Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sandnes Ulf - FFK Onsdag 28.07.2010 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 28 jul 10, 20:06
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tragisk FFK lag jævlag møkka dommere som både er fulle og flyr i blinde og vifter og blåser, helt utrolig standard i adecco, minner mere om bedriftsfotball dømming:(
Opp med humøret a, vi vant jo:-)

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 28 jul 10, 20:08
En stor takk til Lasse idag. Virket sikker over det hele. Alex kommer mer og mer i form. 3 poeng; kan vi forvente noe mer da?

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 jul 10, 20:11

Opprinnelig postet av Tøfflus

Deilig med seier. Linjedommern sto antagelig ute på sidelinja og sov, og flagginga var tilfeldig rykking i armen hans.

Fysioen til Ulf var helt ålreit, ikke noe spesielt. Er mange finere damer å se på NRK i kveld (EM i friidrett. Damer som hopper høyt og langt, det liker vi). Men vi vant kampen, og er to poeng bak saftkokerne. Herlig!

 

Bare for å ta et eksempel på hva jeg mener:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/article2628397.ece

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 jul 10, 20:12

Noen som la merke til nr. 9 Morten Eriksen? Synes han var et uromoment for forsvaret vårt, og hadde bra fart.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 jul 10, 20:15

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som la merke til nr. 9 Morten Eriksen? Synes han var et uromoment for forsvaret vårt, og hadde bra fart.

Brevik nevnte støtt og stadig navnet hans. På F-B sin coverit idag dukket det opp ett rykte om at Andersson var solgt og FFk var i jakt av en spiss

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 28 jul 10, 20:19
Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som la merke til nr. 9 Morten Eriksen? Synes han var et uromoment for forsvaret vårt, og hadde bra fart.

Brevik nevnte støtt og stadig navnet hans. På F-B sin coverit idag dukket det opp ett rykte om at Andersson var solgt og FFk var i jakt av en spiss

jeg er 99 % sikker på at dette var den siste kampen vi så Mhatias. Lenge siden jeg har suttet med så bange anelser om utfallet av en kamp , var sikker på at det skulle gå galt. Lasse viste vel at han kan vere en mathce vinner, og at syken ikke egentlig er det største problemet. Heller konsentrasjonen. Som vår nye brasilianske spiller sier, sett opp et nett er jo tett mot volyball i perioder.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 28 jul 10, 20:19

Opprinnelig postet av Patrioten

Viktig å vinne en slik kamp, som fort kunne blitt uavgjort, eller tap. En typisk sliteseier. Nydelig å se Valencia score, han er i sikkelig i form om dagen. Tar vi Moss til søndag, da lukter det mer og mer god duft av Tippeligaen.

Må gi skryt til Lasse som reddet hos i dag.

Blir spennende å se om dette var den siste kampen til M.Andersson.

han kan forsatt spille mot Måzz.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 28 jul 10, 20:19

om ha ER solgt ville det kommet frem

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 10, 20:27

Må summe meg før jeg kommenterer kampen.. Sitter fortsatt med et dumt glis og litt sikkel på pc-skjermen etter Sandnes-Ulf-fysioen.

Jeg bare bli proff, for så å gå til Sandnes-Ulf og få en lei lyskestrekk som krever masse massasje!

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 jul 10, 20:29

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som la merke til nr. 9 Morten Eriksen? Synes han var et uromoment for forsvaret vårt, og hadde bra fart.

Brevik nevnte støtt og stadig navnet hans. På F-B sin coverit idag dukket det opp ett rykte om at Andersson var solgt og FFk var i jakt av en spiss

jeg er 99 % sikker på at dette var den siste kampen vi så Mhatias. Lenge siden jeg har suttet med så bange anelser om utfallet av en kamp , var sikker på at det skulle gå galt. Lasse viste vel at han kan vere en mathce vinner, og at syken ikke egentlig er det største problemet. Heller konsentrasjonen. Som vår nye brasilianske spiller sier, sett opp et nett er jo tett mot volyball i perioder.

