Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2011-2012

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 nov 12, 10:37
Endret: 20 nov 12, 14:08
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Det hørte vi på radioen i går, ingen hever øyenbrynene av det. Selv så jeg kampen deres mot Odd og var glad dere tok den. Dere må forstå at dette er sammensatt, for østfoldfotballen ville det jo klart vært best om dere holdt plassen mefor 08 sin del kan det være greit og få et år alene. Dette tror jeg de fleste skjønner, men jeg må si jeg føler med dere nå. Ting har vel ikke kunnet gå mer på trynet en de har gjort. 

Dette er jeg faktisk helt enig i !!!! Økonomi, administrasjon, økokrimsaker etc.... Og så i tillegg nedrykk. Jeg tror også at de fleste fra Sarp ønsket at vi skulle beholde plassen i likhet med at de fleste FFK supporterne ønsket 08 opp med tanke på lokalderbyer.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 12, 10:52

lokalderby hadde betydd masse for begge klubber... full stadio og full trøkk... det skjedde ikke, men jeg håper vi møtes i tippeligaen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 nov 12, 00:16

DA er ull/kisa i Adeccoen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 12, 13:35

Da sarpingene ledet mot Hødd lå de an til direkte opprykk. Så tapte de og forsvant til og med under kvalifiseringsgrensa. Tre lag på 24 poeng (Ull/Kisa kan få 27 i dag) og tre lag på 23 poeng. Mjøndalen lå vel helt oppe på fjerdeplass de også, før de datt ned til åttende da kampene var ferdigspilt.

Her blir det kanskje et rotterace helt inn om ikke bredden i stallen blir mer og mer utslagsgivende utover i sesongen. Start ser gode ut nå, og har vel kanskje også den beste stallen? I så fall har de stø kurs mot opprykk.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 23 jul 12, 14:24

Opprinnelig postet av arte et labore

Da sarpingene ledet mot Hødd lå de an til direkte opprykk. Så tapte de og forsvant til og med under kvalifiseringsgrensa. Tre lag på 24 poeng (Ull/Kisa kan få 27 i dag) og tre lag på 23 poeng. Mjøndalen lå vel helt oppe på fjerdeplass de også, før de datt ned til åttende da kampene var ferdigspilt.

Her blir det kanskje et rotterace helt inn om ikke bredden i stallen blir mer og mer utslagsgivende utover i sesongen. Start ser gode ut nå, og har vel kanskje også den beste stallen? I så fall har de stø kurs mot opprykk.

Er det ikke sånn at lag 3,4,5 og 6 i adeccoligaen spiller kvallik  om å møte lag 14 i tippeligaen.  Så det er jo ikke utenkelig at FFK og Sarpsborg08 møtes til kvallikkamp nå til høsten.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 23 jul 12, 14:49

Opprinnelig postet av eliot

Er det ikke sånn at lag 3,4,5 og 6 i adeccoligaen spiller kvallik  om å møte lag 14 i tippeligaen.  Så det er jo ikke utenkelig at FFK og Sarpsborg08 møtes til kvallikkamp nå til høsten.

Tviler. Om ikke vi brått får stor fremgang, blir det direkte nedrykk. Men om det skulle skje, så er det å håpe at vi har lært fra tidligere.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 29 jul 12, 20:00

Sykt jevnt i Adeccodassen. Sarpingene slår Ham-Kam, og dermed er det Sandefjord som tar over andreplassen.  Vanskelig å si noe om hvem som skal gå opp ... Start og Sandefjord er vel til å leve med. Vil være ille om sarpingene plutselig skal befinne seg en divisjon over oss.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 jul 12, 00:51

Jeg tror Start vinner overlegent,og ønsker de velkommen tilbale til TL 2013. Den andre direkte opprykks plassen blir et råtterace,mellom disse laga (tror jeg): Sandefjord,BodøGlimt,Sarp. De 2 andre laga som kaprer kvalikk,tror jeg er Mjøndalen (se opp--kan faktisk gå hele veien,er IKKE objektiv da) og HamKam. Sandefjord med Arne Sandstø,ved roret,imponerer. De legges liksom ikke merke til,men vinner,og sanker poeng jevnt og trutt. Som noe har skjønt,er jeg svak for Arne Sandstø som trener. Han lykkes med alle laga han har trent,men det holder kanskje med 2-3 år,så blir det 'for mye',av en eller annen grunn. Tenker på Odd og Start.

Adco er jevnt.....sykt jevnt....forteller vel at kvaliteten ikke er all verden,men hva gjør det? Gøy at det er spenning helt inn.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 jul 12, 17:14

Vår kjære gode venn Roar Johansen er ferdig etter sesongen: http://www.f-b.no/sport/sarpsborg-trener-far-ikke-ny-kontrakt-1.7465413

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 12, 23:53

vi leide han en stund og nå leies han til bodø (Daniel Berntsen )

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 19 aug 12, 15:17
Endret: 19 aug 12, 15:58
Endret av: Tøfflus

Toppoppgjør i Adeccodassen i Kristiansand i dag. Etter et kvarter (!) leder Sarp 08 2-1 over Start. 1-2 kom etter at Start kjørte et uforståelig forsvarstrekk på et smurfefrispark. Plasserte en mann ved stolpen i murhjørnet, med det resultatet at smurfene kunne kjøre en mann foran keeper. Dermed ble det i utgangspunktet ufarlige skuddet (som gikk rett på keeper) til en farlig retur, og denne gangen også til mål.

Det er dog liten grunn til å tro at det stopper her. Det første oppgjøret mellom lagene endte 4-4 ...

PS: Til pause, 3-3. For en kamp. Fullstendig ferie i begge lags forsvar!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 19 aug 12, 16:20

Underholdende kamp og pip åpent i begge ender. 4-3 til særpingene nå. Regner med at det kommer et par-tre mål til.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 aug 12, 16:55

Opprinnelig postet av Rey

Underholdende kamp og pip åpent i begge ender. 4-3 til særpingene nå. Regner med at det kommer et par-tre mål til.

Det ble med 4-3 til Sarp så da drar de med seg 3 poeng fra Sør-Arena. Mener Start ble nytt for straffe/frispark, men men. Seier er seier når dommeren blæs.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 19 aug 12, 23:31

Seier borte mot Start er sterkt, er redd marerittet nærmer seg :-(

(Altså vi rykker ned og Særp opp (gud forby))


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 20 aug 12, 08:02

Opprinnelig postet av Erikk

Seier borte mot Start er sterkt, er redd marerittet nærmer seg :-(

(Altså vi rykker ned og Særp opp (gud forby))

Ja ville vært det ultimate mareritt. Det vi kan trøste oss med er at det er en del kamper igjen, og det skal svært lite til før Adeccoligaen ser annerledes ut da det er relativt liten avstand fra 6. plass til 2. plass.

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 20 aug 12, 09:00


Martin Wiig med 6 mål på tre kamper nå. Reflektert lagspiller som jobber knallhardt og nå også som målscorer - med fortid i FFK.

Ligger an til et oppgjør mellom de tre s'ene i toppen etter det virker som ranheim har fått den sedvanlige stallordren om å slakke av litt.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 20 aug 12, 11:53

Opprinnelig postet av foyn


Martin Wiig med 6 mål på tre kamper nå. Reflektert lagspiller som jobber knallhardt og nå også som målscorer - med fortid i FFK.

Ligger an til et oppgjør mellom de tre s'ene i toppen etter det virker som ranheim har fått den sedvanlige stallordren om å slakke av litt.

God prestasjon av Wiig altså. Funnet målformen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340