Husk meg
Brukernavn
Passord

Patrioten - har han innsideinformasjon?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 10, 14:29
Han er klar. Bare å glede seg.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 jun 10, 14:59

Opprinnelig postet av Patrioten
Han er klar. Bare å glede seg.

Jeg håper du har rett. Laughing


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 10, 17:19
Endret: 01 jul 10, 20:58
Endret av: Patrioten

 Folkets spiller trenger også et sted å bo. Ønsker primært kontakt med familier som ønkse å gjøre en jobb for klubben og bidra med en enklere og bedre integrering.

 Folkets spiller behersker Spansk.. ( Nå blir det spekulasjoner....) PM meg for mer info om det er interessant.

Dette er Jan Rafns innlegg i en tidligere tråd, som ikke skulle bety noe annet enn at han er klar for klubben?

Han leter et sted for han å bo, det er jo ikke noe vits å finne noe sted for han å bo, hvis han ikke skulle komme?

 


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 30 jun 10, 17:23

Better safe than sorry er nok tanken. Er redd det ikke trenger å bety så mye (selvom det ser bra ut nå) 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jun 10, 21:33

Ja, hva skjer? Får vi noen avklaring på dette i kveld?


obbink

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 01 jul 10, 00:09

Opprinnelig postet av Patrioten
Han er klar. Bare å glede seg.

 

hvordan veit du det?

---------------------------

Stå på guttæne


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 01 jul 10, 08:24

Tipper han "vet" det fordi Rafn søkte etter vertsfamilie til folkets spiller. Det må dessverre ikke bety at han er 100% klar, men at man vil ha en eventuell familie klar om spilleren skulle komme...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 10, 10:44
Endret: 01 jul 10, 10:45
Endret av: Patrioten

Da beklager jeg at jeg skrev at han var klar. Regnet med at han var klar, siden Rafn, skrev et innlegg her på forumet at de ønsket seg en leilighet til han.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jul 10, 11:48

Opprinnelig postet av Patrioten

Da beklager jeg at jeg skrev at han var klar. Regnet med at han var klar, siden Rafn, skrev et innlegg her på forumet at de ønsket seg en leilighet til han.

Hva er poenget med å bombastisk skrive; Han er klar! Din eneste kilede er et innlegg fra ffksupporter.net....Er det SÅ viktig å være førstemann ut? Ulven har spist sauene dine for lenge sida patrioten...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 10, 12:22
Nei, burde ikke ha skrevet det, men jeg lurte tydeligvis meg selv, siden jeg trodde at han var klar, siden de søkte etter et sted for han å bo. Men, jeg har lært og vil vente helt ting er klart neste gang og da er det bedre å være nummer to og at det er riktig, enn å være nummer en, ved at det er feil.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 jul 10, 12:36

Opprinnelig postet av Patrioten

Da beklager jeg at jeg skrev at han var klar. Regnet med at han var klar, siden Rafn, skrev et innlegg her på forumet at de ønsket seg en leilighet til han.

Ei heller skrev Rafn at rommet var til han, men til folkets spiller som snakket spansk. Du har fortsatt en liten feilmargin på et par spillere da.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 jul 10, 12:55

Opprinnelig postet av Patrioten
Nei, burde ikke ha skrevet det, men jeg lurte tydeligvis meg selv, siden jeg trodde at han var klar, siden de søkte etter et sted for han å bo. Men, jeg har lært og vil vente helt ting er klart neste gang og da er det bedre å være nummer to og at det er riktig, enn å være nummer en, ved at det er feil.

Du gir inntrykk av å være en insider, gir inntrykk av å ha sikre kilder.

Slik du opptrer med slike bombastiske "Jeg vet"..... eller "Han er klar" osv., gjør at vi andre tenker at "Ja, han har greie på litt av hvert"..... også fremstår du kun som en ryktemaker.

Godt at du nå har innsett at du bør slutte med dette.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 01 jul 10, 13:44
Helt enig at det kan være dumt å forsøke å være først ute med nyheter hvis man ikke vet 100% sikkert. Men er det noen som vet hva som skjer? Er det fortsatt muligheter for at det kommer en spiller?

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 jul 10, 16:06
Spørs vel om det blir noe nå vel? Men det er flere fisker i havet :-)

---------------------------

Heia FFK


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 jul 10, 16:09

Opprinnelig postet av nilz1
Helt enig at det kan være dumt å forsøke å være først ute med nyheter hvis man ikke vet 100% sikkert. Men er det noen som vet hva som skjer? Er det fortsatt muligheter for at det kommer en spiller?

