Husk meg
Brukernavn
Passord

Cristian Gamboa blir «folkets spiller»?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 jul 10, 17:05

Det er vel ikke noe å flire av? FFK har underprestert kraftig i ligaen, og har kanskje flere poeng enn vi fortjener utifra spill og sjanser. Jeg mener uansett at Aune bør få motbevise kritikerne, men samtidig vil dårlige resultater mot Follo og Sogndal skape et enormt trykk mot å skifte ut trenern. Noe som også vil være legitimt mener jeg. Med dagens tropp som har hatt lite skader og suspensjoner på nøkkelspillere burde vi lede Adeccoligaen. Kampprogrammet har også vært overkommelig.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 jul 10, 17:10

Opprinnelig postet av bateman

Vi har kanskje flere poeng enn vi fortjener utifra spill og sjanser. 

Ikke enig. Vi var ikke gode i de 4-5 første kampene, men vi har dominert stort sett resten av kampene. Men vi har omtrent like mange poeng som vi har fortjent, verken mer eller mindre. Tabellen lyver aldri. 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 10, 22:03

Tomroar?

Hvor mange penger fikk dere inn i innsamlingsaksjonen dere hadde og gikk alle pengene til Cristian Gamboa?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 jul 10, 22:41
Endret: 10 jul 10, 22:42
Endret av: FFKgutt1

Opprinnelig postet av bateman

Det er vel ikke noe å flire av? FFK har underprestert kraftig i ligaen, og har kanskje flere poeng enn vi fortjener utifra spill og sjanser. Jeg mener uansett at Aune bør få motbevise kritikerne, men samtidig vil dårlige resultater mot Follo og Sogndal skape et enormt trykk mot å skifte ut trenern. Noe som også vil være legitimt mener jeg. Med dagens tropp som har hatt lite skader og suspensjoner på nøkkelspillere burde vi lede Adeccoligaen. Kampprogrammet har også vært overkommelig.

Hehe, jeg flirte fordi jeg venta noen skulle tenne på det innlegget Cool

Men som sagt tidligere tråder: 2 tap hittil i sesongen er ikke dårlig Smile

Men tilbake til topic, Cristian Gamboa skal bli spennende å følge utover. Han går nok inn og tar høyreback plassen han nå, hvis ikke Wallace blir solgt i løpet av sommeren da Smile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 jul 10, 07:34
Opprinnelig postet av Patrioten

Tomroar?

Hvor mange penger fikk dere inn i innsamlingsaksjonen dere hadde og gikk alle pengene til Cristian Gamboa?

Fikk aldri med meg skikkelig hva dette var. Vil gjerne ha noen pins, for her oppe er det flere som " bryr " seg om FFK. Gir alltid bort en liten premie etter en quiz for pensjonister som er på busstur og spiser her. Kan noen sende meg en mail med opplysninger ville det vært flott.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 10, 08:00
Endret: 11 jul 10, 08:21
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av bateman

Det er vel ikke noe å flire av? FFK har underprestert kraftig i ligaen, og har kanskje flere poeng enn vi fortjener utifra spill og sjanser. Jeg mener uansett at Aune bør få motbevise kritikerne, men samtidig vil dårlige resultater mot Follo og Sogndal skape et enormt trykk mot å skifte ut trenern. Noe som også vil være legitimt mener jeg. Med dagens tropp som har hatt lite skader og suspensjoner på nøkkelspillere burde vi lede Adeccoligaen. Kampprogrammet har også vært overkommelig.

Hehe, jeg flirte fordi jeg venta noen skulle tenne på det innlegget Cool

Men som sagt tidligere tråder: 2 tap hittil i sesongen er ikke dårlig Smile

Men tilbake til topic, Cristian Gamboa skal bli spennende å følge utover. Han går nok inn og tar høyreback plassen han nå, hvis ikke Wallace blir solgt i løpet av sommeren da Smile

Det er nok plassen til Vidar han tar og det skal bli godt, for han har kostet oss del poeng i det siste.

Jeg er spendt på hvor motivert han er til dagens kamp, siden han sikkert skjønner at det er en stund til han får spille igjen,  hvis han for spille noe mer i det hele tatt, siden kontrakten hans går ut i år og FFK ønsker nok ikke å tilby han ny kontrakt. Kanskje det blir den siste kampen Vidar spiller for oss i dag ? Så nå kan han vel begynne å forhandle med nye klubber hvis han ønsker?

P.s. Eneste muligheten for mer spill er vel kun hvis det blir skader på andre. Kanskje TF prøver han ut på andre plasser, kanskje som spiss som han spilte i Råde?

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 10, 08:24

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Patrioten

Tomroar?

Hvor mange penger fikk dere inn i innsamlingsaksjonen dere hadde og gikk alle pengene til Cristian Gamboa?

Fikk aldri med meg skikkelig hva dette var. Vil gjerne ha noen pins, for her oppe er det flere som " bryr " seg om FFK. Gir alltid bort en liten premie etter en quiz for pensjonister som er på busstur og spiser her. Kan noen sende meg en mail med opplysninger ville det vært flott.
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2723/372/


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 jul 10, 10:24
Men hva med å bruke Marthinsen som stopper istedenfor Ophaug når Gamboa tar høyre back?

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jul 10, 10:41

Opprinnelig postet av Patrioten

 Det er nok plassen til Vidar han tar og det skal bli godt, for han har kostet oss del poeng i det siste.

