Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 17:07

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Mannen har opplagt et holdningsproblem.

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene.

Dette vet du at er feil Plankekæll. Han sa det etter at han hadde vært skada, og at han ikke tok noen sjanser før han var helt frisk. Han var også ute i avis/radio og sa at han var feilsitert på at han ikke ga alt på trening.

Greit du ikke liker han asså, men greit å bruke argumenter med rot i virkeligheten.

Ok. Jeg kan godt trekke meg på dette ang trening/skade osv.

MEN - hva er feil med mannen da? Han presterer laaangt unna forventet nivå. Den fysiske formen er i tillegg ikke-eksisterende. Det har den forsåvidt vært hele sesongen. Jeg har heller ingen problemer med personen Andersson, kun spilleren Andersson.

Den første setningen ang "holdningsproblem" står jeg fast ved. Han har et fryktelig negativt kroppsspråk ute på banen, han løper lite og går ikke i dueller. 

Da må jeg spørre - hva er feil?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 aug 10, 17:12

Enig med deg i at det kan virke som han har ett holdningsproblem. Men hva det feiler han kan jeg bare spekulere i, jeg har ikke fasiten på det.



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f