Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Bryne Søndag 18.07.2010 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 jul 10, 17:36

Opprinnelig postet av Hompachaka

Slik som Ramberg har spilt nå og mot Sogndal så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal benke han.

Helt enig. Ramberg føles virkelig som en "kaptein" nå.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 18 jul 10, 17:38
Opprinnelig postet av Hompachaka

Opprinnelig postet av solano2

Dette laget blir knall når vi får inn Gilmak og Gamboa for Ramberg og Martinsen!

Slik som Ramberg har spilt nå og mot Sogndal så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal benke han.

Spør du meg, så synes jeg Ramberg får altfor mye pepper. En Ramberg i form er gull verdt.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 jul 10, 17:39

Kampen er vunnet så få inn på unggutta mener nå jeg. nå skal det jo lekes de siste ti min :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 18 jul 10, 17:55

For en gjennomført makaløst deilig seier. Samtlige 11 kan være stolte av egen innsats i dag. Fortsetter det slik så feirer vi opprykket tidlig i oktober!

Bryne ble gjort elendige de første 20 minuttene. En sofaenivoldsk innsats fra vår midtbane førte til at vi brøt angrepene deres før de i det hele tatt fikk begynt. Gang på gang. Gode initiativ forover fra Wallace, Valencia, Rafn og Thomassen, og Ramberg stabiliserte den sentrale midtbanen som om han ikke skulle ha gjort annet.

Skål!

 

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 jul 10, 17:57

Rafn fortjener mye mye mye ros i dag. Han synes jeg virkelig spilte bra i dag. Jobbet og sto på både hjem og fremover. Kroner det hele med nydelig assist på 3-0 målet også Laughing

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 jul 10, 18:16
Herlig formkurve!! Og endelig har vi begynt å score mål...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 jul 10, 18:34
Ubeskrivelig herlig.... Nå er det virkelig godt og heie på FFK... Fra helvete til himmel på noen uker. Er det rart vi elsker fotball?

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 10, 18:42
Endret: 18 jul 10, 18:49
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Balto
Rafn er en utrolig spennende spiller
He? Da kan vi ikke ha sett samme kampen, han spilte svakt i dag, med flere balltap, synes det var rart at han ikke ble byttet ut. Men, han skal få skryt for målpassningen til Borges. De siste 15. minuttene var det ikke mye ork igjen spillerne, hadde gjerne sett at de kunne ha scoret flere mål og bedret målforskjellen våres. Men, det var deilig å sitte å kose seg med kampen, når det ble 3-0, uten å være nervøs for at det kunne bli poengtap. Det er vel den første hjemmekampen i år at vi har hatt en så trygg ledelse i 2.omgang?

 

 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 jul 10, 18:49

Opprinnelig postet av Patrioten

He? Da kan vi ikke ha sett samme kampen, han spilte svakt i dag, med flere balltap, synes det var rart at han ikke ble byttet ut. De siste 15. minuttene var det ikke mye ork igjen spillerne, hadde gjerne sett at de kunne ha scoret flere mål og bedret målforskjellen våres. Men, det var deilig å sitte å kose seg med kampen, når det ble 3-0, uten å være nervøs for at det kunne bli poengtap. Det er vel den første hjemmekampen i år at vi har hatt en så trygg ledelse i 2.omgang?

 

Nei kan nok ikke ha sett samme kamp. Ok han blir sliten på slutten. Men i dag så jobber og sliter han. Han tør å utfordre og han kommer til innlegg. Greit nok at han ikke alltid får til det han prøver på. Men han er 18 år og han tør. Gutten skal ha MYE ros for at han nettopp tør og ikke minst den enorme arbeidsinnsatsen han legger ned så da er det virkelig lov å være utslitt på slutten. Være med de som ikke er slitne etter 90 min.... Så nei du så nok en annen kamp

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 jul 10, 18:55

Nok en gang en SOLID kamp av FFK.

Det var mange spillere som spilte meget godt i dag synes jeg. Ingen spillere var dårlige.

Børs:

Staw 5

Martinsen 5
Ophaug 6
Piiroja 7
Wallace 7

Valencia 6
Thomassen 8 BB
Ramberg 7
Rafn 6

Askar 6
Borges 7


3-0 målet var kronen på verket, og jeg gir hele dette målet til en strålende Simen Rafn!! Nydelig! Laughing


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 jul 10, 19:00

Litt enig med dere begge. Rafn starter svært nervøst med flere unødvendige balltap. Kombinerer dog godt med en for dagen fantastisk Wallace (banens beste). Tar seg opp i 2omg, men er litt opp og ned da også. Men alt i alt, en solid match av en meget ung spiller som naturligvis vil variere i prestasjonene.

