Husk meg
Brukernavn
Passord

Ranheim - FFK, søndag 24. oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Reagten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 10
Innlegg: 11

Lagt til: 24 okt 10, 19:49
Det vi savner er en midtbane terror og en trener med bra fotballkunskap . Det vi har er Risholt og Ramberg som blir for veike i duellene og Aune har ikke en dritt fotballkunskap. Bare se på hvordan vi drøyer tida. Vi bør presse motstanderen høyt opp på banen og når vi får ballen bør vi stå nede i corneflagget og drøye tida. Men det går ikke ann når vi har en trener som Aune.Bare se på hvordan særpingene spiller det er kvalitet forskjell på hvordan vi spiller og hvordan særpingene spiller

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 okt 10, 18:50

Blir ikke opprykk i år. Desverre. I begynnelsen av sesongen trodde jeg og de fleste andre at dette laget var gode nok til å rykke rett opp. Men hva har nå skjedd? Nesten samtlige spillere underpresterer til de grader gjennom store deler av sesongen. De alle fleste spillerene har rett og slett blitt dårligere det siste året. Noen meget dårligere. Og når en har svake ferdigheter på hver enkelt spiller, så må en prøve å skjule dette. Dvs at lagspillet må bli bedre. Men her har det sviktet totalt. Ingen samhandlinger, ingen samtidige bevegelserv. Det ser rett og slett ut som om det er en gjeng småguttspillere.

Hvem har ansvaret? Sikkert mange men det er utvilsomt TFA som har det aller største ansvaret.

---------------------------

Fredd


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 24 okt 10, 18:56

Begynner å få igjen varmen nå etter å ha stått nede i Ranheimsfjæra og fryst ræva av meg. Min oppsummering er at førsteomgang var direkte svak av begge lag - lite presisjon, mye dueller og få sjanser. Noe riktig må Aune&Amundsen ha sagt i pausen, for stort sett var aggressiviteten bedre i andre omgang, og vi hadde faktisk enkelte ålreite angrep.

Det hjelper dog lite når oppmerksomheten svikter i de situasjonene hvor vi vanligvis har kontroll - cornere imot. Å slippe inn to mål på corner imot kan jeg ikke huske sist vi gjorde.

Fy f*** så bittert.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 24 okt 10, 18:59

Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg henger meg på de som nevner AUTORITET!!!! Nei, nå er leken over for denne gang. Fy f... for ei tabbe med ansettelsen av TFA. Var vi så fattige ? Sorry, men det er sannheten at den mannen fikk oss ned i sumpa. Jeg hadde som jeg tydlig uttrykte meg aldri trua. Nå er vi et par timer fra kvalplass. Hvem hadde trudd det ?

Du?

---------------------------

Hater hat!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 okt 10, 09:01
Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg henger meg på de som nevner AUTORITET!!!! Nei, nå er leken over for denne gang. Fy f... for ei tabbe med ansettelsen av TFA. Var vi så fattige ? Sorry, men det er sannheten at den mannen fikk oss ned i sumpa. Jeg hadde som jeg tydlig uttrykte meg aldri trua. Nå er vi et par timer fra kvalplass. Hvem hadde trudd det ?

Du?

Ja, jeg tippet FFK på 3. plass. Så der traff jeg.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 25 okt 10, 09:26

Ja du har helt rett, 2 serierunder før slutt

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 okt 10, 09:36

Litt utenfor tråden; se til Haugesund og hva de har fått ut av laget. Hvem forventet det ? Spillestil og struktur i laget.


Reagten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 10
Innlegg: 11

Lagt til: 25 okt 10, 16:15

Opprinnelig postet av 1947modell

Litt utenfor tråden; se til Haugesund og hva de har fått ut av laget. Hvem forventet det ? Spillestil og struktur i laget.

