Husk meg
Brukernavn
Passord

AKSJON: Fyll opp supporterfeltet!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 08 nov 10, 08:34
Vi starter en ny bølge, en ny aksjon for å fremme supporterkulturen. AKSJON: Fyll opp supporterfeltet! Det ble mye fin blest rundt forrige bølge mot Sandnes/Ulf og vi kjører på igjen! Nå skal vi vikelig vise Fotball-Norge at vi er tippeligasupportere. Send ut oppfordringen på Facebook og andre kanaler. Forza Fredrikstad! :-) Bring the smile back!:-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 08 nov 10, 09:50

Makan til intern uro og krangling det er i plankehaugen om dagen er det nesten ikke vært og stille opp, tilogmed i bryne var det krangling og drittkasting, det er ikke mulig og "bring back the smile" når det er sånn det er i feltet, på forrige hjemmekamp ble det slengt dritt og by på juling fordi noen dro i gang en sang uten at supras gjorde det, er det sånn det skal være ???

---------------------------

R G


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 nov 10, 10:04

Jeg så enig med deg Greaker.

supras sier selv: Vi tar til oss kritik, men det viker ikke sånn..

jeg skulle ønske alt gikk knirke fritt og at vi fikk tilbake plankehaugen sånn den en gang var

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 08 nov 10, 10:20

kake og kaffe, keiko?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 10:31
Tror folk skal glemme grupper og heller bare innse at det er gnisninger mellom personer. Helt enig i at det har blitt mye krangling og bråk osv osv osv. Men for guds skyld, kan vi ikke i 3 kamper til legge det bak oss synge for full hals så heller blåse ut og rense opp etter sesongen.....

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 08 nov 10, 11:22

"Bring back the smile!" :-)Smile

Ikke begynn med det i denne tråden også!!!! Det er kun enkeltmennesker og ikke noe mer. De det gjelder, Skjerp dere!

Nå er tiden inne til å ta fram smilet! Smile

Vi har gått igjennom denne sesongen sammen og vi kan si, " Marching on together!!! and bring back the smile!".

Jeg har bestemt meg for at FFK røkkær opp!

 

:-)

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 08 nov 10, 12:39

jeg støtter den Wink


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 08 nov 10, 15:30

haha psykologisk krigføring !!

8000 mennesker står å smiler så bredt dem kan .... det er creepy det Cool

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 08 nov 10, 21:08

kanskje på tide snart at flere enn supras + to rekker oppover hopper?

hjelpe ikke å bare stå på plankehaugen feltet for å drikke kaffe og komme inn her og snakke om hvor stolt du er over å stå der, syng og hopp for faen!

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 08 nov 10, 21:41
Ja ja ro ned litt nå da folkens, snu det andre kinnet til :) Jeg er ivertfall klar som et egg :)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 nov 10, 00:07

Opprinnelig postet av Greaker

Makan til intern uro og krangling det er i plankehaugen om dagen er det nesten ikke vært og stille opp, tilogmed i bryne var det krangling og drittkasting, det er ikke mulig og "bring back the smile" når det er sånn det er i feltet, på forrige hjemmekamp ble det slengt dritt og by på juling fordi noen dro i gang en sang uten at supras gjorde det, er det sånn det skal være ???

Supras i et nøtteskall detta, glad jeg er ferdig med sesongen for året... hvordan det blir til neste år, vet jeg ikke helt enda....

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 09 nov 10, 08:41
Endret: 09 nov 10, 16:16
Endret av: Ramp

Nå gikk vel kommentarene i Bryne mot en person, og dette var ikke en av de "vanlige" vi pleier å krangle med, men ett sted får grensen gå. Kan ikke forvente at vi ikke skal svare når en voksen dame, tydelig påseglet (på søndag formiddag) holder på sånn. At Jaran Berg ber henne roe seg ned, og får til svar at "han ikke er gammel nok til å belære henne om noe som helst" eller noe i den samme gata gjør sirkuset komplett. Slik er var i hvertdfall min oppfatning av situasjonen, så får noen andre rette meg opp, hvis jeg er "far out".

 

Forøvrig synes jeg vi skal gå tilbake til trådens tema. Møt opp og syng for Fredrikstad på Fredag :)

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 nov 10, 16:48

Du har et godt poeng der Ramp ... det var en person som var dvask i kjæften ja og all kredd til dere som synger og gjør en god jobb !!!

---------------------------

R G


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 nov 10, 08:22
Hold dere til tråden!!! Det er nok av krangletråder, men dette er en tråd der DU skal bidra for å fylle ståplassfeltet, INTET ANNET! Klarer vi å fylle feltet blir det bra trøkk! Det er det vi vill ha!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f