Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg på vei tilbake?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 10, 17:40

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Lemmy

 

Jeg har aldri skjønt de som mener at kjeft er den rette tingen etter en dårlig kamp (denne er ikke til deg, 1947modell). Umiddelbart tror jeg det kan være gunstig med en kraftig utblåsning, men jeg har ikke noe tro på at det hjelper for spillerne dersom Aune er forbannet dagen etter en dårlig kamp.

 

100 % enig med deg Lemmy!! Fatter ikke at folk dømmer trenere etter hvor mye de kjefter på gutta.

Nei han kjefter ikke nok, han kan umulig være en god trener er det mange som sier.

Konstruktive tilbakemeldinger derimot, har alle godt av, og det trur jeg også Auner er flink til å gi.

Til dere som mener Aune må kjefte mer, trur dere spillerene får opp selvtillitten og tru på egne ferdigheter av sånt?

 

Kanskje en mellomting, hadde vært bra?


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 aug 10, 18:01
Opprinnelig postet av Lemmy

Det må da gå an å ta en diskusjon? Jeg respekterer fullt ut at du har en annen mening enn min, men jeg vil gjerne diskutere saken.

 

Ta en titt på innelgget til Lex så ser du at det er han som sier det du legger til meg. Men nå er denne diskusjonen over. Skal ned på kampen mot 08 , reiser fra Evenes fredag , kvelden på Odin , rolig lørdag ,kamp søndag og retur mandag. FFK tilhenger ?? , jada, det er klubben i det som er igjen av hjertet. Dette her likte du vel ? Lykke til med 3 poeng.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 aug 10, 18:04
Det handler ikke om han kjefter mye eller lite. Det handler om han har stor nok respekt og er god nok motivator... Er det mulighet for Ringberg ut sesongen, saa hent han. Presterer han kan han faa ett aar til. Da kan vi ogsaa bruke Borges sentralt paa midten. Motivasjonen til Ringberg vil faa seg ett loeft hvis han kommer til nye Fredrikstad Stadion. Litt mer sexy der enn 1200 paa Melloes og redusert stilling.. Min lille hilsen fra spain..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 aug 10, 18:10
Endret: 10 aug 10, 18:15
Endret av: Rune Haugen

Kan liksom se for meg Ringberg og Odi på topp. Noe ala han og Brian West. :) Ringberg har vel fortsatt god fotballforståelse regner jeg med. At han er blitt brukt på midtbanen i andre klubber mener jeg er feil bruk av han. Er ikke der han har scora måla sine fra.

Borges bør brukes på midten. Har sett han mer enn nok kamper fra hjemlandet hans, og mener han brukes feil her de lux. Han dominerte omtrent hver bidige kamp der borte. Jeg ble kjempeoverraska at vi greide å signere denne spilleren. Her i Fredrikstad er han en skygge av seg selv. Han er utrolig mye bedre enn det han har vist her. Men dette har vel med spillerne rundt han å gjøre.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 aug 10, 18:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Kan liksom se for meg Ringberg og Odi på topp. Noe ala han og Brian West. :) Ringberg har vel fortsatt god fotballforståelse regner jeg med. At han er blitt brukt på midtbanen i andre klubber mener jeg er feil bruk av han. Er ikke der han har scora måla sine fra.

Borges bør brukes på midten. Har sett han mer enn nok kamper fra hjemlandet hans, og mener han brukes feil her de lux. Han dominerte omtrent hver bidige kamp der borte. Jeg ble kjempeoverraska at vi greide å signere denne spilleren. Her i Fredrikstad er han en skygge av seg selv. Han er utrolig mye bedre enn det han har vist her. Men dette har vel med spillerne rundt han å gjøre.

Dæven Rune, har du fløtta til CR eller? Ellers så er jo de sjeldne dryppa dine godt og fornuftig lesestoff. Ingen dårlig ide du lufter, men nå tør jeg ikke skrive mer for da komme vaktbikkjene.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 aug 10, 18:54

Opprinnelig postet av Patrioten

Ellers var Jaran nervøs for kampen, hi,hi.

Da er vi flere.. Vinner ikke vi på Søndag kommer vi til å få høre det fra Søndag og langt inni 2040.. Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 aug 10, 19:05

Opprinnelig postet av 1947modell

Ta en titt på innelgget til Lex så ser du at det er han som sier det du legger til meg. Men nå er denne diskusjonen over. Skal ned på kampen mot 08 , reiser fra Evenes fredag , kvelden på Odin , rolig lørdag ,kamp søndag og retur mandag. FFK tilhenger ?? , jada, det er klubben i det som er igjen av hjertet. Dette her likte du vel ? Lykke til med 3 poeng.

Ja, jeg er fullstendig klar over at det var Lex som skrev det, men du siterer tross alt innlegget hans og sier at det er godt dere er flere som har samme mening.

Mener du fortsatt det ikke er legitimt av meg å da tro at du vil at Aune skal gå?

