Husk meg
Brukernavn
Passord

Så fælt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 16 sep 10, 22:38

Opprinnelig postet av Norip

Må da spørre, er du fornøyd med å vinne, med flaks? Jeg er ikke fornøyd, de viser møkkaspill nok en gang, men dog fornøyd med å få 3 poeng.

Ja vist er jeg fornøy med å vinne.

FFK har prøvd og spille fotball i adecco og det fungerer ikke.

Og nå mot slutte så teller alle poeng og jeg kan sevelge stoltheten og juble for møkka fotball og 3 poeng Laughing

Viktigeste er å rykke opp


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 10, 22:41

Opprinnelig postet av Plankehue

FFK har prøvd og spille fotball i adecco og det fungerer ikke.

Og hvorfor funker ikke det? Jo, fordi det ikke finnes en plan over hvordan vi skal spille. Trenger ikke å se lenger enn til Særp for å se at det går ann å spille fin fotball selv i Adecco.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 16 sep 10, 22:45

Dæven sån man skal hylle særpingen ?

Når de har spillt mot FFK har de iherfall ikke spilt fotball.

Men særpingene har vel ikke det problemet med alle lag som møter dem spiller med 10 mann i forsvar?`??

Og til tider har vel de også klaget på spillere, trene og taktik.

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 sep 10, 22:50

Det var ihvertfall ingen tvil om hvem som spilte fotball og hvem som ikke spilte fotball i årets første oppgjør mellom FFK og Særp.

Og den unnskyldningen med at alle lag møter oss med 10 mann i forsvar blir bare for dum. Det viste vi fra den dagen vi rykket ned, og burde hatt en plan A, B og C for den type motstand. Dessverre sviktet det helt da planene skulle legges...


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 16 sep 10, 23:21

haha kampen i særp tærer på sjela di enda ser jeg

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 16 sep 10, 23:36

Opprinnelig postet av solano2

Det var ihvertfall ingen tvil om hvem som spilte fotball og hvem som ikke spilte fotball i årets første oppgjør mellom FFK og Særp.

Og den unnskyldningen med at alle lag møter oss med 10 mann i forsvar blir bare for dum. Det viste vi fra den dagen vi rykket ned, og burde hatt en plan A, B og C for den type motstand. Dessverre sviktet det helt da planene skulle legges...

Særping eller Tongue out

hehe, er de så bra som du seier.

Kan du jo like godt heie på dem Wink


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 sep 10, 07:18
Endret: 17 sep 10, 07:25
Endret av: Bedreviteren

Dem fleste lag legger seg bakpå når dem møter Rosenborg også. Dem fleste la seg bakpå mot Start, Molde og Stabæk også når dem spilte i addecco, og som er naturlig å sammenligne seg med. Og for å dra det ennå lengre. Dem fleste legger seg bakpå mot Man u og Chelsea, mot Real M OG Barca osvosv... En forferdlig dårlig unnskyldning, mener nå jeg.

Men vi har fortsatt god mulighet til å rykke opp, og vi bør klare det. Mitt problem er at jeg ikke ser noe som helst utvikling idet som skjer på banen, snare tvertimot, og har gjort det lenge.. Og det synes jeg er ganske fælt, fordi jeg er FFK supporter..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340