Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Follo - FFK søndag 11.07.2010 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 jul 10, 17:55

Godt med tre viktige poeng.

Kampen bør vi glemme snarest!! Håpløst dårlig for å si det flåsete.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 jul 10, 17:57

Glenn Arne Hansen mener at dommeren var feig.

Hva snakker han om? Her har jeg tydeligvis ramlet ut.


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 jul 10, 17:58
Endret: 11 jul 10, 17:58
Endret av: guillermo

Synes Lasse Staw hadde mange innvolveringer som var helt på trynet idag..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jul 10, 18:02

Opprinnelig postet av guillermo

Synes Lasse Staw hadde mange innvolveringer som var helt på trynet idag..

Enig. Veldig usikker i feltet og målet bør han ta.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 jul 10, 18:09

Opprinnelig postet av Holters

Hva har egentlig Odi å tilføre som Askar ikke besitter? Sistnevnte er nesten like rask, bedre teknisk, bedre avslutter og innehar langt større fotballforståelse.

Hvor mange muligheter har egentlig Odi hatt å svi, slik at man kan konkludere med det? Synes Askar har vist ved mange anledninger i år at han ikke besitter avslutningsferdigheter utover det høyst ordinære. I dag burde han scoret to.

Dessverre er han ikke unntaket som bekrefter regelen. Vi har ikke en eneste skarp avslutter blant de som spiller mer eller mindre fast.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 10, 18:12

Vi tørster etter en spiss som kan sette sjansene og avgjort kampen lenge før slutt.

Igjen har vi haugevis med sjanser, men kun et spillemål, vi kan ikke henge med toppen med slik sjansesløsing.

Men, det viktigste av alt vi vant og det var godt.

P.s. Holters, har du noe nytt ang en forhåpentligs ny spiss?

Vi må kanskje kjøpe flere pinsCool.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 jul 10, 18:18

Marius Helle ønsker jeg meg til FFk.. 16 mål i Adeccoligaen.. Er ikke han kontraksløs?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 jul 10, 18:22

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Marius Helle ønsker jeg meg til FFk.. 16 mål i Adeccoligaen.. Er ikke han kontraksløs?

Nei, han spiller for Bryne. Wink

Men han har kontrakt ut inneværende sesong.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 jul 10, 18:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Marius Helle ønsker jeg meg til FFk.. 16 mål i Adeccoligaen.. Er ikke han kontraksløs?

Nei, han spiller for Bryne. Wink

Men han har kontrakt ut inneværende sesong.

Var det jeg mente Wink skriver litt fort innimellom Cool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 jul 10, 18:33
Endret: 11 jul 10, 18:33
Endret av: Knuty

En skikkelig målscorer hadde definitivt ikke skadet. Mye tafatte avslutninger på angrep i dag, som vanlig.  Men å få tak i en målgarantist, med klubbens ressurser er vel lite trolig..

Ellers ser det ut til at vi kan få litt hjelp i et par andre kamper i dag. Løv-ham leder 2-1 over Ranheim, og Glimt har foreløpig bare 1-1 mot Sandnes Ulf.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jul 10, 18:39

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Marius Helle ønsker jeg meg til FFk.. 16 mål i Adeccoligaen.. Er ikke han kontraksløs?

Han blir altfor dyr uansett. FFK skulle hentet ham da han spillte for Ålgård. Tipset dem den gangen, men ingen interesse. Fikk "takk for tipset" som svar... Da kostet han 500000 og gikk til Bryne.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jul 10, 18:40

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Holters

Hva har egentlig Odi å tilføre som Askar ikke besitter? Sistnevnte er nesten like rask, bedre teknisk, bedre avslutter og innehar langt større fotballforståelse.

Hvor mange muligheter har egentlig Odi hatt å svi, slik at man kan konkludere med det?

Et hundretalls junior- og rekruttkamper... Alltid vært et av ankepunktene mot Odi dette sammen med teknikken og fotballforståelsen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 jul 10, 18:42

Okay, da skal jeg ta ditt ord for at Odi er en svak avslutter. Du har tydeligvis sett ham en del. Men Askars avslutningsferdigheter er som regel også svake. Så svake at "mindre dårlig avslutter" hadde passet bedre. Men det blir flisespikkeri fra min side, så det dropper vi.

Fokus på Sogndal-kampen, nå. Vidar må stå over etter det gule kortet i dag.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jul 10, 18:53

Opprinnelig postet av Tøfflus

Men Askars avslutningsferdigheter er som regel også svake. Så svake at "mindre dårlig avslutter" hadde passet bedre.

Helt enig i det, men Askar løper en del smarter enn Odi, og er i mine øyne en mer komplett fotballspiller, selv om heller ikke Askar er noe teknisk vidunder. Mitt poeng var uansett bare at folk skriker etter bytter og endringer bare for byttene og endringene sin skyld, og ikke først og fremst på bakgrunn av reelle vurderinger av spillernes ferdigheter.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 jul 10, 19:07

Opprinnelig postet av Holters

Mitt poeng var uansett bare at folk skriker etter bytter og endringer bare for byttene og endringene sin skyld, og ikke først og fremst på bakgrunn av reelle vurderinger av spillernes ferdigheter.

