Husk meg
Brukernavn
Passord

Lei av Northug i media

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 03 jan 11, 18:20
Endret: 03 jan 11, 18:24
Endret av: Lemmy

Er det flere enn meg som er dritta lei av og lese om Petter Northug i avisene om dagen ???

MOD (Lemmy): Endret tittelen på tråden slik at den blir mer beskrivende. Husk at overskriften skal beskrive tråden, slik at man slipper å klikke seg inn på den for å forstå hva den handler om.

---------------------------

R G


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 jan 11, 19:22

yes da! blira flau over han der

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jan 11, 23:58

tøff han...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jan 11, 00:35
Opprinnelig postet av keiko99

tøff han...

Når det går hans vei ja, ellers så blir han sur som ei padde. Ikke for det, jeg liker også fargerike fotballtrenere som Fagermo, men når man ser på Nortug så er han bare slitsom. Høy på pæra før en konkuranse og når det går bra og surere enn en sarping da FFK også rykket opp når det butter i mot. Det virker også som om det aldri er Nortugs egen feil når det går galt. Feks i OL fikk jo smørerene skylden da det gikk tråkt der, og landslagsteamet fikk/tok på seg skylden da han ikke kom tidsnok til premieutdelingen etc..

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 jan 11, 07:46
Northug er fantastisk. Hva hadde langrenn vært uten ham, ikke noe. Heia Petter :-)

---------------------------

Heia FFK


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 jan 11, 09:19

Opprinnelig postet av Lex
Northug er fantastisk. Hva hadde langrenn vært uten ham, ikke noe. Heia Petter :-)

Nordthug gjør ski-idretten mer interessant, og i tillegg er han et stort forbilde. Det er slike forbilder ungdom trenger, nå lever vi i 2011 og ikke på Ole Ellefsæthers tid.

Et forbilde er han fordi han for det første er en fantastisk skiløper, og så fordi han tør å vise alle sine menneskelige sider, en spontanitet Bjørn Dæhlie burde misunne ham, Dæhlie som stort sett mest framsto i media med en beregnende mine, alle uttallelser fra hans side var så gjennomtekt og velfunderte at man bare måtte forstå at den media snakket med var mer en staffasjefigur enn en spontan idrettsmann.

Og det at svenskene hater Petter er fordi de frykter ham, de leter med den største flid etter uttalelser som kan vris til "hån" mot de svenske prektigkarene. Hadde han vært svensk så hadde de elsket ham.

Go Petter, hvis dem rævva i Kollen!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 jan 11, 16:34
Endret: 04 jan 11, 16:34
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Willy René

Nordthug gjør ski-idretten mer interessant, og i tillegg er han et stort forbilde. Det er slike forbilder ungdom trenger, nå lever vi i 2011 og ikke på Ole Ellefsæthers tid.

Et forbilde er han fordi han for det første er en fantastisk skiløper, og så fordi han tør å vise alle sine menneskelige sider, en spontanitet Bjørn Dæhlie burde misunne ham, Dæhlie som stort sett mest framsto i media med en beregnende mine, alle uttallelser fra hans side var så gjennomtekt og velfunderte at man bare måtte forstå at den media snakket med var mer en staffasjefigur enn en spontan idrettsmann.

Og det at svenskene hater Petter er fordi de frykter ham, de leter med den største flid etter uttalelser som kan vris til "hån" mot de svenske prektigkarene. Hadde han vært svensk så hadde de elsket ham.

Go Petter, hvis dem rævva i Kollen!

Så sant, så sant. Det er noe som er veldig typisk norsk over å rakke ned på en "fargeklatt" som Northug. Northug er jo Guds "gave" til langrenn. Uten han er langrenn en jevnt over kjedelig TV-sport.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jan 11, 17:17

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Så sant, så sant. Det er noe som er veldig typisk norsk over å rakke ned på en "fargeklatt" som Northug. Northug er jo Guds "gave" til langrenn. Uten han er langrenn en jevnt over kjedelig TV-sport.

Langrenn hadde overhode ikke vært kjedelig uten Northug. Langrenn har ikke blitt populært etter at Petter kom, det har vært det i mange, mange år.

Men enig i at vi trenger en som Northug i Norsk langrenn. Han er en fargeklatt som er seg sjøl 100 %, og det er meget bra. Personlig mener jeg også at han har all mulig grunn til å være litt bråkjekk. Det hadde vært noe annet om han var like dårlig som døm andre norske..

Så fortsett å vær deg sjøl Petter, gleder meg til å se deg leike i VM!!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 11, 17:08

Opprinnelig postet av Willy René

Bra innlegg

 

og enig. Stå på Petter!!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 jan 11, 17:12

Opprinnelig postet av ffkmufc

Langrenn hadde overhode ikke vært kjedelig uten Northug. Langrenn har ikke blitt populært etter at Petter kom, det har vært det i mange, mange år.

Men enig i at vi trenger en som Northug i Norsk langrenn. Han er en fargeklatt som er seg sjøl 100 %, og det er meget bra. Personlig mener jeg også at han har all mulig grunn til å være litt bråkjekk. Det hadde vært noe annet om han var like dårlig som døm andre norske..

Så fortsett å vær deg sjøl Petter, gleder meg til å se deg leike i VM!!

Definér populært. Mediablesten i Norge og Sverige har hvertfall vært med på øke interessen for langrenn. At langrenn er stort i Norge sier seg sjøl, er verre i andre land (eksempelvis Sverige, hvor det er lenge siden interessen har vært så stor).



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f