Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 58 av 70 58

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 mar 11, 20:51

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Denne agenten, er det TKK ?

TKK er ikke agent, kun speider.

Unnskyld, mente speider..;)

 

Alltid beredt!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mar 11, 19:19
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 mar 11, 20:02

Opprinnelig postet av Patrioten
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

 

Mmm, høres rart ut, det eneste de da gjrø er å forskyve bosmannperioden frem til høsten, eventuelt til jul. Da er de i samme situsjon, Celso er da bossmann og kan forhanle med hvem han vil etter den tid og vil da vis det er europa muligens spille i FFK frem til vinduet på sommeren igjenn.

Spørsmålet her er kanskje hvor mye det vil koste, samtidig sikkrer FFK seg om de eventuelt skulle rykke ned, da jeg vil tippe på at Celso vil forlange en lønn etter statusen i byen.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 mar 11, 20:58
Endret: 02 mar 11, 21:00
Endret av: Knuty

At han forlenger kontrakten sin med ett år (ut 2012) høres ikke så usannsynlig ut i mine øre. Celso har selvsagt ambisjoner om spill på et høyere nivå enn Tippeligaen i løpet av 2011/12-sesongene.

En langtidskontrakt kan være risikabelt for han i så måte - da det selsagt vil bli dyrere å løse han fra kontrakten. Det er ingen selvfølge at Borges forlenger, han er i en god forhandlingssituasjon nå. Et års forlengelse kan vel være et kompromiss begge parter kan leve med. Vi kan selvsagt håpe på at han smeller til med en langtidskontrakt, men jeg har virkelig mine tvil.

Ryktene tar jeg uansett med en klype salt - magefølelsen sier at dette vil dra mer ut i tid.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 02 mar 11, 22:23
Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av Patrioten
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

 

Mmm, høres rart ut, det eneste de da gjrø er å forskyve bosmannperioden frem til høsten, eventuelt til jul. Da er de i samme situsjon, Celso er da bossmann og kan forhanle med hvem han vil etter den tid og vil da vis det er europa muligens spille i FFK frem til vinduet på sommeren igjenn.

Spørsmålet her er kanskje hvor mye det vil koste, samtidig sikkrer FFK seg om de eventuelt skulle rykke ned, da jeg vil tippe på at Celso vil forlange en lønn etter statusen i byen.

Den vil vel bli forskjøvet et år frem,som da vil si sommeren 2012?!før han kan forhandle fritt med andre klubber.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 mar 11, 22:44

Jeg forstår borges og jeg forstår fredrikstad.Men det jeg ikke forstår er at han blir valgt til kaptein hvis ting er usikkert rundt hans tid i ffk fremover!Skriver han under på ut 2012 så bør ffk prøve å få solgt han til sommeren!Men ja media kan det med å spre falske rykter så vi får se hva som skjer.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 02 mar 11, 22:53

Opprinnelig postet av kjell-H

..

Men det jeg ikke forstår er at han blir valgt til kaptein hvis ting er usikkert rundt hans tid i ffk fremover!

..

Hva om det å velge ham til kaptein er et kort i spillet om ny kontrakt?

---------------------------

Svaberget for alltid!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 mar 11, 08:46

Opprinnelig postet av Patrioten
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

Venter i spenning....Undecided

---------------------------

You`ll never walk alone...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 mar 11, 10:54

Kontrakt ut 2012, en god 2011-sesong for FFK og et pent millionbeløp inn i kassa i januar 2012 er hva jeg ser for meg med optimist-brillene på.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 mar 11, 15:13

FB og Simensens kilde sier at han mest sannsynig ikke skriver under.
Håper Patrioten er den som har rett..

---------------------------

http://twitter.com/GardC


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 03 mar 11, 15:18

Opprinnelig postet av Patrioten
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

 

Hva er kort tid for deg. min ? timer ? dager ? mnd ? år ?

Venter .........................................................................................

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 03 mar 11, 15:39

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

FB og Simensens kilde sier at han mest sannsynig ikke skriver under.

Samme F-B og samme Simensen som sa at pressekonferansen det var innkalt til i forbindelse med Tarik IKKE kom til å handle om Tarik :-)

Håper de bommer her også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 03 mar 11, 15:41

Opprinnelig postet av Haarek
Opprinnelig postet av Anne

 

Den vil vel bli forskjøvet et år frem,som da vil si sommeren 2012?!før han kan forhandle fritt med andre klubber.

 Om han skriver en ny kontrakt nå, som er på et år. Det vil si går ut i mars april neste år. ( En som går til sommeren blir da på 1 år og 4 mnd)

 Da vil han et halvt år før kontrakten går ut forhandle fritt med hvem han vil, også uten klubbens samtykke. ( dette vil si om kontrakten går ut til sommeren kan ahn forhandle fra i januar )

 Han kan ikke spille for en ny klubb, men han kan forhandle en ny kontrakt og gå når kontraktsiden er ut, eventuelt at klubben slipper han før mot en kompensasjon, no som vil bli en ubetydelig sum i forhold til salg.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 mar 11, 15:51
Endret: 03 mar 11, 15:53
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Anne

 Om han skriver en ny kontrakt nå, som er på et år. Det vil si går ut i mars april neste år. ( En som går til sommeren blir da på 1 år og 4 mnd)

 Da vil han et halvt år før kontrakten går ut forhandle fritt med hvem han vil, også uten klubbens samtykke. ( dette vil si om kontrakten går ut til sommeren kan ahn forhandle fra i januar )

 Han kan ikke spille for en ny klubb, men han kan forhandle en ny kontrakt og gå når kontraktsiden er ut, eventuelt at klubben slipper han før mot en kompensasjon, no som vil bli en ubetydelig sum i forhold til salg.

Det som har blitt diskutert her er en forlengelse på ett år. Det har vel vært ganske opplagt, synes i alle fall jeg. Altså en kontrakt som løper ut 2012-sesongen.

At han skal forlenge kontrakten med noen få måneder er vel ikke særlig sannsynlig. (Det absolutte minimum ville vært et halvt år forlengelse, altså fram til sommeren 2012).


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 mar 11, 15:55
Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Patrioten
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

 

Hva er kort tid for deg. min ? timer ? dager ? mnd ? år ?

Venter .........................................................................................

I løpet to uker.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 mar 11, 16:22

Opprinnelig postet av Rey

Samme F-B og samme Simensen som sa at pressekonferansen det var innkalt til i forbindelse med Tarik IKKE kom til å handle om Tarik :-)

Håper de bommer her også

godt poeng som jeg skal stålsette meg selv for å ikke viderebringe:)

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 mar 11, 20:36
Er det noe hold i det Simensen skriver, eller liker han bare å skape slike dårlige VG overskrifter ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 mar 11, 21:11

Jeg tror ingen som snakker norsk vet noe som helst før deadlinen Jokke har satt løper ut..

---------------------------

http://twitter.com/GardC


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 mar 11, 21:29
Endret: 03 mar 11, 21:42
Endret av: FFK pra sempre

Blir han RosenBorges ?

En veldig tynn sak, virker faktisk ikke som at de vet noe mer enn at agenten er lunken, og at RBK har "snust" på Celso.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 mar 11, 22:10

f-b kommer med mass tull. Det er agurknytt ider. veldig stille på stoff å skrive om og derfor så lager de saker.

Tar alltid en klype salt hva F-B skriver.



Flat Trådet Nøstet
Side 58 av 70 58

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f