Det jeg kan si om Haugesund er et lag sliter og blør for drakta og spiller med hjerte utenfor drakta. FFK kan lære mye av dem


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 25 okt 10, 21:33

Det er jo alltids nyopprykkede lag som overrasker og presterer over evne. Kan godt hende Haugesund drives på en sunn måte og med en langsiktig strategi, jeg vet ikke noe om de. Men kan likeså godt være at de har prestert over evne.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 okt 10, 16:33
Endret: 24 okt 10, 16:34
Endret av: Knuty

Liker ikke at vi mister helt initiativet her.. Dårlig magefølelse for siste 10..

Villmannen (Raio) må passe seg også..


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 okt 10, 16:25

Kjempestrekk på Thomassen, midt i en stor sjanse.. Da er vel han ute for sesongen.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 okt 10, 16:19
Endret: 24 okt 10, 16:20
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Supreme NTM

JAAAA!! Så sinnsykt DIGG!

Vi prøver igjen! Cool

Opprinnelig postet av Knuty

For en kamp å sette sin første for sesongen! Denne gangen må vi klare å holde på ledelsen..

Merker gleden ved denne scoringen er mye mer demet enn ved 0-1.. Er fryktelig nervøs nå.

Samme her. Føler jeg trenger et mål til.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 24 okt 10, 15:43
Vi har jo sett litt insats noe som er bra, men det virker som de ikke vet hva de skal gjøre. Seriøst virker det som de ikke tør å avslutte angrepene.

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 24 okt 10, 15:43

En tragedie av en fotballkamp hittil. Er egentlig ikke FFK interessert i å rykke opp tro? Hva skjedde med spillet langs bakken?

 

Askar må ut, men vi har vel ikke andre enn Valencia å sette inn desverre


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 okt 10, 15:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Denne omgangen før stryk-karakter fra meg. Det er ikke annet enn feilpasninger, soving, måk og mæl.

Pinlig å se på..... Zzzzzz.

Greit nok, men det viktigste er at vi ikke scorer nok mål. Vi er i en situasjon hvor det ikke bare er nok med å flakse inn 0-1 i det 89 min, men vi må vinne med flere mål for å holde paddene unna...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 24 okt 10, 15:47

Vi har jo spillere mål målskrekk. De er redde for å score mål ser det ut som.

Tegan er totalt håpløs foran kassa, det samme er Thomassen. Askar er heller ikke med i kampen (som vanlig).

Vi må fortsette slik som de første fem minuttene. De siste førti var katastrofe.


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 24 okt 10, 14:20

I dag har jeg spilt sikker H på Ranheim og Sarp 08 på oddsen. Jeg vinner dog aldri på odds-tipping, så jeg håper denne trenden fortsetter i dag. Må innrømme at troa på seier er svært liten og frykter at kvelden ender i fortvilelse Frown

---------------------------

Alltid FFK!


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 24 okt 10, 19:00

Det er vel ikke denne kampen som som er årsaken til tabellsituasjonen.  Værre er det med bortetapet mot Strømmen, hjemmetap mot Ranheim og Follo, uavgjort hjemme mot Mjøndalen og Nybersund, kamper de burde ha vunnet, men evnet ikke!

 


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 24 okt 10, 21:29

Nordlie er historie, ferdig med det!

Tilbake til kampen, så er det hvertfall noe positivt å ta med seg. Jan Tore Ophaug har virkelig tatt hevet seg de siste kampene, han var god i dag også. Han ser ut til å ha et høyere trempo i kroppen enn tidligere i sesongen, og fremstår mye mer solid på de fleste områder. Så er det bare å håpe at Raio også løfter seg et par hakk de siste to kampene.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 24 okt 10, 21:36

Opprinnelig postet av Gonzales

Nordlie er historie, ferdig med det!

Tilbake til kampen, så er det hvertfall noe positivt å ta med seg. Jan Tore Ophaug har virkelig tatt hevet seg de siste kampene, han var god i dag også. Han ser ut til å ha et høyere trempo i kroppen enn tidligere i sesongen, og fremstår mye mer solid på de fleste områder. Så er det bare å håpe at Raio også løfter seg et par hakk de siste to kampene.

Helt enig. Ophaug har vært knallgod de to siste kampene.

Men det som er trist er at Raio har vært knalldårlig de to siste kampene.

Det hadde vært gøy om begge to hadde vært god på likt også. Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340