Husk meg
Brukernavn
Passord

4. runde NM: FFK - Start. Onsdag 7. juli

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

lotta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jul 10
Innlegg: 18

Lagt til: 07 jul 10, 22:51

synd med tap men men. gjør ikke noe da vi kan nå konsentrere om ligaen!!! gøy å se valencia!!!!.Kiss Borges var også god!! hehe... vi vant jo uansett cupen i 2008 så gjør ikke noe

---------------------------

FFK ER BEST!!!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 07 jul 10, 22:58

Vi vant cupen i 2006 og fikk sølv i serien i 2008.


lotta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jul 10
Innlegg: 18

Lagt til: 07 jul 10, 23:00

LOL. Glemte meg litt...EmbarassedEmbarassed

---------------------------

FFK ER BEST!!!!!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 07 jul 10, 23:00

Det er klart vi savner en spiss - eller for å si det på en annen måte. Noen må rendyrkes som avslutter og det er rimelig mye terping og atter terping som skal til for å bli en slik avslutter. Tegan hadde en slik feeling ( i Sandefjord).

Hos FFK er det ingen som nå har en slik oppgave. Enten må vi hente inn en avslutter eller så må en i stallen terpe på dette igjen og igjen og igjen og....

Håper vi får en avslutter og ikke bare en spiss - det trenger vi ikke. Cool


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 07 jul 10, 23:30

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv Willy Rene! Hvis man går rundt og tror at FFK skal rykke opp lett "med dette spillet" de har vist til nå i sesongen, så har man en overdreven tro på FFKs fortrefelighet som overhode ikke stemmer med virkeligheten!

Ingenting av det FFK har vist til nå tyder på at laget er noe bedre enn et litt over middels Adecco lag,se på tabellen! den lyver vel ikke? Jeg er opptimist av natur og ser jo at det er mange kamper igjen og mange poeng å kjempe om, så jeg har ikke mistet håpet, men enkelte spillere må heve seg en del prosent(Wallace, Askar,Opphaug,Staw,)effektiviteten må bli bedre og konkurransen om plassene på laget må bli større.

Jeg vil forøvrig rose Aune for at han tok en modig og fornuftig beslutning ved å benke Anderson, det var ikke et sekund for tidlig, makan til slett instilling på en spiller skal du lete lenge etter!

---------------------------

alexx


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 07 jul 10, 18:49

Av de drøye ti minuttene jeg har sett (og de ti jeg hørte på Prime før det) virker dette som en fryktelig rotete kamp, hvor begge lag slurver noe aldeles grusomt og lite god fotball spilles ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 07 jul 10, 18:37

der løsna det for nrk gett!

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 07 jul 10, 18:24

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg hiver meg på hylekoret. Skandale! Hoder må rulle! FYYY!

 

 

Ja jøss er en gratistjeneste. For en krise hehe men ja er surt. lenge leve radio prime

Har du ikke fått betalt NRK lisensen?

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 jul 10, 18:13

joda follo tønsberg funker. Er nok bare alt for stor pågang på serveren. Bare å prøve så kommer man inn til slutt

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 jul 10, 08:42

Opprinnelig postet av Pk

Jeg tror det finnes den del mennesker som hadde tenkt seg på kamp idag, men som ble så skuffet mot Ranheim at de ikke gidder, kanskje inkludert meg selv (ikke helt bestemt meg ennå). Lik det eller ikke, men slik tror jeg faktisk ståa er. Kombinerer du dette med fotball-VM, pent vær osv som skrevet tidligere i tråden ender vi opp med maks 3000 mennesker idag.

Det ble altså 3452. Ikke noe veldig imponerende oppmøte, men det var faktisk det høyeste publikumsfremmøtet av samtlige fjerderundekamper! Enda mer forstemmende for eliteserielagene er at på andreplass kom Tønsberg-Follo  med 2535:

http://fotball.adressa.no/nm/article173767.ece

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340