Jeg er spendt på hvor motivert han er til dagens kamp, siden han sikkert skjønner at det er en stund til han får spille igjen,  hvis han for spille noe mer i det hele tatt, siden kontrakten hans går ut i år og FFK ønsker nok ikke å tilby han ny kontrakt. Kanskje det blir den siste kampen Vidar spiller for oss i dag ? Så nå kan han vel begynne å forhandle med nye klubber hvis han ønsker?

P.s. Eneste muligheten for mer spill er vel kun hvis det blir skader på andre. Kanskje TF prøver han ut på andre plasser, kanskje som spiss som han spilte i Råde?

Det er noen kamper igjen før Gamboa er spilleklar, så Vidar er nok ikke ute etter dagens kamp.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 10, 10:47
Stemmer det, tenkte på når Christian blir spilleklar.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 10, 11:48

syns det er så dumt og gi Vidar skylda for alt og stille store forventinger til Cristian Gamboa

laget består av flere spillere en vidar

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jul 10, 11:55

Opprinnelig postet av keiko99

syns det er så dumt og gi Vidar skylda for alt og stille store forventinger til Cristian Gamboa

laget består av flere spillere en vidar

Enig.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jul 10, 11:56

Opprinnelig postet av Patrioten

Tomroar?

Hvor mange penger fikk dere inn i innsamlingsaksjonen dere hadde og gikk alle pengene til Cristian Gamboa?

Interessant spørsmål. Svaret har sikkert også interesse for mange Cool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 10, 12:16
Endret: 11 jul 10, 12:16
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99

syns det er så dumt og gi Vidar skylda for alt og stille store forventinger til Cristian Gamboa

laget består av flere spillere en vidar

Hvis du sjekker FFKs kamper på nettet Keio, ser du at Vidar har gjort flere store tabber. Når vi får en landslagsspiller må vi vel ha forventninger til han og han skal jo forsterke laget, da vet han jo at han må prestere.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 jul 10, 12:25

Opprinnelig postet av keiko99

syns det er så dumt og gi Vidar skylda for alt og stille store forventinger til Cristian Gamboa

laget består av flere spillere en vidar

Enig med deg Keiko. Synd at han omtrent er  den eneste som får pepper nå, og det bare for at det stilles forventninger til " folkets " spiller. Tror i bunn at Vidar havner godt på pluss på poengene. Det er vel ikke bare siste og første berøring som teller da det går galt. Ramberg har gjort en dårlig jobb flere ganger i forkant av situasjoner , men det " glemmer " vi.Unødvendige brudd i angrep har det vært flust av , og så må det ryddes opp av de bak. *Kanskje ikke alltid så riktige løsnininger, men dog.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 11 jul 10, 12:28

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99

syns det er så dumt og gi Vidar skylda for alt og stille store forventinger til Cristian Gamboa

laget består av flere spillere en vidar

Hvis du sjekker FFKs kamper på nettet Keio, ser du at Vidar har gjort flere store tabber. Når vi får en landslagsspiller må vi vel ha forventninger til han og han skal jo forsterke laget, da vet han jo at han må prestere.

Hvor finner du at vidar har skylden i mange mål ??

 Dette går nok ikke bare på Vidar, men også den hjelpen han får både av kant og sentrale midbanespillere.

Når du er inne på skyld har det kommet like mange merkelige mål fra den andre siden.

Etter det jeg har sett ville jeg hatt den nye på kant, dette for å kanskje skape litt mer sting fremover, med hastighet. Samtidig en som kan falle raskt av for å gi hjelp hjemmover.

Det er ikke bakover de største problemene ligger men forover.

Det er en uskreven lov i fotball etter det jeg vet. Et lag som presser vil slippe inn drittmål om de ikke scorer, enten ved feil av forsvaret da det er for stor strekk, eller av keeper. hadde laget scoret som normalt 30-40 % på sine sjangser hadde vi ledet serien klart.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 10, 12:32

 

Opprinnelig postet av Patrioten
Hvis du sjekker FFKs kamper på nettet Keio, ser du at Vidar har gjort flere store tabber. Når vi får en landslagsspiller må vi vel ha forventninger til han og han skal jo forsterke laget, da vet han jo at han må prestere.

hvis du åpner øya så har FFK flere en vidar på laget. du skal bare slenge pisken på en og en....

var sikker vidar som har skylda for at vi rykka ned også...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 11 jul 10, 12:33

Opprinnelig postet av keiko99

 

Opprinnelig postet av Patrioten
Hvis du sjekker FFKs kamper på nettet Keio, ser du at Vidar har gjort flere store tabber. Når vi får en landslagsspiller må vi vel ha forventninger til han og han skal jo forsterke laget, da vet han jo at han må prestere.

hvis du åpner øya så har FFK flere en vidar på laget. du skal bare slenge pisken på en og en....

var sikker vidar som har skylda for at vi rykka ned også...

Nei det var lasse Undecided


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 10, 12:35

skyld ikke på enkelt spillere.. det er laget.. skal jo bli spennende med Cristian Gamboa

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 11 jul 10, 12:46

Opprinnelig postet av keiko99

skyld ikke på enkelt spillere.. det er laget.. skal jo bli spennende med Cristian Gamboa

Nå har jeg vel ikke skylt på noen i motsettning til enkelte andre. Men du må innrømme at det hadde gjort seg med noen flere mål på sjangsene våre :-)

Men helt riktig vi vinner som et lag, og taper som et lag.  ingen enkelt spillere som skal ha skylden, det gjøres store grove feil over hele linja, og en enkelt feil er ikke nok for at laget taper alle kamper. En feil i forsvaret skal de tåle. Hadde forsvaret gjort like mange feil som det skjedde foran kassa av samtlige, ja da hadde vi vert i bunnen.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f