Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Alta - FFK. Søndag 19. Sept 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 sep 10, 18:46

Hvis alt av resultater står seg, så har vi fått mye hjelp tross dårlige kamper selv!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 sep 10, 18:47

Opprinnelig postet av alexx

j FFK har fremdeles saken i egne hender

Feil, iom vi har igjen hjemmekampen mot Lyn, og dermed er vi avhengig av at padde går på en smell i dag, noe som det forøvrig ser ut som at de gjør....

---------------------------

Jeg krever Aunes hode på et fat...


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 sep 10, 18:48

Trøsten nå må jo være at smurfene ligger under 0-2 hjemme mot StrømmenTongue out

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 19 sep 10, 18:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

Herregud, spar meg for Gampefotball-Erlandsen.

Vi må først rykke opp for at vi skal bli attraktive for en evt ny trener tror jeg. Og da vil jeg ikke ha en Erlandsen-type som kun pumper drittballer med snø på. Da ville jeg hatt en Rikard Norling som burde vært her i fjor hvis ikke "styret" hadde hatt en evigvarende lang blackout.

Hvis vi skulle hentet Erlandsen burde dette blitt kun som en kriseløsning ala Nordlie 2009 ut denne sesongen. Ikke en dag lenger. Men dette er helt uaktuelt uansett da vi ikke har pengene til det.

 

Ekstremt bittert det med Norling. Styret hadde vel to muligheter til å hente han, men feiget ut på den første og gikk utrolig nok for Tom Nordlie på den andre muligheten. Hadde de gått for Norling hadde vi sannsynligvis ikke rykket ned, og hadde vi rykka ned hadde vi mest sannsynlig omtrent vært klare for Tippeligaspill nå. Skal vi rykke opp må vi begynne å vinne fotballkamper, opprykket ligger fortsatt i våre egne hender.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 19 sep 10, 18:55

Opprinnelig postet av Mustang

Trøsten nå må jo være at smurfene ligger under 0-2 hjemme mot StrømmenTongue out

Hadde ikke gjort noe om det resultatet stod seg. På en annen side betyr jo det at vi kunne skaffet oss et fint forsprang dersom de skulle tape i dag, og vi hadde gjort jobben. 7 poeng med en kamp mer spilt hadde ikke vært så dumt.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 sep 10, 18:57
Fantastisk....0-3.....da ble ikke kvelden så ille.:)))

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 sep 10, 18:58

0-3 jaWink

Er flere lag som sliter i Adecco gitt

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 19 sep 10, 19:01

8 sponsede Captain Morgan til chineserne som sparte meg 110 mil. Fy f....,Anne du har rett, keeperne våre får ikke hjelp av de foran. Gamboa bør låses inne i en barnehage (gjerne sammen med tante Aune).Rajo må takke nei da han blir invitert opp i angrep ,han blir jo fargeblind!!!! fortell han at de røde og hvite er medspillere. Ramberg har fått et skikkelig bitt av joggebasillen (jeg vet at basiller ikke biter )!!Borges vantrives til de grader og Asgar er synlig kun pga en grunn.....Sagagutten løper og løper men ingen ball og Simen er ikke på nett foreløpig. JTO , sa jag hoppetau ?Det var det vi lekte med i barndommen sammen med dueringer.Er det fler?? jada, på gymnaset lærte vi at 0 i annen potens gir 0x0 og der har jo også TFA vært elev, men tydeligvis ikke lært at da er du på bånn av skalaen.Ta tak, ta grep,vri rundt og kjenn om smerten kommer. Dette går ikke lenger. Kan noen legge ut kontrakten til TFA ? Får vi se den så er det muligheter for at han blir fredet også her inne. Erlandsen eller Norling sponses øyeblikkelig med tur til Værste for å rette opp de defensive feilene som gjøres. Og det er sant Holters ; jeg har aldri sett slike bytter når det jages mål!!!! I frustrasjon undertegner jeg med navn, nei redigerte det vekk.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 sep 10, 19:24
Endret: 19 sep 10, 19:31
Endret av: ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det jeg har sett av Tippeligaen i år er skandaløst dårlig. Unntakene er Vålerenga og til dels Rosenborg (under Hamrén).

FFK hadde hengt bedre med i Tippeligaen enn i Adeccoligaen tror jeg. Selv med det laget vi har nå. Så dårlig er faktisk nivået i Tippeligaen.

Alltid like moro å komme inn å lese innleggene dine!

Østsiden sliter i 3 div i år, trur faktisk døm hadde gjort det en del bedre i 2 div, eller kanskje adecco, for der er nivået ganske svakt for tida. Men ikke like svakt som i TL da selvfølgelig..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 sep 10, 19:45

Opprinnelig postet av ffkmufc

Alltid like moro å komme inn å lese innleggene dine!

Takk for komplimentet. Laughing

Vi har våre forskjellige meninger, det skal være Snickers og Twist. Sånn skal det også være. Igjen - jeg står for det jeg skriver. Bunnen av Tippeligaen kontra toppen av Adeccoen er det ikke veldig stor forskjell på. I tillegg er FFK bedre mot lag som har lyst til å angripe.

Om vi hadde beholdt plassen i TL eller ikke blir bare spekulasjoner, men noen umulighet hadde det ikke vært.

