Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Follo: Søn 29. Aug 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 aug 10, 20:39

Gikk selv ved 1-3 målet. Første gang jeg har gått før slutt faktisk, og forstår at andre gjorde det samme.

Gikk ikke pga bedritent resultat men bedritne prestasjoner.

 Har faktisk fremdles tro på opprykk, men om det skjer må det skje mye i løpet av kommende vinter. Ellers kan det bli særdeles ubehagelig til året.

 1 pri bør være endringer på trenersiden.

 Forøvrig er Borges den eneste som kan betegnes som en spiller i dagens FFK med en profesjonell holdning. Men, han har også mer å gå på der. 4 av 5 gule kort for året har vært alt annet enn "profesjonelle".

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 aug 10, 20:53

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Her stiller det opp 6.200 supportere for å støtte laget sitt mot tabelljumbo. Det er imponerende..!! Og hva får de tilbake ????? Etter den pinlige forestillingen, så skjønner jeg at folk går !


Hvis du kaller det som skjer på langsiden mot Høgskolen  å støtte laget sitt mot tabelljumbo, er det jaggu like greit at de går. Det er direkte pinlig å se hvordan folk på den tribunen behandler sine egne spillere kamp etter kamp. Og da tenker jeg ikke på at folk i frustrasjon går før fløyta går! Nei, jeg tenker på at folk piper mer på egne spillere enn motstanderens, jeg tenker på at en god del gjør alt dem kan for å fortelle dem hvor ræva dem er. Tro meg, spillerne merker det godt!

Diskutér spillere, trenere, styret og supportere utenfor stadionportene 7 dager i uka. Men de to timene man er inne på stadion for man skjerpe seg. Ikke en kjeft så blir bedre av å bli fortalt hvor ræva man presterer hver gang man skal hente ballen for å ta innkast....   

Øyvind Hoås er et glimrende eksempel. Det var fler som pep på han da han spilte på FFK, enn etter at han som sarpespiller delte ut noen albuer til fredrikstadspillerne! 

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 aug 10, 20:54
Endret: 29 aug 10, 20:55
Endret av: A.Hegerfors

Opprinnelig postet av shaggy

 Forøvrig er Borges den eneste som kan betegnes som en spiller i dagens FFK med en profesjonell holdning.



Noen som så han for B-laget mot Mysen eller..?

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 29 aug 10, 20:55
Aune skal få litt skryt av meg idag fordi han tik ut Askar i 1. omg, synes også det var riktig å ta ut Rafn selvom han hadde blitt byttet inn tidligere i kampen. Det som derimot irriterte meg med byttene idag var når han skulle sette innpå Andersson: Vi ligger under og MÅ fremover og score minst ett, helst to mål, han velger da å ta ut Tegstrøm. Jeg hadde håpet han hadde tatt ut Martinesen og satt inn Andersson og kjørt med tre bak. Det trekket med å kjøre frem Raio begynner å bli litt oppbrukt nå... Hvis Askar og Martinsen starter neste kamp gir jeg opp. De to kan takkes for innsatsen og dra tilbake til FC Drittlukt når sesongen er over. Martinsen må jo ha en treffprosent på pasningene nede på 30-tallet et sted. Første målet til Follo var hands eller?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 aug 10, 20:56

Spillerbørsen vår

Gi dine tall til spillerne våre, selv om de ikke fortjener noe oppmerksomhet etter dagens kamp.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 21:01
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Norip
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!
Hva f..n forventer du æ ? Her stiller det opp 6.200 supportere for å støtte laget sitt mot tabelljumbo. Det er imponerende..!! Og hva får de tilbake ????? Etter den pinlige forestillingen, så skjønner jeg at folk går !
Jeg forventer at de sitter til dommeren blåser. I med og motgang!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 29 aug 10, 21:10

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Norip
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!
Hva f..n forventer du æ ? Her stiller det opp 6.200 supportere for å støtte laget sitt mot tabelljumbo. Det er imponerende..!! Og hva får de tilbake ????? Etter den pinlige forestillingen, så skjønner jeg at folk går !

Støtte, meg i rævva. Å pipe på egne spillere når de slår en feilpasning, er ikke å støtte egne spillere. Og det å gå et kvarter før slutt, på stillingen 0-2 i en kamp laget har ført, det er heller ikke støtte. Det er å signalisere til spillerne: "Vi har ikke trua på dere guttær! Nå går vi hjem og drekker kaffe" - og hvordan skal det inspirere spillerne til å brette opp ermene og øke innsatsen?

Nei, jeg vil ikke høre en eneste av de som går før tiden på en slik måte, hver gang det butter imot, kalle seg supporter.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 aug 10, 21:10
Endret: 29 aug 10, 21:15
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Norip
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!

Hvorfor skal du forvente at publikum blir helt til sluttsignalet lyder? Hva gjør spillerne etter kampen da? Joda, de går rett i garderoben uten engang å gidde å takke publikum for støtten. DET er mangel på respekt spør du meg.

At det var folk igjen på stadion når dommeren blåste av kampen er mer enn hva spillerne fortjente.

