Husk meg
Brukernavn
Passord

4. runde NM: FFK - Start. Onsdag 7. juli

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 07 jul 10, 18:49

Av de drøye ti minuttene jeg har sett (og de ti jeg hørte på Prime før det) virker dette som en fryktelig rotete kamp, hvor begge lag slurver noe aldeles grusomt og lite god fotball spilles ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 10, 18:53

jeg har lyd.samt har kamerann kommet tilbake, men den pølsa i vaffel har gjort han noe ustødig med kamera. især hva zooming angår...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 07 jul 10, 18:56

Kanskje han var innom brygga før kampen?

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 10, 19:26

Jaja,der var det 1-0 til Start på corner.... Kjedlig!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 07 jul 10, 19:33
Det måtte en dødball til ja, jaja det var moro så lenge det varte.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 jul 10, 19:33

Bombe at vi slapp inn mål på dødball...

---------------------------

Fredd


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 10, 19:53

Synd... Vi taper kampen på noe vi har vært solide på..Dødball!

Nå er vel hvertfall sørlendingene glade,endelig fått sin revansj... Bare å gratulere!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 07 jul 10, 19:54

Steike, vi var mye bedre enn STart i andre omgang. Dette hadde vi vunnet om vi hadde vært like gode foran mål som på resten av banen. Men det er jo nettopp der skoen trykker, og derfor vi er i førstedivisjon (og ikke topper den med god margin).

Pokker.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 jul 10, 19:56

Bare å gratulere Start. Nå er det Adeccoligaen som gjelder. Hvis Aune skulle vært i tvil så har jeg noe de burde trene litt på.

  • Dødball begge veier!
  • Sette angrepsspillet i system.
  • Trene ballbehandling og system i den bakre firer.

---------------------------

Fredd


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 jul 10, 20:03

Det blir trent på og det er han fullstendig klar over. Wink

Nei, tre hjemmetap på ca ei uke er slitsomt å forholde seg til. Vi tar Follo på søndag nå, selv om laget fra Ski er i meget god form for tiden.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 jul 10, 20:04

Veldig synd detta.Får gratulere start.Nå håper jeg spillerne får opp øya sine snart og gir alt resten av sesongen.Man ser gang på gang at man savner en som kan styre midtbanen sånn som wherman gjorde og jeg synes at ophaug har tapt seg veldig.Men vi kommer sterkere håper jegSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 jul 10, 20:10

Men jeg føler at vi har dommerne mot oss oxo i hver kamp.Frown

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 jul 10, 20:23
Kjedelig å være ute av cup-en allerede. Derimot - har masse å fokusere på i Adeccoen. Mye å vinne, mye å tape. Gleder meg til stadion!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jul 10, 20:44
Hentet frem uante krefter Børufsen og de andre var helt tomme, men fant ekstrakrefter og kjempet seieren i havn. De skjønte at det dreide seg om noe stort! Våre gutter kjempet iherdig på overtid. Dette ville de lykkes med. - Jeg var egentlig tom, men når det står om kvartfinale i cupen så må man jo bare, sier Espen Børufsen rett etter kampen til hjemmesiden til Start. Her har FFKspillerne noe å lære, hvorfor vil ikke de like mye som Startspillerne?

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 jul 10, 21:07
Jeg har sett kampen, sitter og gremmes. Er det virkelig samhold i gruppa ? Jeg bare spør,, og det er vel lov ? Er TFA limt fast på benken eller er han som jeg altid har ment ; fotballfaglig svak ? Så omleggingen noen minutter før slutt og innsatsen til enkelte spillere, men så også at frustrasjonen bredte seg blandt gutta. Det var 10 huggærne høns på banen og på benken var det en huggærn hane som tydligvis ikke hadde kontroll over hønene. Fra spøk til alvor; jeg er klar over at jeg nå får en del pepper, men det driter jeg i og jeg har sona for det røde kortet jeg ga meg sjøl. Jeg vil alltid stå med rak rygg og hevde at vi ikke har en trener verdig klubben. Fyr løs!!!!!!!!!!!1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 jul 10, 21:28

Trodde du skulle ta en pause for å lette på trykket jeg gamlefar?