Avsnittet med Øssia ble litt for krampaktig for min del, men godt mulig du lo selv.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 sep 10, 20:19
Endret: 19 sep 10, 20:26
Endret av: Patrioten

Det er ikke vanskelig å se at vi har mistet Wallache og Andersson, ette at de forsavnt har vi spilt tre kamper og står med kun en seier og det var Bodø/Glimt på søndag. Thomassen og Thorvaldsen har vel ikke tatt opp skoen etter de så langt? Virker som FFK har solgt seg vekk fra Tippeligaen, akkurat det sammen som skjer med Ranheim, tenker på at de har kvittet seg Jamtfall, som var en lagets beste spiller.

Ellers er jeg skuffet over at Risholt ikke viste mer i dag.Han skulle jo være med å forsterke laget.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 sep 10, 20:25

Så du mener at FFK spilte mye bedre med Wallace og stå-i-ro-Andersson? Laget er akkurat like godt/dårlig nå som tidligere. Dette kan du tolke akkurat som du vil.

Hvis FFK ikke rykker opp, er det pokker ikke pga disse to salgene. Det er veldig mye annet som ikke stemmer om dagen.

FFK solgte fordi man desperat trenger friske penger, og med litt egenvilje skjønner selv du dette Patrioten. Ranheim var på vei nedover selv før de mistet Jamtfall. 


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 sep 10, 20:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er ikke vanskelig å se at vi har mistet Wallache og Andersson, ette at de forsavnt har vi spilt tre kamper og står med kun en seier og det var Bodø/Glimt på søndag. Thomassen og Thorvaldsen har vel ikke tatt opp skoen etter de så langt? Virker som FFK har solgt seg vekk fra Tippeligaen, akkurat det sammen som skjer med Ranheim, tenker på at de har kvittet seg Jamtfall, som var en lagets beste spiller.

Ellers er jeg skuffet over at Risholt ikke viste mer i dag.

Thomasen spiller bra bakover, men han får ikke brukt løpskapasiteten sin på samme måte som beck. Walce var noe svakere bakover, men han var utrolig sterk forover og bandt opp for andre. Så ja dette er og blir en svakhet. At Risholdt ikke holder mål er jeg derimot ikke overasket over, han vil ikke heve dette leget med noen ting.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 sep 10, 20:30

Nei er ikke på grunn av salgene, er på grunn av at de ikke har en plan. Alt gåt på tillfeldigheter, og da hjelper det med noen som har inndeviduelle ferdigheter..

Men helt enig, ikke der skoen trykker.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 sep 10, 20:34

Opprinnelig postet av Plankekæll

I tillegg er FFK bedre mot lag som har lyst til å angripe.

Det så vi idag igjen mot Alta


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 sep 10, 20:34
Endret: 19 sep 10, 20:37
Endret av: Patrioten

Ja, det var de, har du glemt den gode perioden vi var inni og vant vel seks kamper på rad?

Og de kampene hvor Andersson scoret både to og tre mål i hver kamp, har du blitt så glemst og gammel Plankekæl?

Disse to spillerne sto for 13-15 poengmessig, i forhold mål og målgivende og det vil jo etthvert lag merke og ja det kan koste oss opprykket.

Greit at de trengte disse pengene akkurat nå, men på lengere sikt, kan det koste oss enda mere penger, kanskje flere 20 talls millioner kroner. Egenvilje vil eller ikke, du får tolke det som du vil.

Etter Jamtfall forsvant har de tapt tre kamper på rad, kanskje en ide og oppdatere seg litt?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 sep 10, 21:06

Bare en rettelse, Ranheim ville ikke kvitte seg med Jamtfall, men siden han var på Lån fra RBK så bestemte de vel det mer. Noe jeg tror og var litt taktisk fra RBK, at de ikke vill ha Ranheim opp i TL :)
Og når det kommer til vår islandske venn, har han fått fryktelig lite å jobbe med!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 sep 10, 22:03
Det nytter ikke rettferdigjøre dette her lenger. Ja vi ligger på 2. plass. Men FFK er per dags dato et ræva fotballag med en ræva trener. Og om ikke dette snur jævlig fort så har vi ikke kjangs i hell til og rykke opp. Aune er i avisa igjen med sine glimrende uttalelser. "Det er ikke bare og ta heisen opp fra adecco til tippeligan" Det har vel de fleste visst hele tiden, men har du Aune. Det ser ikke slikt ut. Nå er jeg dritt lei!

---------------------------

Heia FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 sep 10, 22:13

Detta er 2 forsøket ffk gir Aune som trener.De bør vell snart forstå at han ikke er den treneren vi trenger?Jeg tror fredrikstad kunne trengt en ny trener og assistent som aldrig har vært i FFK.Så alt blir starta med blanke ark på en måte.Sånn det er nå så trenger Aune og hele laget en real tupp i ræva så de begynner å våkne opp litt!Er lov å håpe hvertfall.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 10, 03:21

Ja, det å skifte trener løser alt. Hvor lang tid skulle den nye treneren fått før han hadde måttet gå? Jeg mener at spillermateriellet Aune rår over er en stor del av skylda for at vi ikke "cruiser" gjennom Adeccoen. Jeg vil ikke nevne navn, men noen spillere på FFK er langt i fra nivået som Adeccodassen krever (De presterer iallefall deretter). Hjelper ikke med en plan når basisferdigheter som å slå pasninger, takle eller vinne dueller er fraværende. Kan ikke bli sånn som f.eks Viking som har ny trener annenhver dag.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f