Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LøvHam - Fredrikstad: 26.09

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 10, 23:10

Tipper Holters & Co har mye annet å gjøre for tiden...


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 10, 04:52
Endret: 26 sep 10, 04:52
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av Mustang

Opprinnelig postet av jorhan
Mener dette er en altfor defansiv holdning fra treneren vår. Hvis han ikke tror det så tror hvertfall ikke spillerne det....

Kan jo slå motsatt ut og dette. At spillerne vil bevise at de kan bedre. Men når det er sagt er nok ikke selvtilliten av den beste sorten om dagen tror jegUndecided

Arne Sandstøen mener til Bergens Avis at de møter et lag propfulle av selvtilitt.. Han må ha fulgt med på et annet lag enn FFK den siste tiden...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 10, 08:43
Opprinnelig postet av kratos
Arne Sandstøen mener til Bergens Avis at de møter et lag propfulle av selvtilitt.. Han må ha fulgt med på et annet lag enn FFK den siste tiden...
Det er nok bare du som ikke kan lese

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 sep 10, 09:42
Endret: 26 sep 10, 09:43
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Willy René

Nå er alle tidligere kamper i denne her sesongen historie, nå gjelder det å ha fokus på det som kommer.

Hvem skal ha det fokuset mener du ? Oss ?

Hællæ gett!

Hvis du leser hele innlegget midt og legger godviljen til så forstår du nok hva man mener.

Og det å ha fokus på det som kommer og ikke det som har vært kan vel egentlig gjelde både klubb, lag, spillere og publikum, det som har vært kan man jo ikke gjøre noe med nå. Men ETTER sesongslutt så bør evalueringen skje.

Nå er det 6 cupfinaler igjen, de vil avgjøre om vandringen i skyggenes dal skal fortsette eller om klubben kommer dit den bør høre hjemme.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 10, 10:05

                                                               Tenk

 -tenk om gutta har glede og humør ikveld

 -tenk om gutta viser en fandivolsk innstilling

-tenk om gutta får pasninger,og samhandling til å sitte

-tenk om gutta scorer på sjansene sine

-tenk om gutta har tro på det de driver med

-tenk om gutta blåser i konsekvenser,og heller ser muligheter

-tenk om gutta tar 3 poeng

 Jeg har en god følelse idag.......håper av hele mitt hjerte på 3 poeng. Fredrikstad by trenger det virkelig:)))))

Lykke til alle sammen:)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 10, 14:16

I dag forventer jeg ikke finspill, men knallhard jobbing og forhåpentligvis tre poeng. Klarer vi det tror jeg vi vinner greit neste hjemme og trenden kan være snudd, og vi surfer inn ett opprykk. Hadde håpet og sett en sentral midtbane med Borges og Risholt samt Tegan og Gunnar på topp. Så blir det ikke da Ramberg og Risholt fortsetter på midten med Borges og Gunnar på topp. Uansett utrolig viktig med en positiv opplevelse idag. Hvis ikke blir det nok en gjeng med skral selvtillit foran ett rekordlavt publikum neste uke...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 15:15

Gleder meg til kamp folkens! Sjokomelk er kjøpt inn. Mmmm...

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 10, 15:20

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Det er neppe det samme hylekoret hver gang. Selv har jeg prøvd å holdt henda over både Eggen, Grønhagen og Nordlie her inne. Aune har jeg desverre ikke samme tiltro til. Mange av dem som holder henda over Aune, gikk bananas under Nordlie. Noen liker dattera, andre mora. Du liker begge supreme. Du er en av veldig få unntak ...

Stemmer dårlig. Egentlig har ikke sansen for noen av dem, men det er ikke alltid det er det lureste å sparke trenern så fort man finner ut at man ikke liker trynet.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 15:29

Link til Nett-TV sendingen.

NRK har kommet seg! Nedtelling til når livesendingen starter osv.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 15:42

Opprinnelig postet av Welhaven

Link til Nett-TV sendingen.

NRK har kommet seg! Nedtelling til når livesendingen starter osv.

Det har de gjort hele sesongen.

Har prøvd å kikke litt på Strømmen-Mjøndalen og Ranheim-Moss. Strømmen-kampen funker ikke pga feil, mens Ranheim-kampen funker fint.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 15:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det har de gjort hele sesongen.

Åh? Aldri sett før. Da så :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 10, 16:18

Laget er klart:


Benken:
Lasse Staw
Agim Shabani
Martin Elvestad
Andreas Tegström
Atakora Lalawele
Simen Rafn

 

Forøvrig Holters og Collin Pillai som følger kampen idag for fredrikstadfk!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 16:22

Alex Valencia er fortsatt skadet vil jeg tro.

