Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss - Fredrikstad (søndag 23. mai kl. 1600)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 24 mai 10, 13:56

En ting jeg ikke kan forstå. Er atMossingene kaller ramberg og martinsen judas?? ramberg er jo fra Fredrikstad og martinsen er vel fra Råde. og er jeg ikke helt ute og kjører nå så er jo råde nærmere Fredrikstad enn moss. Men mange kaller jo rygge for moss, så da er vi kansje like næreme allikevel. At Askar kan jo være en judas, men er det noen måte behandle en tidligere spiller? han hadde vel ikke så mye å si i saken, Moss hadde dårlig økonomi, og Fredrikstad ha et bud. Så var jo velget om å spille i addeco eller tippeligaen.

 

Jo de klager også på at vi har tatt sanger fra youtube Tongue out

Men de har jo tatt 99% av våre sanger og til og med vårt særegent språk og kaller seg KÆLLER. hahaha

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 mai 10, 14:19

At de går løs på Ramberg er i hvert fall hjernedødt. Han dro til Moss i 1998 for å utvikle seg men slet mye med skader og ble erklært idrettsinvalid i 2002.

At han nå er tilbake som en viktig brikke i FFK er utelukkende hans egen fortjeneste og viser at fyren er sterk mentalt. Kråkebollene kan gjerne være bitre på Martinsen og Askar som gikk til FFK for å spille eliteseriefotball, men med Hansi er historien en ganske annen. 

Historieløst er det vel det kalles.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 mai 10, 14:54
Endret: 24 mai 10, 14:56
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Tøfflus
Det forutsetter som regel at laget forseelsen ble begått mot, leverer inn en klage - eller at medieoppmerksomheten rundt situasjonen er stor. Sistnevnte tror jeg ikke vi skal håpe for mye på etter en kamp hvor så mye mer skjedde. Tror fristen for å klage er 24 timer, så send mail til den sportslige ledelsen og be Aune ringe forbundet.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10007216

Får håpe dette er med på at NFF ser nærmere på saken. Har jo snart gått 24 timer også nå, så får håpe FFK har lagt inn en klage.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 mai 10, 15:05

Jeg tipper Vidalon kan vente seg en finfin velkomst når Moss kommer til Stadion i august.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 mai 10, 15:29
Endret: 24 mai 10, 15:30
Endret av: hasse33

Så denne konge kommentaren på VGD om kampen :

Er som å se katolske prester leke seg med små gutter, de blir jo fullstendig rævkjørt!

Tongue out


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 24 mai 10, 16:02
Endret: 24 mai 10, 16:05
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Plankehue

En ting jeg ikke kan forstå. Er atMossingene kaller ramberg og martinsen judas?? ramberg er jo fra Fredrikstad og martinsen er vel fra Råde. og er jeg ikke helt ute og kjører nå så er jo råde nærmere Fredrikstad enn moss. Men mange kaller jo rygge for moss, så da er vi kansje like næreme allikevel. At Askar kan jo være en judas, men er det noen måte behandle en tidligere spiller? han hadde vel ikke så mye å si i saken, Moss hadde dårlig økonomi, og Fredrikstad ha et bud. Så var jo velget om å spille i addeco eller tippeligaen.

 

Jo de klager også på at vi har tatt sanger fra youtube Tongue out

Men de har jo tatt 99% av våre sanger og til og med vårt særegent språk og kaller seg KÆLLER. hahaha

 

Legg til at de til og med pep på Ophaug (!). Mannen er trønder, for fanken.  Den eneste jeg kan forstå at de ser som en aldri så liten judas, er Askar - men vi snakker tross alt om samme folka som kom med "Quisvik" da Greåker-mannen Kvisvik forlot dem til fordel for Brann, som med respekt å melde må kunne kalles en noe større klubb enn Moss.

Stempler de alle tidligere spillere som kommer tilbake som motstandere som judaser?

At de kaller seg "kællane" er greit nok, synes jeg, vi har ikke patent på Østfold-dialekt. en annen ting er at det høres ut som kallenavnet til et oldboys-lag Cool Forøvrig er det da ikke så mange sanger de har funnet på selv heller? Mesteparten hørte jeg da fra Klanen på hele 90-tallet. Isolert sett har de et poeng, for originaliteten i PH har ikke vært all verden de senere åra syns jeg. Men de bør ikke sette seg på noen høy hest.

PS: FFK1903, den VG-artikkelen var lovende. Dommeren medgår selv at han ikke har fått med seg taklingen og at han ville gitt rødt kort om han hadde sett den. Da er det i hvert fall ingen tvil om at forbundet kan tildele karantene.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 10, 16:45

På kraakevingen.no påståes det at Rafn burde hatt gult kort for viljehands rett forut for situasjonen. Noen som har en formening om det ? Etter å ha sett situasjonen flere ganger i reprise på vg.no så er det eneste jeg kan se er at han løfter begge underarmene foran seg for å beskytte seg selv. Om ballen treffer armene hans eller ikke er umulig for meg å se...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 mai 10, 17:03
Endret: 27 mai 10, 09:08
Endret av: Welhaven

Sendte melding til Fabi jeg. Blir så provosert at det går ikke ann.

