Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Bryne Søndag 18.07.2010 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jul 10, 13:19

Nå skal vi ha beina planta på jorda. Det kommer svært så mange "hverdagskamper" fremover, og FFK spilerne må bevise at de har samme motivasjon i disse matchene som hjemme mot "storlag" ala Sogndal og Bryne. FFK gir gjerne litt mer mot de beste i år. Samt har vi spilt langt flere hjemmekamper, enn bortekamper til nå i år.

Jeg ser absolutt positivt på fremtiden selv, og har troa på at guttane klarer å nullstille seg før neste ukes 3 kamper; Tromsdalen borte søndag, Sandnes Ulf borte onsdag, og Moss hjemme søndag igjen. Med samme inngang og innstilling til disse kampene som mot Sogndal og Bryne bør det bli 9 poeng. Den vanskeligste slik jeg ser det er borte mot Tromsdalen. Dog, mener jeg at FFKs spillende spillestil passer godt på kunstgress. Les Særpekampen :p

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 jul 10, 22:13
Opprinnelig postet av Rey

I følge videointervju på fredrikstadfk.no: I pausa fikk han beskjed av Andersson om å skyte hvis han fikk ballen i den posisjonen ettersom han har scora mye derifra på trening.

Aaaah! Bra tips :-) !

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f