 

Overgangsvinduet åpner 1. august og stenger 1. september, så jo, muligheten er jo der. Sannsynligheten er det noe annet med...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 10, 16:17

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten
Nei, burde ikke ha skrevet det, men jeg lurte tydeligvis meg selv, siden jeg trodde at han var klar, siden de søkte etter et sted for han å bo. Men, jeg har lært og vil vente helt ting er klart neste gang og da er det bedre å være nummer to og at det er riktig, enn å være nummer en, ved at det er feil.

Du gir inntrykk av å være en insider, gir inntrykk av å ha sikre kilder.

Slik du opptrer med slike bombastiske "Jeg vet"..... eller "Han er klar" osv., gjør at vi andre tenker at "Ja, han har greie på litt av hvert"..... også fremstår du kun som en ryktemaker.

Godt at du nå har innsett at du bør slutte med dette.

Det er vel ikke ofte jeg driter meg ut med slike nyheter, men skjønner at dere blir for forbannet, siden det er en god spiller vi kan/kunne fått. Det gjør jo ikke saken bedre for meg.

Men, føler ikke at det er riktig at jeg skal bli hengt for kun et feilgrep.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jul 10, 17:07
Greit å ta feil. Men når du til stadighet drar ting ut av en sammenheng og tolker det på din egen finurlige måte må du regne med litt pes..

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 01 jul 10, 17:24

Ser at det blir gitt litt pes for at noen har uttrykt seg som om de vet. Dette er vel et relativt vanlig fenomen på dette fora (og andre). Jeg tror at fakta blir presentert på fredrikstadfk.no og før det er blitt bekreftet der er det kun gode eller mindre gode gjetninger som blir presentert her - selvfølgelig i skjønn forening med rykter som går.

Cool


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 jul 10, 19:00
Endret: 01 jul 10, 19:00
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten
Nei, burde ikke ha skrevet det, men jeg lurte tydeligvis meg selv, siden jeg trodde at han var klar, siden de søkte etter et sted for han å bo. Men, jeg har lært og vil vente helt ting er klart neste gang og da er det bedre å være nummer to og at det er riktig, enn å være nummer en, ved at det er feil.

Du gir inntrykk av å være en insider, gir inntrykk av å ha sikre kilder.

Slik du opptrer med slike bombastiske "Jeg vet"..... eller "Han er klar" osv., gjør at vi andre tenker at "Ja, han har greie på litt av hvert"..... også fremstår du kun som en ryktemaker.

Godt at du nå har innsett at du bør slutte med dette.

Det er vel ikke ofte jeg driter meg ut med slike nyheter, men skjønner at dere blir for forbannet, siden det er en god spiller vi kan/kunne fått. Det gjør jo ikke saken bedre for meg.

Men, føler ikke at det er riktig at jeg skal bli hengt for kun et feilgrep.

Jeg forsøker i alle fall ikke å henge ut deg i det hele tatt.

Men det er så sabla irriterende når man gir inntrykk av å vite noe, så vet du jo akkurat like lite som oss andre! Da gir du jo oss andre falske forventninger.

Forumet blir mer troverdig hvis også deltakerne blir mer troverdige, og ikke fremstår som insidere og noen som vet noe vi andre ikke vet. Men du er tilgitt.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 10, 20:57
Endret: 01 jul 10, 21:11
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Patrioten

 Folkets spiller trenger også et sted å bo. Ønsker primært kontakt med familier som ønkse å gjøre en jobb for klubben og bidra med en enklere og bedre integrering.

 Folkets spiller behersker Spansk.. ( Nå blir det spekulasjoner....) PM meg for mer info om det er interessant.

Dette er Jan Rafns innlegg i en tidligere tråd, som ikke skulle bety noe annet enn at han er klar for klubben?

Han leter et sted for han å bo, det er jo ikke noe vits å finne noe sted for han å bo, hvis han ikke skulle komme?

 

Jeg skrev jo dette ganske tidlig og hadde ikke noen annen informsjon enn dette, hvorfor har ingen av dere reagert på dette før nå? 

Synes deres vrede av at vi ikke får denne spilleren går utover meg. Ellers synes jeg det er dårlig gjort av modertatene som har fjernet hele hovedsaken om at det er ny spiller på gang og lager en ny sak om meg, om jeg har innsideinformasjon. Det er jo saker i denne tråden

 

 

.

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340