Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (22) vender hjem

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jan 11, 09:52

Tenkte på en ting, FFK sikret seg vel prosenter på videresalg av Tarik da han gikk til Herenveen, da har vel FFK krav på en del av den summen som Herenveen fikk for ham ? Cool

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 jan 11, 10:10

Det kalles rabatt, Kratos Cool

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 jan 11, 11:04

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen etablert?? Han har vel fått et par innhopp for Godset som 18-åring for snart ti år siden. Ellers har han bare spilt på nest øverste nivå i Norge.

Venstrebent kantspiller = Alexander Ruud Tveter.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 11:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen etablert?? Han har vel fått et par innhopp for Godset som 18-åring for snart ti år siden. Ellers har han bare spilt på nest øverste nivå i Norge.

Venstrebent kantspiller = Alexander Ruud Tveter.

Da får vi håpe på Brenne, eller Gashi.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jan 11, 18:16

Opprinnelig postet av kratos

Tenkte på en ting, FFK sikret seg vel prosenter på videresalg av Tarik da han gikk til Herenveen, da har vel FFK krav på en del av den summen som Herenveen fikk for ham ? Cool

Det ble ikke betalt noe i overgangssum.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jan 11, 18:20

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen etablert?? Han har vel fått et par innhopp for Godset som 18-åring for snart ti år siden. Ellers har han bare spilt på nest øverste nivå i Norge.

Venstrebent kantspiller = Alexander Ruud Tveter.

Da får vi håpe på Brenne, eller Gashi.

Jeg håper ikke på noen av de, spesielt ikke sistnevnte, selv om jeg ser at man ønsker så. Gashi er for lite rendyrket i spillestilen. Han er verken utpreget defensivt, eller god nok offensivt. Han er for lite involvert i målpoeng. Brenne er derimot en meget målfarlig midtbanemann i tillegg til å være lokal, så det hadde selvsagt vært et artig gjensyn.

Uansett er hovedårsaken til at jeg ikke håper på noen av de at de begge er godt voksne spillere som ville ha vært både meget godt lønnet og uten noen form for videresalgsåpotensial. FFK må nå tenke smart og handle riktig, og da mener jeg helt klart ingen av disse spillerne bør prioriteres.

I tillegg ønsker jeg heller en utpreget defensivt midtbaneanker, gjerne litt terrier, men hovedsaklig en godt ballfordeler som også kan avlaste stopperne ved å fungere som et skjold foran backlinja.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 jan 11, 18:25
Du ser av mitt innlegg tidligere i dag at jeg er enig med deg vedr Brenne og Gashi, men hvilken spiller ønsker du deg? Nå tenker jeg på en spiller som er realistisk innfor de økonomiske rammene som råder.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 18:26

Når det gjelde Simen kan vi glemme han.

TA har vært i kontakt med ledelsen i Odd og Jocke og alle avkrefter at han kommer tilbake til oss nå.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 18:29

Kanskje Værste hjelper til med den siste forsterkningen også.

 


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 10 jan 11, 07:55

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kratos

Tenkte på en ting, FFK sikret seg vel prosenter på videresalg av Tarik da han gikk til Herenveen, da har vel FFK krav på en del av den summen som Herenveen fikk for ham ? Cool

Det ble ikke betalt noe i overgangssum.

Av ren nysgjerrighet,

Hva er det da Værste/Brynildsen har bidratt med?
Sign-On-Fee eller lønn?

Jeg antar at Tarik er moderat lønnet, og at heller eksterne investorer har hjulpet med en SOF/personlig bonus. (?)
Vet du noe om hvordan eieforholdet rundt Tarik er?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 jan 11, 08:31

Synes Ivar Hoff igjen viser sitt sympatiske ansikt nok en gang:

Ivar Hoff, fotballkommentator TV2
– Det betyr fantastisk mye for FFK at Tarik er tilbake i klubben. Han har jo det ingen andre i Fredrikstad fotballklubb har - kvalitet. Tarik er et gedigent talent og kommer til å spille veldig bra på hjemmebane, men han må bli bedre på bortebane - der har han aldri hatt så mye å fare med. Jeg synes det er veldig hyggelig at han kommer tilbake til Norsk Tippeliga, Tarik gjorde en kjempejobb for Lillestrøm, og er dypt savnet her.



Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 jan 11, 11:02
Når det gjelder Ivar Hoff vet jeg ikke om jeg skal le eller grine.Kan vi ikke ta med oss det positive han sa om Tarik og bare glemme resten ink kællen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 jan 11, 11:17
Opprinnelig postet av JJunior
Av ren nysgjerrighet,

Hva er det da Værste/Brynildsen har bidratt med?
Sign-On-Fee eller lønn?

Jeg antar at Tarik er moderat lønnet, og at heller eksterne investorer har hjulpet med en SOF/personlig bonus. (?)
Vet du noe om hvordan eieforholdet rundt Tarik er?

Tarik tjener nok ikke noe mindre enn de best betalte i klubben. Vil tippe ca 1,5 - 2 mill. Tror nok Værste bidrar med det meste av lønnen. Men vet ikke noe om dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 jan 11, 14:50

Opprinnelig postet av Erikk
Når det gjelder Ivar Hoff vet jeg ikke om jeg skal le eller grine.Kan vi ikke ta med oss det positive han sa om Tarik og bare glemme resten ink kællen.

 

Det er jo ikke mulig å ta Ivar Hoffnarr seriøst da. Han får jo klovnen Bozo til å virke seriøs.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 jan 11, 15:00

Opprinnelig postet av niggle

Opprinnelig postet av Erikk
Når det gjelder Ivar Hoff vet jeg ikke om jeg skal le eller grine.Kan vi ikke ta med oss det positive han sa om Tarik og bare glemme resten ink kællen.

 

Det er jo ikke mulig å ta Ivar Hoffnarr seriøst da. Han får jo klovnen Bozo til å virke seriøs.

 

Hehe LIKER


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jan 11, 18:40

Solskjær hadde gjort forsøk på å hente Tarik Elyounoussi fra Heerenveen, men han valgte heller å dra tilbake til Fredrikstad. - Jeg må bare beklage at Tarik ikke ville komme hit, men jeg ønsker han all lykke i Fredrikstad, sa Solskjær videre. http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.7457185


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jan 11, 08:35

Onsdag 12 januar svarer Tarik Elyounoussi på lesernes spørsmål her på f-b.no. Du kan allerede nå sende inn ditt spørsmål.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 12 jan 11, 18:55

Opprinnelig postet av Tarik

Bror av: Koskesh 08 kommer til å pisse på dere i år, hahahha !!!!
Hei Koskesh! Jeg har faktisk aldri vært med på å tape for Sarpsborg og det tror jeg heller ikke vi gjør i år. Hilsen Tarik

http://www.f-b.no/nyheter/nettgjest/tarik-elyounoussi-1.5946847

 

Satt og leste komentarene til Tarik Laughing haha den er fin og ha med seg Cool Trur han virkelig har lyst til å slå 08 Wink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 jan 11, 13:57

http://www.demokraten.no/ffk/article5460773.ece

Opprinnelig postet av Tarik

En klubb i Quatar ville betale meg sykt mye; jeg valgte gleden og tryggheten i en klubb som virkelig ønsket meg. Det er en tid for alt, slår unggutten fast.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 11, 15:49

Til dere som lurer på hvor mye penger vi måtte gi for Tarik, så var det faktisk ikke mer enn 1,5 millioner kroner.

Når det gjelder lønnen, så må FFK betale den selv. Hvor mye tror dere han får?



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f