Husk meg
Brukernavn
Passord

folkets trener

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 18 jul 10, 21:38

Jeg har ment at TFA har vært rett mann, helt siden han overtok etter Grønhagen. Det vi (forhåpentligvis) ser fruktene av nå, er langsiktig tenkning. Det er veldig ofte slik at raske resultater sjelden fører til gode resultater over tid. Derfor tror jeg at det har tatt et år, bortsett fra tiden med Nordlie, før filosofien til TFA har gitt gode resultater.Jeg mener også at FFK har fremstått som et OK Tippeliga-lag de siste kampene (vanskelig å sammenligne, men vi har møtt relativt gode Adecco-lag).

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 jul 10, 23:49

Opprinnelig postet av thejester

Jeg har ment at TFA har vært rett mann, helt siden han overtok etter Grønhagen. Det vi (forhåpentligvis) ser fruktene av nå, er langsiktig tenkning. Det er veldig ofte slik at raske resultater sjelden fører til gode resultater over tid. Derfor tror jeg at det har tatt et år, bortsett fra tiden med Nordlie, før filosofien til TFA har gitt gode resultater.Jeg mener også at FFK har fremstått som et OK Tippeliga-lag de siste kampene (vanskelig å sammenligne, men vi har møtt relativt gode Adecco-lag).

Enaste jeg har å utsette på kampledelsen idag er at 3-0 skal utløse automatisk innbytting av Odi og Becken, sånn at de får smake litt på tempo og vinnerfølelse...

Vi får bare registrere at laget nå er på vei ut av en bølgedal, om det er TFA eller spillerenes fortjeneste vil vi aldri finne ut av, siden årsak/virkning er ekstremt vanskelig å stadfeste i en kompleks idrett som fotball.

Om jeg mener Tom Freddy er rett mann eller ikke er totalt uinteressant så lenge klubbstyret går for ham og det er det vi har penger til.

Men jeg mener samtidig at hylekor og "mediesparking" av trenere er sterkt overdrevet, useriøst og overforenkla. Vi snakker om et arbeidsforhold her, og det å sparke trenere ved minste motstand er utrolig idiotisk. Hvis det er noe ved et arbeidsforhold som tilsier sparken, ja da har det sannsynligvis årsaker som ligger langt utafor det man kan diskutere i pressen.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f