Kan du ikke heller prøve å komme med noe konstruktivt? Hva skal vi gjøre bedre? Hvor lang tid vil du gi en evt ny trener? 2-3 uker? Helt greit at du renner over av frustrasjon om dagen, men jeg savner noe konkret om hva du ville gjort annerledes om du ledet dette laget.

Husk at vi møtte et Tippeligalag i dag, faktisk et meget bra Tippeligalag også. Vi er FFK, vi spiller i Adeccoligaen. På tide å stikke fingeren i jorda og forstå at vi ikke er et av norges beste lag selv om vi gjerne skulle vært det?

En annen ting som slår meg er at du er helt tyst når FFK har spilt en knallkamp, men så fort det kommer et dårlig resultat fyrer du løs. Når vi spiller bra, men ikke får med oss poeng eller mål (eks mot Ranheim) er det også treneren sin feil.

Vi har de spillerne vi har, det får vi ikke gjort noe med. Såvidt jeg kan se bruker vi de beste spillerne vi har også. Jeg er enig med deg om at spillet de første 4-5 kampene i år var under enhver kritikk, men det er stor fremgang siden den gang. Nå får vi straks inn noen nye spillere også (Gilmak, Lala, Elvestad i kampform, og forhåpentligvis Gamboa), så vi får satse på at målene og resultatene kommer snart.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 jul 10, 21:28

Du må gjerne mene at Tom Freddy Aune er feil mann, men du virker veldig lite seriøst når du skriver på den måten du skriver. Jeg har ennå til gode å se deg dra frem et fotballfaglig og godt argument for at vi bør bytte trener. Latterlig.

Jeg syns faktisk vi spiller bra i dag, og meget bra i perioder i 2.omgang. Starts dødballmål er en tilfeldighet, og etter min mening hadde det vært mer fortjent med FFK-seier.

Om vi fortsetter dette spillet, med Gilmak og mest sannsynlig Gamboa, kommer vi til å rykke opp. Lett.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jul 10, 21:38
Endret: 07 jul 10, 21:40
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Lemmy

Du må gjerne mene at Tom Freddy Aune er feil mann, men du virker veldig lite seriøst når du skriver på den måten du skriver. Jeg har ennå til gode å se deg dra frem et fotballfaglig og godt argument for at vi bør bytte trener. Latterlig.

Jeg syns faktisk vi spiller bra i dag, og meget bra i perioder i 2.omgang. Starts dødballmål er en tilfeldighet, og etter min mening hadde det vært mer fortjent med FFK-seier.

Om vi fortsetter dette spillet, med Gilmak og mest sannsynlig Gamboa, kommer vi til å rykke opp. Lett.

For at vi skal rykke opp må vi score flere mål og da må vi ha en ny spiss, det er der pronlemet sitter, det så vi mot Helsingborg, Ranheim og i dag blant annet.

Ellers er det uvant å se at Raio sliter med å få til noe i dullene sine på topp.

Da er jo den angrepsmuligheten våres borte også.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 jul 10, 21:55

Nok en kamp på det jevne av Celso Borges FK. Skaper vel nesten ikke en sjanse i løpet av hele kampen. Slipper Start lite til. Helt grei kamp.

Det jeg syns er rart er at mannen fra Costa Rica er den med mest klubbfølelse av alle på laget. Lokale gutter som Ramberg, Rafn, Thomassen og Martinsen jogger rundt å dasser, mens Celso løper livet av seg.

Askar og Celso spilte sammen på topp, men Celso fikk hele førsteforsvarer jobben aleine. Latterlig! Borges pressa backene til Start høyt hele kampen igjennom, men ingen andre på laget gadd å flytte etter. Sier litt om moralen i laget for tiden.

Noen må snart gå i seg sjøl, skal detta bli opprykk!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 jul 10, 21:56

Opprinnelig postet av Lemmy

Du må gjerne mene at Tom Freddy Aune er feil mann, men du virker veldig lite seriøst når du skriver på den måten du skriver. Jeg har ennå til gode å se deg dra frem et fotballfaglig og godt argument for at vi bør bytte trener. Latterlig.

Fotballfaglig argument ? ; dem er det vel jaggu nok av her inne og hadde de slått til ville vi vært i tippeligaen.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f