt på tabbelen dette året.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 jan 11, 23:28

En stor takk og varme tanker sender vi til Jon B. og Værste som har hatt en viktig rolle i det som nå har skjedd.Smile

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340