Bare for å ha sagt det; jeg ble helt til dommeren blåste av pluss litt til for å deppe. Men jeg skjønner den delen av publikum som velger å gå før sluttsignalet veldig godt. Men som flere påpeker, å pipe på egne spillere under kampens gang er lavmål uansett hvordan man vrir og vrenger på det.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 29 aug 10, 21:16

1) Hvorfor sutrer alle på Staw? dette var en av de kampene han hadde mest selvtillit og gjorde en solid jobb. Absolutt godkjent av lasse i dag.

2) Hvorfor ble rafn byttet inn for å så bli byttet ut? Syntes rafn gjorde mye i dag og kjempet hardt.

3) Borges er fantastisk.

4) Jeg vet vi ligger høyt oppe på tabellen, så jeg kan ikke si at Aune er HELT forferdelig, men vi har egentlig en god stall. Hva annet kan gjøres for at stallen skal kunne få ut sitt potensiale?

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 21:17
Endret: 29 aug 10, 21:18
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Norip
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!

Hvorfor skal du forvente at publikum blir helt til sluttsignalet lyder? Hva gjør spillerne etter kampen da? Joda, de går rett i garderoben uten engang å gidde å takke publikum for støtten. DET er mangel på respekt spør du meg.

At det var folk igjen på stadion når dommeren blåste av kampen er mer enn hva spillerne fortjente.

Skam dere forbannede drittspillere!!

Skal de gå runden rundt stadion hvis de taper mener du? skal de takke hovedtribuna for all drittslengingen som skjer? Satt der en gang, aldri igjen, maken til møkkafolk som sitter der!

 De kommer da bort til oss hver gang? også idag, men da var det flere av oss som fikk nok og sang at de skulle blø for drakta...

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 aug 10, 21:21
Desverre har vi en trener som skulle trent Lisleby, Trosvik eller Selbak. Er det noen som har sett ett offensivt mønster eller rød tråd i år. Tanta til Beate hadde fått dette laget på øvre halvdel. Gode trenere hadde fått dem til å feie igjennom denne divisjonen. Før kampen skrev jeg litt om det hjernedøde ved å bruke Borges og Tegan på topp sammen, dem fleste så vel hvorfor idag. Andersson på benken, til og med når Askar må ut blir han sittende. Hoderystende! Han valgte Rafn, som han igjen ble byttet ut. Selvtilliten steg nok noen hakk nå. Trist at ikke vi kan ha en krevende trener fordi spillerene har bestemt det. Men sånn er det vel i Kardemommeby..

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 aug 10, 21:24

Er en kamp jeg vil glemme så fort som mulig,MEN det er en ting jeg hørte en del av i kveld som jeg ikke likte......

Og det gjaldt drittslenging og rasistiske ord mot Follo`s mørke spiller!! (nr 20???)

Jeg tror og jeg regner med at flere også hørte dette??? Overhodet ikke akseptabelt!!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 29 aug 10, 21:30

Opprinnelig postet av GurrBass

Er en kamp jeg vil glemme så fort som mulig,MEN det er en ting jeg hørte en del av i kveld som jeg ikke likte......

Og det gjaldt drittslenging og rasistiske ord mot Follo`s mørke spiller!! (nr 20???)

Jeg tror og jeg regner med at flere også hørte dette??? Overhodet ikke akseptabelt!!!

Så kampen hjemme (bor minst tre timer unna Fredrikstad) så hørte ikke noe slik. Håper jeg slipper å måtte være flau over å være FFK-supporter pga utenomsportslige fremover. Slike bemerkninger (iallefall hos enkelte lags supporter) i england, fører til at personen med utsagnet bli buet på.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 29 aug 10, 21:30

Opprinnelig postet av GurrBass
Jeg tror og jeg regner med at flere også hørte dette??? Overhodet ikke akseptabelt!!!

Identifiser personen til vertene og vertene skal da se om det gjentar seg. Skjer dette så vil de bli bortvist fra stadion.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 21:37

SLikt skjer jo overalt? Hva er en rasistisk ting å si da? Neger? Desuten, maken til bavian, som skulle ha frispark for ALT som skjedde

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 aug 10, 21:39

Opprinnelig postet av Norip

SLikt skjer jo overalt? Hva er en rasistisk ting å si da? Neger? Desuten, maken til bavian, som skulle ha frispark for ALT som skjedde

Nei, da er det jo greit da.... Foot in mouth


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 aug 10, 21:41

Børs:

Staw 5

Martinsen 2
Ophaug 3
Piiroja 5
Wallace 4

Valencia 5 
Thomassen 3
Ramberg 2
Askar 1

Tegan 3
Borges 5

Rafn 3


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 aug 10, 21:43

Opprinnelig postet av Norip

Desuten, maken til bavian, som skulle ha frispark for ALT som skjedde

Så fordi han skal ha mange frispark, er det lov til å hetse ham på grunn av hudfargen hans? Er du helt idiot?

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 aug 10, 21:49
Opprinnelig postet av Norip
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!
Jævlig smart, dust... folk betaler penger for underholding og ikke for og se på primadonnaer. La folk bestemme selv når de går jeg gjør det selv og er det en idiot som åpner kjeften når jeg går så får han høre det også samme som deg.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 aug 10, 21:53

Slikt skjer desverre over alt ja,men det skal ikke skje!! Enkelt og greit..

Blir så dumt å la frustrasjon og sinne gå ut over folk med en annen hudfarge!

Hvis dette hadde skjedd med en av våre egne spillere,åssen hadde da pipa vært?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f