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 aug 10, 19:06

 

[/quote] Dæven Rune, har du fløtta til CR eller? Ellers så er jo de sjeldne dryppa dine godt og fornuftig lesestoff. Ingen dårlig ide du lufter, men nå tør jeg ikke skrive mer for da komme vaktbikkjene.[/quote]

Jeg ser fotball fra alle steder i verden, og gjerne helst fra Sør-Amerika. Denne fotballen fenger meg mer enn Premier League. Har opparbeida meg en bråte plasser å se fotball fra. Så Borges har jeg sett en del av før han kom hit :)

Flytta til CR har jeg nok ikke. Men flytte vekk fra Fredrikstad skjer nå rett over helgen ;) Og det er heldigvis ikke til Særp, hehe. Neste stopp er Vikersund. Så jeg blir nok ikke å frekventere på Fredrikstad nå lengre desverre. Kjærligheten fenger nok mer ja :) Trodde aldri jeg skulle flytte fra Fredrikstad jeg men......

 

 


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 aug 10, 20:25
Da blir det lange hopp da istedet for lange flate ballær !!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 10, 17:19

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 10, 18:03
Endret: 11 aug 10, 18:03
Endret av: keiko99

jeg håper FFK ikke for hjelp til og hente Ringberg.. ønsker ikke og væ're stygg, men jeg gleder meg når ringberg legger opp for alltid... små lei det prate der....

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 aug 10, 21:32

Ringberg ferdig i Moss:

Flukt? av: Kråke Hva sier du til alle ryktene om spillere som skal ønske seg vekk fra klubben? Ringberg og Vidalon, bare for å nevne noen.
Det stemmer ikke. Markus er MFK-spiller til og med søndag. Avslutter MFK-karrieren sin etter det. Fabien har vi pratet ut med, og er innstilt på å bidra på en positiv måte på treningene i perioden han er ute. Og regner med at han kommer tilbake som en bedre fotballspiller.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 10, 06:32
Endret: 12 aug 10, 06:37
Endret av: Patrioten

Han havner kanskje i Kvik i følge http://www.moss-avis.no/sport/kanskje-kvik-sikrer-seg-ringberg-1.5528080

Kvik har forrøvrig ønsketenking om å få Celso Borges til dem, hi,hi.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 12 aug 10, 13:38
Endret: 12 aug 10, 13:40
Endret av: rødforalltid

Opprinnelig postet av Patrioten

Han havner kanskje i Kvik i følge http://www.moss-avis.no/sport/kanskje-kvik-sikrer-seg-ringberg-1.5528080

Kvik har forrøvrig ønsketenking om å få Celso Borges til dem, hi,hi.

 

De har ingen ønsketenkning om å få Borges til dem. Det vedkommende sier til avisen er som følger. "Jeg kan si at vi ønsker oss Celso Borges, men det er ikke bare bare å få spillere til 3 divisjon".

 Så du har nok misforstått utalelsen en smule

 


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 aug 10, 13:45
Endret: 12 aug 10, 14:09
Endret av: Magnum

Markus har signert for Kvik! Smile

http://www.ha-halden.no/sport/article5220728.ece

http://www.kvikhalden.no/start.asp?id=2652

Jeg har ikke kommentert i saken her tidligere, men da ryktene begynte å svirre om mulig FFK-retur, konkluderte jeg vel mer eller mindre med at hjertet sa ja og huet nei. Min første tanke da jeg leste i stad at han ikke blir FFK-spiller, var uansett en smule skuffelse. Det hadde vært fryktelig moro om han hadde blitt det OG (vel å merke) fått det til - mot alles forventninger.

Som haldenser bør jeg vel uansett si meg fornøyd med sluttresultatet. Men det hører vel hjemme i "Fotball generelt"... Smile

---------------------------

Hater hat!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 10, 14:18

Hurra for kvikk.da slipper vi det maset om at han skal bli FFK spiller....

han hadde aldrig vært god nok for FFK... det er min mening

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 12 aug 10, 14:21
Opprinnelig postet av keiko99

Hurra for kvikk.da slipper vi det maset om at han skal bli FFK spiller....

han hadde aldrig vært god nok for FFK... det er min mening

?, tenk deg om litt nå(hint: en del år tilbake).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 10, 14:38

skal du drive sånn..hint en del år tilbake da vil jeg bare nevne: Per "Snæbbus" Kristoffersen er FFKs største målkonge gjennom tidende..

det er så teit og si hint hint også en del år tilbake.. ja ringberg var en stor spiller, men det var jaggu Per "Snæbbus" Kristoffersen også... så er det sånn at det kommer en dag da det er på tide og forstå at den tiden som var er forbi.

Husk også på at hoås  vil for alltid stå i FFK historie som siste mål skårer på gamle stadion og første mål skårer på den nye.. selv om vi ikke liker han...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 12 aug 10, 14:42

Unnskyld. Trodde jeg leste "han har aldri vært god nok for FFK"

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 10, 14:44
Endret: 12 aug 10, 14:45
Endret av: keiko99

da hadde jeg nok en skrive feil.. jeg har  ikke sett etter, men jeg kan skrive det jeg mente:

Han ville aldrig vært god nok for FFK i dag.

beklager skrive feil.. jeg så den nå, men vi fikk ryddet opp i problemet

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f