Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny utstyrsleverandør?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 17 nov 10, 19:45
Endret: 16 des 10, 11:36
Endret av: Per Egil

Hvis jeg husker korrekt så skrev ffk under en avtale med umbro fram til 2010. Er det noen som vet om det er korrekt?, og eventuelt hvem levrandører ffk forhandler med?

---------------------------

CUPVINNER 06


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 17 nov 10, 20:20
Endret: 17 nov 10, 20:24
Endret av: Rey

Når dem inngikk avtale etter 2006 sesongen inngikk dem en femårig avtale. Da er det fortsatt et år igjen av denne, så du må nok smøre deg med tålmodighet :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 des 10, 14:22

Ser at det er mange TL lag som bytter draktleverandør neste år. Viking får Diadora (tror jeg) Enga får Adidas, Lsk får vel Legea.

Selv håper jeg vi får Hummel neste gang. Fete drakter, ingen andre som har det i TL, og ikke minst: de har masse erfaring med å lage røde og hvite drakter:D


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 16 des 10, 05:38

Vil ha Kappa eller Hummel. Nesten ALLE lag i Norge har Umbro, på topp- og breddenivå. Diadora er støgt, Adidas er identitetsløst og kjedelig. Nike hadde vært litt kult.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 des 10, 11:14

Kappa, Nike eller Puma. Hummel er jeg litt skeptisk til. Hadde de som utstyrsleverandør før. Tøyet var greit nok, men bag, sko og annet var det dårlig kvalitet på. Men har de fått det på plass så er Hummel et kult merke.

---------------------------

Fredd


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 16 des 10, 22:50
Håper vi får puma tilbake ijen jeg.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 17 des 10, 09:29

Det viktigste er vel at avtalen blir best mulig for klubben rent økonomisk?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 des 10, 12:21

Har ikke Brann fått enerett på Kappa i Norge nå da? Enga får jo Adidas nå. Ser ihvertfall som svært urealistisk at vi får Kappa. Hønefoss går også over til Legea ser jeg. Ser ut som et merke på vei oppover. Nye engadrakta er faktisk veldig fin.  Så fin som en engadrakt kan være da, vel og merke.


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 10, 14:34

Nike eller Adidas burde være å foretrekke ettersom de lager det beste skotøyet. Ville være synd om utstyrsleverandøren skulle være grunnen til en eventuell skuffende tabellplassering.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 des 10, 15:31

Puma lager de beste skoeneCool


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 10, 16:22

Det meste handler selvfølgelig om smak og behag, men etter mine 15 år med fotball er det kun Nike og Adidas som har klart å tilfredsestille meg og de jeg har spurt på min alder. Har enda til gode å prate med en FFKer som likte pumaskoene da de var utstyrsleverandør. Det samme gjelder forsåvidt alle andre merker.


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 17 des 10, 17:12

Men har ikke FFK kontrekt med Umbro ,da ?

---------------------------

Hei, Timothy !


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 10, 17:18

Det har de, men den går ut etter kommende sesong om jeg leste riktig et annet sted på forumet her.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 des 10, 18:04
Endret: 17 des 10, 18:19
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det meste handler selvfølgelig om smak og behag, men etter mine 15 år med fotball er det kun Nike og Adidas som har klart å tilfredsestille meg og de jeg har spurt på min alder. Har enda til gode å prate med en FFKer som likte pumaskoene da de var utstyrsleverandør. Det samme gjelder forsåvidt alle andre merker.

Det kommer veldig an på hva slags type føtter man har. Noen er smale, andre har brede føtter. Andre er igjen høye over vrista. 

De forskjellige merkene har store forskjeller.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 17 des 10, 19:13
Gamle og goe viking passer vel til alle føtter.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 21 mar 11, 23:19

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det meste handler selvfølgelig om smak og behag, men etter mine 15 år med fotball er det kun Nike og Adidas som har klart å tilfredsestille meg og de jeg har spurt på min alder. Har enda til gode å prate med en FFKer som likte pumaskoene da de var utstyrsleverandør. Det samme gjelder forsåvidt alle andre merker.

 

Nike eier Umbro. Var faktisk ikke klar over dette før i går. Var i London og skulle ha en City drakt. Fant det ingen steder og alle sa at det kun var tilgjenglig ved deres stadion i Manchester. Så spurte jeg tilfeldigvis en ansatt i den svære Nike butikken i Oxford street(hvis du vet hvilken jeg snakker om) om hun visste om Umbro hadde en egen butikk i London. "You know that we own Umbro? Just go to the football section and ask for any Umbro shirt, they will have it but in the back, not out in the store." sa hun. Jeg gjorde det og var plutselig en Umbro/City drakt rikere :P

Derfor Umbro = Nike. :)

Personlig foretrekker jeg også Adidas eller Nike. Men Kappa og Puma lager feeete drakter de og!

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 21 mar 11, 23:59

Opprinnelig postet av Jasko

 

Derfor Umbro = Nike. :)

Personlig foretrekker jeg også Adidas eller Nike. Men Kappa og Puma lager feeete drakter de og!

Ja, synes Umbro også lager fete drakter. Problemet er når ALLE lag i Norge spiller med det samme draktsettet bare i forskjellige farger. AAFK hadde i dag helt likt design som FFK, bare med en litt grellere kombinasjon av farger. Likte designet vi hadde i fjor. Det var unikt (i Norge).

Personlig synes jeg Adidas har blitt litt harry. For mye stash, hi-tech design osv. Lite stilrent.

Kappa, Nike og Puma er nydelig.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 23 mar 11, 14:39
Tottenham har skaffet seg ny utstyrslevereandør fra USA. Navnet er Under Armour. Se det på nettet. Nytt merke som er på full fart inn i Europa. Noe for oss?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 23 mar 11, 15:31
De har vært i Norge en stund, men representanten her er ikke i stand til å betale i nærheten av hva de fire store kan. Min mening er at de som kan betale mest, er noe for oss.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 des 10, 17:20

Opprinnelig postet av Lunddesign

Nike eller Adidas burde være å foretrekke ettersom de lager det beste skotøyet. Ville være synd om utstyrsleverandøren skulle være grunnen til en eventuell skuffende tabellplassering.

 

Dersom skotøy er et viktig element, burde en draktleverandør som ikke lager sko være å foretrekke. For da kan jo spillerne velge helt fritt, ikke bli påtvunget noe de ikke liker. Vet ikke helt hvordan reglene er nå men..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f