Husk meg
Brukernavn
Passord

Her snakker vi mentalitet .. eller mentale forstyrrelser?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 20 aug 10, 09:33

Du verden, de svenskene får det virkelig til å svinge. Klart, Levski Sofia fra Bulgaria er jo blant AIKs argeste rivaler, men likevel ...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article7645342.ab

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 aug 10, 10:13

Jeg heia på Rosenborg for første gang i manns minne da de spilte mot AIK nylig...

Forøvrig er jeg veldig, veldig glad for at vi her fortsatt kan f.eks. sitte side ved side med sarpinger på kamper mellom FFK og Sarpsborg 08.

Hater hat - elsker alle! Smile

---------------------------

Hater hat!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 aug 10, 10:37

Skjønt skulle heller sett at alle holdt seg på kortsida med bortesupporterene.

Vet det blir mye å kreve men synes at de med blå sympatier kan holde seg litt unna de røda. at alle skal være på sitt felt blir mye å kreve. Da smurfene ikke er på størrelse med smurfer eller pædder.

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 20 aug 10, 11:20

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg heia på Rosenborg for første gang i manns minne da de spilte mot AIK nylig...

Forøvrig er jeg veldig, veldig glad for at vi her fortsatt kan f.eks. sitte side ved side med sarpinger på kamper mellom FFK og Sarpsborg 08.

Hater hat - elsker alle! Smile

Det syns jeg blir alt for langt andre veien. Jeg må si jeg fikk litt hetta da smurfene på bortefeltet sto og kauker "hater, hater, hater Fredrikstad" og det satt en smurf ca midt på langsiden (noen seter unna meg selv) og klappa med. Hadde fyren sittet rett foran meg hadde han fått en ørefik. Jeg er av den oppfatning at bortefans som sitter midt blant hjemmefansen bør gå stille i dørene, og at det er greit å slenge dritt til dem om de ikke gjør så.

Men klart, det er bra at det er svært sjelden bortelagets spillerbuss trenger politieskorte i Norge ..

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 aug 10, 11:41

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg må si jeg fikk litt hetta da smurfene på bortefeltet sto og kauker "hater, hater, hater Fredrikstad" og det satt en smurf ca midt på langsiden (noen seter unna meg selv) og klappa med. Hadde fyren sittet rett foran meg hadde han fått en ørefik. Jeg er av den oppfatning at bortefans som sitter midt blant hjemmefansen bør gå stille i dørene, og at det er greit å slenge dritt til dem om de ikke gjør så.

Jeg er ikke uenig i det, men heldigvis er inntrykket mitt at bortefans blant hjemmefansen i Norge stort sett faktisk er relativt diskrete og bruker huet.

Sjøl var jeg "nøytralt" kledd til bortekampen i Sarp - en "Jeg er med"-pin var alt jeg hadde på meg av FFK-effekter - men det var jo mange i vakre rød-hvite farger rundt meg - som oppførte seg pent. Rundt meg på stadion om sønda'n var det også en samling små blå, og de oppførte seg tilsvarende pent, de.

---------------------------

Hater hat!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 aug 10, 12:35
Endret: 20 aug 10, 13:22
Endret av: Supreme NTM

Egentlig burde alle sarpinger i blå effekter som ikke sto på DnB-tribuna ha blitt bortvist dit av sikkerhetsvaktene. Det er sånn det skal fungere i teorien. Husker hvordan det var i kvalik-kampen. Situasjonen som oppstod når Sarpsborg gikk opp i ledelse var mildt sagt hissig, der kunne det fort endt med et basketak.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 aug 10, 12:59

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Egentlig burde alle sarpinger i blå effekter som ikke sto på DnB-tribuna ha blitt bortvist dit av sikkerhetsvaktene. Det er sånn det skal fungere i teorien. Husker hvordan det var i kvalik-kampene. Situasjonen som oppstod når Sarpsborg gikk opp i ledelse var mildt sagt hissig, der kunne det fort endt med et basketak.

For ikke snakke  om holdningene oppe i Særp hvor han der apekatten som løp forbi Plankehaugen da det ble scoring bvare fikk sleppe rett opp på tribuna igjen.  

 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 aug 10, 15:38

Og her i Norge blir det like mye oppslag hvis det skjer ETT sammenstøt mellom casuals grupperinger før eller etter en kamp....

 

Jeg er imot slikt, men vi har faktisk ingenting å klage på når dette skjer en gang i året..

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 aug 10, 16:39
Endret: 20 aug 10, 16:39
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Norip

Og her i Norge blir det like mye oppslag hvis det skjer ETT sammenstøt mellom casuals grupperinger før eller etter en kamp....

Og godt er det, så klarer Norge kanskje å hindre en større oppblomstring av problemet her til lands..


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 aug 10, 18:06

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Norip

Og her i Norge blir det like mye oppslag hvis det skjer ETT sammenstøt mellom casuals grupperinger før eller etter en kamp....

Og godt er det, så klarer Norge kanskje å hindre en større oppblomstring av problemet her til lands..

Tror aldri det kommer til og skje her i jantelovens land..

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 21 aug 10, 09:37
Endret: 21 aug 10, 09:38
Endret av: Jonek

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg heia på Rosenborg for første gang i manns minne da de spilte mot AIK nylig...

 

Hater hat - elsker alle! Smile

Når jeg ser AIK på TV henter jeg alltid fram mitt vakre AIK skjerf fra 1986. Gnaget !!!!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340