I tillegg kan vi vel konkludere med at Lala er et annet sted enn FFK fra og med neste sesong. Han får jo aldri prøve seg fra start uansett.

Må si jeg er spent/skeptisk til Askar/Mulac på kantene. Ingen av disse er vel i stand til å utfordre backene og komme til innlegg, men vi får se. 

Maks innsats i dag FFK, så henter vi hjem 3 poeng!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 26 sep 10, 16:30
Merkelig lagoppstilling syntes jeg, ville vel byttet side på Vidar og Thomasen, samtidg er jeg enig i at kantene ser merkelig ut. Jeg tror jeg ville satset på lala på den ene siden. Men mulig det må til og eksperimentere med noe nytt Lykke til uansett :-)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 16:33

Selvfølgelig kommer Thomassen til å starte på venstre og Martinsen på høyre.

Men hvis man har skrevet feil på forsvarsspillerne, er det vel sannsynlig at det står feil på midtbanespillerne også. Det betyr at Mulac starter på venstre kant og Askar på høyre kant. 

Skuffende at Lala aldri får muligheten i FFK.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 sep 10, 17:08

Er Odi helt ute av laget?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 sep 10, 17:09

 

 

Leit at han ikke skal få sjansen fra start en gang. Lala forsvinner vel til Sarp 08 hvor han slipes til et smykke på banen. Asgar sitter fast på blokka til de ærede herrer for evig og alltid.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 10, 17:11

Opprinnelig postet av 1947modell

Leit at han ikke skal få sjansen fra start en gang. Lala forsvinner vel til Sarp 08 hvor han slipes til et smykke på banen. Asgar sitter fast på blokka til de ærede herrer for evig og alltid.

Synes dette er helt feilaktige påstander. Odilon har ikke hatt forventet utvikling etter at han ble tatt opp i a-stallen, og virker kanskje litt mettet og fornøyd med å bare være en del av a-stallen? Lala besitter ferdigheter, men han får rett og slett ikke ut sitt potensial i FFK. Han presterer ikke godt nok verken på treninger eller for andrelaget. Jeg tipper at Lala fortsetter karrieren sin et sted i Sverige etter årets sesong. Fotballen der passer ham bedre.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 10, 17:17

Opprinnelig postet av Bedreviteren

I dag forventer jeg ikke finspill, men knallhard jobbing og forhåpentligvis tre poeng. Klarer vi det tror jeg vi vinner greit neste hjemme og trenden kan være snudd, og vi surfer inn ett opprykk. Hadde håpet og sett en sentral midtbane med Borges og Risholt samt Tegan og Gunnar på topp. Så blir det ikke da Ramberg og Risholt fortsetter på midten med Borges og Gunnar på topp. Uansett utrolig viktig med en positiv opplevelse idag. Hvis ikke blir det nok en gjeng med skral selvtillit foran ett rekordlavt publikum neste uke...

Nja, litt to-egget sverd, med en ny kamp med ræva spill spøker det for tilskuertallet til neste søndag, men det gjør tap også. At trenden snur er noe selvsagt alle håper på, men at vi surfer inn til opprykk har jeg ingen tro på. Her blir det knokkelkamp og oppspiste negler helt inn til rota helt inn til sesongslutt. Ser at Ranheim  knuser Måzz og legger seg 2 poeng bak oss. Denne kampen er en nøkkelkamp som må vinnes. La oss få sjangser, la oss få scoringer  (i rett mål), og måtte spillegleden komme tilbake...

Lykke til. Det trengs...


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 sep 10, 17:18
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av 1947modell

Leit at han ikke skal få sjansen fra start en gang. Lala forsvinner vel til Sarp 08 hvor han slipes til et smykke på banen. Asgar sitter fast på blokka til de ærede herrer for evig og alltid.

Synes dette er helt feilaktige påstander. Odilon har ikke hatt forventet utvikling etter at han ble tatt opp i a-stallen, og virker kanskje litt mettet og fornøyd med å bare være en del av a-stallen? Lala besitter ferdigheter, men han får rett og slett ikke ut sitt potensial i FFK. Han presterer ikke godt nok verken på treninger eller for andrelaget. Jeg tipper at Lala fortsetter karrieren sin et sted i Sverige etter årets sesong. Fotballen der passer ham bedre.

Ser ikke at dette er påstander fra min side, bare lufting av følelser og TRO.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340