Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 70 av 70 70

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 apr 11, 08:19

Opprinnelig postet av Patrioten

Fredrikstad-ledelsen irritert på Vålerengas Borges-bud http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/fredrikstadledelsen-irritert-paa-vaalerengas-borgesbud-3459573.html

Godt å se at Fredrikstad også kan sette seg på "bakbeina" og ikke bare selge unna som før.. Husker godt Dagfinn Enerly fadesen som foregikk for noen år siden da Fredrikstad skulle kjøpe han fra RævBK.

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 11, 09:04

Opprinnelig postet av Patrioten
13 klubber ser Borges http://www.demokraten.no/ffk/article5551411.ece

Herlig! Håper han scoret hattrick. Jo flere utenlandske klubber som er interessert, desto større er sjansen for at vi slipper å se han i RBK- eller VIF-drakt til sommeren eller neste sesong.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 apr 11, 09:09
Helt enig, måtte han gå til utlandet når han forlater oss. Hadde vært stas om vi leda tabellen til sommer`n. Hva gjør borges da? :)

---------------------------

Heia FFK


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 apr 11, 07:44

Bertelsen sier vel nesten rett ut at han ønsker seg tilbake til FFK i denne artikelen. Ja takk sier jeg siden vi snakker gratis etter sesongen. Da kan Thomassen flyttes opp på midtbanen, enten sentralt eller på venstrekanten.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 apr 11, 09:03

Opprinnelig postet av rasle

Bertelsen sier vel nesten rett ut at han ønsker seg tilbake til FFK i denne artikelen. Ja takk sier jeg siden vi snakker gratis etter sesongen. Da kan Thomassen flyttes opp på midtbanen, enten sentralt eller på venstrekanten.

Vi snakker jo kun gratis om han ikke ordner seg en ny avtale med Viking. Ellers har jeg ingen anelse om kvaliteten på spilleren og om han hadde vært et bra tilskudd.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 04 apr 11, 11:21
Endret: 04 apr 11, 11:22
Endret av: Flisa

Er det ingen som husker denne gutten i FB som sutret og ønsket seg til Viking istedet for FFK midt i kontraktstiden? 

"Bertelsen som hadde svært lyst på en overgang til Viking, ble skuffet da han fikk beskjeden om at Viking trakk seg fra kjøpet" FB - 2007

Kan være at det bare er jeg som er langsint, men for min del kan han godt holde seg i Stavanger...

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 apr 11, 12:36

Opprinnelig postet av Welhaven
Vi snakker jo kun gratis om han ikke ordner seg en ny avtale med Viking. Ellers har jeg ingen anelse om kvaliteten på spilleren og om han hadde vært et bra tilskudd.

Vil vel overraske stort om han signerer ny kontrakt med Viking i sommer for så å prøve å komme seg til FFK etter sesongen eller? Wink

Ellers er han, så vidt jeg husker, en spiller som er rask, offensiv, og har gode innlegg men som sliter litt med posisjoneringen defensivt til tider. Ganske lik Gamboa i spilllerstilen.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 04 apr 11, 13:12

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av rasle

Bertelsen sier vel nesten rett ut at han ønsker seg tilbake til FFK i denne artikelen. Ja takk sier jeg siden vi snakker gratis etter sesongen. Da kan Thomassen flyttes opp på midtbanen, enten sentralt eller på venstrekanten.

Vi snakker jo kun gratis om han ikke ordner seg en ny avtale med Viking. Ellers har jeg ingen anelse om kvaliteten på spilleren og om han hadde vært et bra tilskudd.



Men gratis kan også bli dyrt om vi skal hente spilleren bare fordi han er gratis. Jeg vil heller at vi betaler noe for en spiller som passer inn i den strategien som er lagt.

Men klart passer han inn og i tillegg er gratis og billig i drift så er ingen ting bedre enn det Cool

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 apr 11, 09:51

Opprinnelig postet av rasle

Bertelsen sier vel nesten rett ut at han ønsker seg tilbake til FFK i denne artikelen. Ja takk sier jeg siden vi snakker gratis etter sesongen. Da kan Thomassen flyttes opp på midtbanen, enten sentralt eller på venstrekanten.

Thomassen på venstre midtbane har vist seg å være totalt bortkasta. Han er god som et arbeidsjern sentralt på midtbanen, og han er muligens enda bedre som venstreback.

Bertelsen er en god TL-spiller, men ikke noe bedre enn Joachim Thomassen.

Hvis det hadde ordnet seg med Bertelsen til FFK gratis, og i tillegg en meget moderat lønn sier jeg ja takk. Vi har rett og slett ikke noe backup på venstreback i dag. Med det mener jeg at vi ikke har noen utpregede backer som kan spille der. Vi har både Ophaug og Martinsen, men ingen av disse er veldig gode som backer.

Bertelsen har både kone og svigerfamilie fra Fredrikstad, og det må være lov å lengte hjem fra tid til annen. Han er da bare et menneske han også.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 apr 11, 23:40
Hva med Torstein Helstad i sommervinduet? anaoen som vet hvor den nye dama hans kommr ifra? er hun gta syd for oslo...vell.....han scorer jevnt og trutt fortsatt.....fått Borges ned på midtbanen-(hvis borges blir )

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 apr 11, 23:57

trur han vil kreve for mye i lønn


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 apr 11, 00:41

Opprinnelig postet av Kai Roger
Hva med Torstein Helstad i sommervinduet? anaoen som vet hvor den nye dama hans kommr ifra? er hun gta syd for oslo...vell.....han scorer jevnt og trutt fortsatt.....fått Borges ned på midtbanen-(hvis borges blir )

Nei vi har tveterSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 13 apr 11, 12:23

hadde Lars iver strand vært noe for FFK, han går gratisWink


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 13 apr 11, 14:51

Opprinnelig postet av Plankehue

hadde Lars iver strand vært noe for FFK, han går gratisWink

Nei, sett han på banen dem 2 siste årene eller ? ikke jeg heller Laughing

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 13 apr 11, 15:49

Opprinnelig postet av Plankehue

hadde Lars iver strand vært noe for FFK, han går gratisWink

Skal vi ringe Sir Alex i samme slengen, og forhøre oss om Owen Hargreaves? Han er sikkert ikke dyr han heller.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 70 av 70 70

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f