Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 70 21

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 des 10, 17:27

Men jeg får ikke ro imeg før Borges og Amundsen har signert ny kontrakt og evt de andre som skal ha ny kontrakt.Borges og Amundsen bør være første priotering å få avtale med.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 des 10, 17:32

Opprinnelig postet av kjell-H

Men nå er det på tide at ffk prøver å klare seg uten fsi og heller hente billige talenter som man kan tjene på videre salg som går rett i kassa til ffk.

Helt enig. Og det er absolutt det FFK prøver på for tiden.

Det beste hadde vært om FFK kunne klart seg uten hjelp fra det litt spesielle FSI.


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 12 des 10, 17:34

Fra F-B "Trolig vil den tidligere Vålerenga- og Viking-spilleren Jørgen Horn bli FFKs første forsterkning." 

Syntes dette er flotte saker !

---------------------------

Hei, Timothy !


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 10, 17:42

Opprinnelig postet av ophaug123

Fra F-B "Trolig vil den tidligere Vålerenga- og Viking-spilleren Jørgen Horn bli FFKs første forsterkning." 

Syntes dette er flotte saker !

Bare han holder seg edru så  Tongue out.. Uansett hvilken posisjon spiller han ?

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 des 10, 17:43

Stopper


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 des 10, 17:47

En spillende fin stoppertype. Høyrebent.

Jeg mener også han kan spillende defensiv midtbane. Men ja, han er midtstopper først og fremst.


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 12 des 10, 17:48

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av ophaug123

Fra F-B "Trolig vil den tidligere Vålerenga- og Viking-spilleren Jørgen Horn bli FFKs første forsterkning." 

Syntes dette er flotte saker !

Bare han holder seg edru så  Tongue out.. Uansett hvilken posisjon spiller han ?

Han er en rask og sterk stopper.. Teknikken er ikke aller værst den heller Wink

---------------------------

Hei, Timothy !


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 10, 17:53

Opprinnelig postet av ophaug123

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av ophaug123

Fra F-B "Trolig vil den tidligere Vålerenga- og Viking-spilleren Jørgen Horn bli FFKs første forsterkning." 

Syntes dette er flotte saker !

Bare han holder seg edru så  Tongue out.. Uansett hvilken posisjon spiller han ?

Han er en rask og sterk stopper.. Teknikken er ikke aller værst den heller Wink

En bra partner til Raio med andre ord. Vidar kan da sendes ut på venstrebekken så Thommasen kan komme seg opp på midtbanen hvor han hører hjemme... Ophaug er over the top and far beond så han kan sendes ut stadionportene med en klapp på skulderen for god instats...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 des 10, 17:58

Opprinnelig postet av kratos

En bra partner til Raio med andre ord. Vidar kan da sendes ut på venstrebekken så Thommasen kan komme seg opp på midtbanen hvor han hører hjemme... Ophaug er over the top and far beond så han kan sendes ut stadionportene med en klapp på skulderen for god instats...

Hehe.

Men hører Vidar hjemme ute på venstrebacken??!?!

Jeg er enig i at Thomassen er god på midtbanen, men han blir nok dyrket som back nå. Noe som er helt greit da han bare ble bedre og bedre som back utover senhøsten i år.

Hvis Thomassen skal opp på sentral midtbane MÅ (!!) vi ha en ny god venstreback som holder Thomassens backnivå. Å spille med Vidar eller Agim som venstreback i Tippeligaen håper jeg vi slipper å se. Det tåler hvertfall ikke hjertet mitt.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 des 10, 18:07

Synes vi skal dyrke thomassen som venstre beck.Da har vi 2 farlige becker i thomassen og gamboa på hver sin side.Kan bli et kjempe bra våpen for oss i tippeligaen.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 des 10, 18:26
Endret: 12 des 10, 18:27
Endret av: Lex

Håper virkelig Spillerinnvest klinker til med Tarik.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 10, 19:31

Opprinnelig postet av ophaug123

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av ophaug123

Fra F-B "Trolig vil den tidligere Vålerenga- og Viking-spilleren Jørgen Horn bli FFKs første forsterkning." 

Syntes dette er flotte saker !

Bare han holder seg edru så  Tongue out.. Uansett hvilken posisjon spiller han ?

Han er en rask og sterk stopper.. Teknikken er ikke aller værst den heller Wink

Han tar over etter Opphaug kanskje?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 des 10, 19:59

Han er bedre enn Ophaug.

Men Ophaug blir nok også med videre. Han har kontrakt ut 2011, og jeg tviler sterkt på om det er noen klubber som har råd til å hente han. Han er både gammel, dyr og på hell.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 10, 20:18
Da mangler vi en midtbane og spiss til, så er vi fortsterket ferdig. For håpe at de er litt eldre og kanskje mer profilerte, slik at de skaper bless om klubben. Jocke ønsker forrøvrig at stallen skal være spikret innen 3.januar.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 06:49
-Erik Tønne hadde en glimrende sesong på venstrebacken til Strindheim i år, og skal ha imponert stort på prøvespill for Sheffield United etter sesongen. Nå venter han på å høre fra klubben. Men også Haugesund skal vurdere spilleren før neste sesong, i følge Trønderfotball. En venstreback hadde vel ikke skadet?

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 13 des 10, 17:52
Endret: 13 des 10, 18:00
Endret av: Per Egil

Jørgen Horn på vei til Fredrikstad

Vil vi ha denne urokråka i ffk ?? Er vist ikke bare i Stavanger denne gutten var ute på utenom sportslige oppdrag, er div historier fra tiden i VIF også ...

Mod (Per Egil): Flyttet denne til eksisterende tråd. Før overgangen er bekreftet holder det lenge å diskutere det her.

---------------------------

R G


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 13 des 10, 18:02

Opprinnelig postet av Greaker

Jørgen Horn på vei til Fredrikstad

Vil vi ha denne urokråka i ffk ?? Er vist ikke bare i Stavanger denne gutten var ute på utenom sportslige oppdrag, er div historier fra tiden i VIF også ...

Mod (Per Egil): Flyttet denne til eksisterende tråd. Før overgangen er bekreftet holder det lenge å diskutere det her.

ok da Embarassed

---------------------------

R G


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 13 des 10, 18:30

Opprinnelig postet av Greaker

Jørgen Horn på vei til Fredrikstad

Vil vi ha denne urokråka i ffk ?? Er vist ikke bare i Stavanger denne gutten var ute på utenom sportslige oppdrag, er div historier fra tiden i VIF også ...

Mod (Per Egil): Flyttet denne til eksisterende tråd. Før overgangen er bekreftet holder det lenge å diskutere det her.

Ja hvorfor ikke. Alle kan endre seg og "komme på rett spor". Han er en god midtstoppertype, ung ,lovende og sikkert ikke så dyr.

Regner med de legger inn en kausul om at veien ut døra på stadion er KORT dersom utenomsportslig hendelser skjer her også.

---------------------------

"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 21:11

Neste forsterkning nå blir vel en spiss, siden vi kun har Borges igjen, som i utgangspunktet er midtbanespiller.

Så i utgangspunktet har vi ingen spisser, regner ikke med ung guttene, for de holder ikke nivået i Tippeligaen.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 des 10, 00:17

Sitter forsatt og vente på at Borges skal signere enn ny kontrakt for 2-3 år til.

Da føler jeg meg tryggWink



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 70 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f