Han kan vel uansett spille mot Moss - solgt eller ikke? Får vi ikke inn våre spillere, så kan vel ingen andre få inn spillere heller. Tenkte da på at 1. august er på en søndag.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jul 10, 20:32

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som la merke til nr. 9 Morten Eriksen? Synes han var et uromoment for forsvaret vårt, og hadde bra fart.

Brevik nevnte støtt og stadig navnet hans. På F-B sin coverit idag dukket det opp ett rykte om at Andersson var solgt og FFk var i jakt av en spiss

jeg er 99 % sikker på at dette var den siste kampen vi så Mhatias. Lenge siden jeg har suttet med så bange anelser om utfallet av en kamp , var sikker på at det skulle gå galt. Lasse viste vel at han kan vere en mathce vinner, og at syken ikke egentlig er det største problemet. Heller konsentrasjonen. Som vår nye brasilianske spiller sier, sett opp et nett er jo tett mot volyball i perioder.

Han kan vel uansett spille mot Moss - solgt eller ikke? Får vi ikke inn våre spillere, så kan vel ingen andre få inn spillere heller. Tenkte da på at 1. august er på en søndag.

Stenger overgangsvinduet 1 august?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 jul 10, 20:35

Vinduet åpner 1. august og stenger 31. august.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 jul 10, 20:35

Opprinnelig postet av Lemmy

Må summe meg før jeg kommenterer kampen.. Sitter fortsatt med et dumt glis og litt sikkel på pc-skjermen etter Sandnes-Ulf-fysioen.

Jeg bare bli proff, for så å gå til Sandnes-Ulf og få en lei lyskestrekk som krever masse massasje!

Vet du hva hun heter? Hehe. Blir nysgjerrig! Har testet Malin Jonassen og Eli Nygaard fra klubblistene til Sandnes-Ulf, men no luck. Kanskje ho bare var en step-in?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 10, 20:39

Sigrun Kleiv, heter dama. Kiropraktor er ho også. :-)

http://sandneskiropraktorklinikk.no/index.cfm?id=220279

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jul 10, 20:41

Opprinnelig postet av Welhaven
Vet du hva hun heter? Hehe. Blir nysgjerrig! Har testet Malin Jonassen og Eli Nygaard fra klubblistene til Sandnes-Ulf, men no luck. Kanskje ho bare var en step-in?

Sigrun Kleiver vel navnet du er på utkikk etter? Ho er i hvert fall medisinsk ansvarlig i Sandnes Ulf. Bilde av samtaleemnet her - denne gangen reell link :p


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jul 10, 20:41

Opprinnelig postet av Lemmy

Sigrun Kleiv, heter dama. Kiropraktor er ho også. :-)

http://sandneskiropraktorklinikk.no/index.cfm?id=220279

Lemmy det er nok av bra damer i fredrikstad oxoWink

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 jul 10, 20:46

Opprinnelig postet av Lemmy

Sigrun Kleiv, heter dama. Kiropraktor er ho også. :-)

http://sandneskiropraktorklinikk.no/index.cfm?id=220279

Hehe Lemmy / Mr. Sherlock Holmes.

5/10 på dama.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 jul 10, 20:53

To rimelig forskjellige kampreferat fra samme avis:

Bare nesten for Sandnes Ulf mot Fredrikstad

Stø kurs mot opprykk

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jul 10, 20:56

Opprinnelig postet av Per Egil

To rimelig forskjellige kampreferat fra samme avis:

Bare nesten for Sandnes Ulf mot Fredrikstad

Stø kurs mot opprykk

Hehe, den ene artikkelen er skrevet av Aftenbladet, som er lokalavis i Stavanger/Sandnes, og samarbeid med Aftenposten på fotballstoff. Og den andre artikkelen er skrevet av en FFK-supportere og FB-journalist som nå skriver for Aftenposten. 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 jul 10, 20:57

Jada, klar over det. Det var bare morsomt å se de forskjellige vinklingene.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f