Litt iriterende at det tar over 80min før Odi entrer gresset, kamper var tross alt avgjort på 3-0...Samt skader det ikke å gi Becken f.eks. 15-20min, istedenfor et meningsløst bytte dypt inne på overtid...

Vidar var svak i 1omg, men spilte seg godt opp i 2omg.

Karakter:

Staw 5

Martinsen 5

Piiroja 5

Ophaug 5

Wallace 7+

Valencia 5

Ramberg 6

Thomassen 6+

Rafn 5+

Askar 5

Borges 6+

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 jul 10, 19:10

og endelig var 0 der igjenn Smile

 

Syns forsvaret jobbet godt og de fikk tid til å spille mellom seg for og åpne spillet. Midbanen var flinke til og gjøre seg ledige og vi slapp å kælke ballen 30- 40 meter Laughing

Syns lasse virket stabil i dag, selv om det var minimalt han fikk gjøre.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 jul 10, 19:12

Der leder STRØMMEN OGSÅ Cool


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 18 jul 10, 19:19

Det er nok øyet som ser hvordan spillepoengene settes. Men å påpeke at Rafn var svak idag........,glassøye ? Idag var det gøy å se kampen Innsats,løp og kjemping over hele linja. For første gang la jeg merke til at spillerne løftet blikket før de sendte ballen , og som regel til medspiller. Rolig dag for Lasse , grei firer bak og bra midtbane med Thomassen og Ramberg meget gode. Framover er det vel ikke så mye å si enn at vi har spillerere der  ihvertfall. Klarere enn noen gang at en spiss må være ønske nr en. Trener var også i vinden idag og det er jo flott nok en gang.Så i det hele, en bra kamp med tydelig vekst i spillet. Skal jeg nevne en så må det bli Wallace idag. Håper at de andre kampene går vår vei og at Sarpsborg 08 følger oss opp i tippeligaen. (å dæven)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 jul 10, 19:22

Agim Shabani skulle inn på slutten av kampen, men satte seg ned på skinnstolen igjen. Han sto til og med klar på sidelinja i drakt. Jonas Becken kom inn istedet for Shabani.

Er det noen som vet hvorfor?


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 18 jul 10, 20:01

Eneste som ikke gikk vår vei i dag:

 

Sogndal - Follo 4 - 3

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 18 jul 10, 20:10

Opprinnelig postet av Plankekæll

Agim Shabani skulle inn på slutten av kampen, men satte seg ned på skinnstolen igjen. Han sto til og med klar på sidelinja i drakt. Jonas Becken kom inn istedet for Shabani.

Er det noen som vet hvorfor?

Aner ikke, men han sto der fryktelig lenge. Typ 4-5 min før det virka som de gav opp å få han inn. Da kunne heller Becken få et innhopp, muligens?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 18 jul 10, 20:13

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av Plankekæll

Agim Shabani skulle inn på slutten av kampen, men satte seg ned på skinnstolen igjen. Han sto til og med klar på sidelinja i drakt. Jonas Becken kom inn istedet for Shabani.

Er det noen som vet hvorfor?

Aner ikke, men han sto der fryktelig lenge. Typ 4-5 min før det virka som de gav opp å få han inn. Da kunne heller Becken få et innhopp, muligens?

Jeg tror jeg så nr 22 på draktnummertavla til 4. dommer da Agim sto klar. Så Celso skulle ut når de venta på å sette Agim innpå. Men så ble det aldri noe stopp i spillet. Verken frispark, innkast, utspill... ingenting. Da avbrøt de tydeligvis byttet, og ga noen symbolske minutter til Becken i stedet. Slik oppfattet i hvert fall jeg det.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 jul 10, 20:14
Endret: 18 jul 10, 20:15
Endret av: Plankekæll

Ja, det var det jeg observerte også. Men jeg synes fortsatt det var rart. Spesielt siden det sto mellom to spillere som spiller på samme posisjon på banen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 18 jul 10, 20:15

Var akkurat slik jeg tolket det. Tror Becken hadde mer nytte av de få minuttene enn det Shabani ville hatt.

Når det er sagt, så syns jeg det er svakt av Aune at vi ikke setter innpå unggutta tidligere. Bortsett fra det er jeg godt fornøyd Cool

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f