Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 70 47

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 20:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Lasse Staw på prøvespill i spanske Alaves.

Da har vi bare Masalin igjen da eller ?

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 20:42

Opprinnelig postet av Greaker

Opprinnelig postet av Plankekæll

Lasse Staw på prøvespill i spanske Alaves.

Da har vi bare Masalin igjen da eller ?

Han er på prøvespill, han har ikke signert.

Men hvis han signerer må vi på keeperjakt. Vi har jo to jr'er også, men det er lite betryggende.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 20:44

Opprinnelig postet av ffkmats

Vet at dette er et forslag de fleste vil forkaste, men hva med KFUM sin Stian Sortevik? Relativt ukjent for mannen i gata, men scora i dag 2 mål mot VIF, hvorav et skudd i krysset. Han er 22 år, og et stort balltalent med kvaliteter som ingen på midtbanen vår innehar fra før. Med god nærteknikk, tungt skuddben og overlegen styrke er han en vanskelig spiller å spille mot for de fleste motstandere. Han har scoret 14 mål i 2. div som midtbanespiller og  figurerer også på futsal landslaget. Har fulgt denne spilleren siden han var 12 år og alltid lurt på hvorfor han har strandet i moderklubben. Han har ikke et stort navn, men jeg er sikker på at han hører til på et høyere nivå samtidig som han er relativt ung og norsk.

 

Kampen kan sees her ( mål ca 18.45 og 01.36.00)

Kan også lese litt om han her

Jeg tror vel ikke de fleste her vil forkaste dette forslaget, siden stort sett ingen av oss har sett han spille før. (Tror jeg da)


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 20:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Greaker

Opprinnelig postet av Plankekæll

Lasse Staw på prøvespill i spanske Alaves.

Da har vi bare Masalin igjen da eller ?

Han er på prøvespill, han har ikke signert.

Men hvis han signerer må vi på keeperjakt. Vi har jo to jr'er også, men det er lite betryggende.

Joa greit nok det at gutten er på prøvespill, men det vil jo også si at ffk er på keeper jakt vist lasse vil bort eller ?

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 17 jan 11, 20:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg tror vel ikke de fleste her vil forkaste dette forslaget, siden stort sett ingen av oss har sett han spille før. (Tror jeg da)

 

Hehe.. Nå har vel ikke et ukjent navn fra 2 div. den "schvungen" over seg som deler av dette forumet liker. Har jo blitt litt kravstore med årene- vanligvis meg selv inkludert.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 11, 21:18

Seriøst nå står det helt stille i hodet mitt.Hva heter han keeperen som står for sandefjord som også stod for særp når de sendte oss ned?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jan 11, 21:19

Joachim Heier.

Han skal spille for Sarpsborg 08 i år forresten.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 jan 11, 21:23
Endret: 17 jan 11, 21:24
Endret av: Knuty

Fredrikstadfk om Staws prøvespill.  Prøvespillet er planlagt å vare ut denne uken.


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 21:25

Opprinnelig postet av kjell-H

Seriøst nå står det helt stille i hodet mitt.Hva heter han keeperen som står for sandefjord som også stod for særp når de sendte oss ned?

Ville du ha Heier mener du ??

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 11, 21:27

Opprinnelig postet av Greaker

Opprinnelig postet av kjell-H

Seriøst nå står det helt stille i hodet mitt.Hva heter han keeperen som står for sandefjord som også stod for særp når de sendte oss ned?

Ville du ha Heier mener du ??

Nei.Hehe.Jeg og en kompis pratet om den kampen og da kom vi inn på han keeperen men jeg klarte ikke å huske navnet.Takk for svar plankekæll.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 18 jan 11, 23:30
Endret: 18 jan 11, 23:33
Endret av: Knuty

Jokke drar til Sør-Amerika i jakt på folkets spiller - har navn på blokka. Les mer i f-b.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jan 11, 00:48

Opprinnelig postet av Knuty

Jokke drar til Sør-Amerika i jakt på folkets spiller - har navn på blokka. Les mer i f-b.

SpennendeSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 jan 11, 08:29
Lykke til Jocke. Du finner nok en spiller som forsterker FFK (Midtbanespiller tenker jeg) Ha et lite blikk etter keeper også. Forsvinner Lasse så har vi jo mye lønnsmidler å bruke på andre.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 11, 11:01

Da var Hansen i boks. Forventer folk enda flere forsterkninger, bortsett fra en eventuell "Folkets spiller" utover våren?

Jeg ser gjerne at den sentrale midtbanen styrkes.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jan 11, 12:29

Ehm, hvis dere har lest artikkelen nøye så er det akkurat en sentral midtbanespiller klubben jakter. Det vil også mest sannsynlig være "Folkets spiller" og siste forsterkning før sesongstart. Har stor tiltro til Jokke angående denne spilleren, man har nok meget god oversikt gjennom lang tid med grundig scouting. Slik ser dagens stall ut per dags dato (19 Jan 11):

Staw/Masalin

Gamboa  Martinsen/Horn   Piiroja/Ophaug   Thomassen

Valencia/Askar   Ramberg/Jabbe  Elvestad/FOLKETS spiller   Rafn/Hansen

Borges/Ruud Tveter   Tarik/Odi/Mulac

 

Meget bra av klubben og ha alle foruten én spiller på plass allerede 19 Januar! Grundig research og scouting betaler seg. Strategi fremfor taktikk ;)

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jan 11, 14:21
Endret: 19 jan 11, 14:35
Endret av: kjell-H

Men folkets spiller kommer vell evt neste overgangs vindu?El tar jeg feil nå?

Vi har fått inn mange bra spillere i år så jeg føler meg litt slem som mener at vi behøver en spiller til før sesongen starter.Jeg mener vi virkelig trenger en sentral midtbane spiller.Jabbie kommer snart men han er fortsatt veldig ung som vil trenge litt tid på seg.Men Jocke og ffk har fått inn mange bra spillere.TakkSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 jan 11, 14:41
Kommer Jabbie da, eventuelt når ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jan 11, 14:44

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Kommer Jabbie da, eventuelt når ?

Jeg skrev med han på facern igår og da sa han at han kommer slutten av januar.Var vist noe papir arbeid som tok tid.Skulle hilse til alle ffksupportere og si at han gledet seg veldig mye til å komme til fredrikstadSmileHan er rå på engelsk.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 11, 14:45

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Kommer Jabbie da, eventuelt når ?

I følge Vidar Martisen i f-b for noen dager siden kommer han i slutten av måneden.

Hvorvidt det stemmer aner jeg ikke.


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 19 jan 11, 17:40
Er det bare jeg som syns vi bør ha en ny keeper i laget? Hadde litt håp om Jarstein da jeg så bildet og sånn i f-b, men det har vært stille der føler jeg.. Moro at Hansen er klar og at han slapp å betale noe av summen selv! Mener å ha lest et sted at Jabbie kommer 20. jan(?), altså imorgen.. Spennende gutt dette her. Gleder meg vilt til sesongen starter!!


Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 70 47

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f