Akkurat der er jeg fullstendig enig. Krav om endringer bare for endringenes skyld fører bare til støy, ikke nødvendigvis til at FFK spiller bedre fotball.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 jul 10, 20:32

Opprinnelig postet av Holters

Helt enig i det, men Askar løper en del smarter enn Odi, og er i mine øyne en mer komplett fotballspiller, selv om heller ikke Askar er noe teknisk vidunder. Mitt poeng var uansett bare at folk skriker etter bytter og endringer bare for byttene og endringene sin skyld, og ikke først og fremst på bakgrunn av reelle vurderinger av spillernes ferdigheter.

Men Odi er ung og utvikler seg fortsatt. OK spillerforståelse er ikke alltid så lett å lære deg når du har kommet så langt, enten har du det eller ikke. Men hvorfor ikke gi Odi flere sjanser, er jo bedre en ingen. Folk husker vel Tarik hvor mye vi rev av oss hår de første mnd. Odi har jo mindre mulighet til å utvikle seg hvis han ikke får prøve seg på a-laget. Askar er jo heller ingen spiss og jeg tror at vi kunne hatt like mye nytte av Odi på topp som askar og askar på høyre back er mye mer farlig en som spiss med tanke på sine offensive løp. Men det er da min mening, høgg gjerne hode av meg :P

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jul 10, 21:15

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Holters

Helt enig i det, men Askar løper en del smarter enn Odi, og er i mine øyne en mer komplett fotballspiller, selv om heller ikke Askar er noe teknisk vidunder. Mitt poeng var uansett bare at folk skriker etter bytter og endringer bare for byttene og endringene sin skyld, og ikke først og fremst på bakgrunn av reelle vurderinger av spillernes ferdigheter.

Men Odi er ung og utvikler seg fortsatt. OK spillerforståelse er ikke alltid så lett å lære deg når du har kommet så langt, enten har du det eller ikke. Men hvorfor ikke gi Odi flere sjanser, er jo bedre en ingen. Folk husker vel Tarik hvor mye vi rev av oss hår de første mnd. Odi har jo mindre mulighet til å utvikle seg hvis han ikke får prøve seg på a-laget. Askar er jo heller ingen spiss og jeg tror at vi kunne hatt like mye nytte av Odi på topp som askar og askar på høyre back er mye mer farlig en som spiss med tanke på sine offensive løp. Men det er da min mening, høgg gjerne hode av meg :P

Akuratt mitt poeng. Nå har folk ropt å skreket på at ungdommen må få prøve seg og poengtert viktigheten med utvikling og tålmodighet. Hvor har det blitt av den da ? Hvordan skal Odi kunne utvikle seg videre hvis han ikke får prøve seg på et høyere nivå ? Og da snakker jeg ikke om 5 min her og 5 min der... Kampbildet i dag var slik at forsvaret til Follo var trege og på bærtur flere ganger, og når de da får en utvisning og i tillegg ligger under og må fram, blir det voldsomt med bakrom. 

 

"Glemme denne kampen" ? Vi tar tre livsviktige poeng, vi scorer tom på vår første sjangse, hva tror folk vi er ? Barcelona ? Vi er et middels Adeccolag, ikke noe mer enn det.  Kan hende gilmek og gamboa kan endre på det når de kommer, kan hende ikke. Det kan også hende at vi er for langt bak poengmessig når de kommer til å være topplag. FFK gjorde en stor feil da de sparket Tom Nordlie og det ser vi resultatet av nå. 

Etter min mening er vi 100% avhengig av 6 poeng i hengekampene for å i det hele tatt ha en sjangs til å rykke opp etter hvordan sesongen har utviklet seg...

 

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 jul 10, 21:34

Opprinnelig postet av Kratos

FFK gjorde en stor feil da de sparket Tom Nordlie og det ser vi resultatet av nå. 

Det får du mene. Jeg er totalt uenig. Og er ikke akkurat det diskutert ferdig nå? Eller sitter du på fasiten etter 10 spilte seriekamper i år? FFK hadde ikke råd til å fortsette med denne "treneren" kalt Tom Nordlie, og takk gud for det.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 jul 10, 22:01

Bra med seier på en dårlig dag. Heldig med de andre resultatene også. Ser fortsatt lyst på mulighetene for opprykk.

Mener fortsatt at det er en stor skandale om vi ikke rykker opp med detta laget.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 jul 10, 22:30
Erdet dagen for motsigelser. Kratos snakker om tåmodighet og utvikling, samtidig som vi er 100% avhengig av 6 poeng i de neste to kampene. Plankekæll synes det er altfor tidlig å snakke om Aunes rolle etter 10 kamper, men å være i tottene på vår forrige trener fort han kjørte over kommunegrensa er helt greit...


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f