Opprinnelig postet av Moss' største møkkasupporter

Det han gjorde mot ffk spilleren er rett og slett ikke vakkert, men den ffk hateren jeg er så klapper jeg! Slik vil jeg se av kællane.

Dette gjør meg enda mer provosert.

EDIT:

Tok bort et par unødvendige annmerkniger.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 mai 10, 17:08

Merket jeg ble forbanna på den kommentaren der.. Makan til Mossesupportere!

Gadd ikke å skrive noe på den der jeg men..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 mai 10, 17:15

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Merket jeg ble forbanna på den kommentaren der.. Makan til Mossesupportere!

Gadd ikke å skrive noe på den der jeg men..

Går helt fint det. Skriver nok til de jeg.

Meldingen jeg sendte til Mr. Dritt-spiller fikk jeg bare tilbake "Hvem er du?".

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 mai 10, 17:23

http://norskefans.com/norge/artikel.asp?id=46021

Synes denne artikkelen var genial også jeg :P Han skriver under bildeteksten at Krakevingen vant tribunekampen soleklart for Plankehaugen. Han har også lagt ut et innlegg som var skrevet på kråkevingens forum igår som lyder slik:

"Det er totalt umulig at vi taper noe som helst imorgen.

Kampen handler ikke om poeng for oss.
Tabellene driter vi i før sesongslutt.
Stoltheten er der enda, så den kan tydligvis ikke bli knust hos oss.

De derimot kan tape.
De mener selv de er mye større enn oss, de bruker 10 ganger så mye penger som oss. De mener selv de er i en helt annen klasse med alle spillerne sine som har Tippeligaerfaring og diverse.
Flaut for dem å tape mot lille, sjarmerende Moss isåfall.

Hvis de ikke kommer mannsterke og synger oss sønder og sammen så vil også det være ett nederlag for de. Vi er jo ikke en fotballby slik de er. Vi har jo ikke den supporterkulturen hører vi jo ofte.


Men vi vet hva nedturer betyr siden vi har opplevd det selv og ikke bare blitt fortalt om det. Vi er der samma hva vi må gå igjennom. De har ingen makt til å forandre oss.

Nei, vi går med hodene våre hevet hjem imorgen uansett.
Vi har allerede vunnet


da har dem ikke fulgt med i timen i fjor for å si det sånn.. :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 mai 10, 17:37

Seriøst for en feg supporter. Snakk om å in-direkte innrømme nederlag og helgardere seg for både seier (selvfølgelig ville det aldri skjedd) og tap.

Sikkert samme idiot som klapper for taklingen av Rafn. Kan ikke være så stor plass i den lille Kråkeboka til do dundrende idioter.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 mai 10, 17:41

Tror mange ganger at det er best å la uttalte dumheter stå uimotsagt selv om man blir provosert.

Ingen tvil at han mossesupporteren er en idiot, men idioter finner vi jo overaltCool


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 mai 10, 17:43

Opprinnelig postet av hasse33

Tror mange ganger at det er best å la uttalte dumheter stå uimotsagt selv om man blir provosert.

Ingen tvil at han mossesupporteren er en idiot, men idioter finner vi jo overaltCool

Er forøvrig enig, men noen må bare få det sprøytet intravenøst inn, sakte og sikkert.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 mai 10, 17:44

Opprinnelig postet av hasse33

Tror mange ganger at det er best å la uttalte dumheter stå uimotsagt selv om man blir provosert.

Ingen tvil at han mossesupporteren er en idiot, men idioter finner vi jo overaltCool

Har ikke for vane å slenge dritt til verken Sarpsborg 08 eller Mossesupporterne :P men denne gangen her kunne jeg ikke dy megCool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mai 10, 17:55
Den latterlige oppførselen til Welhaven inne på forumet til mossesupporterene setter alle ffk fans i ett dårlig lys. Flaut! Noen ganger er det bedre å holde ting inne i seg, som hasse33 sier.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 mai 10, 17:57

Nå gikk han forøvrig å la seg. Tror han ikke har hodet samlet  - han klarte jo ikke svare på mitt siste innlegg engang. Svaret hans var bare at han ikke skjønte at jeg var der inne.... Nice!

Dagens gullkorn fra idioten.

Opprinnelig postet av Mr. Idiot

Jeg støtter ikke vold på fotballbanen...

Derimot skrev han litt tidligere i tråden følgende:

Opprinnelig postet av Mr. Idiot

Det han gjorde mot ffk spilleren er rett og slett ikke vakkert, men den ffk hateren jeg er så klapper jeg! Slik vil jeg se av kællane.

Er du født med hodet i ræva da eller stod du sist i køen når de delte ut fripass mot lidelsen Schizofren?

Videre må det bare legges til avslutningsvis:

Opprinnelig postet av Mr. Idiot

..men jeg klapper ikke for en som blir skadet. Da er man ondskapful, og det er jeg ikke.

Jaha? Konklusjon: Mr. Idiot eller Mr. Selvmotsigende - bare velg. Jeg er ikke dyktig nok.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 mai 10, 17:58
Endret: 24 mai 10, 18:13
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av ffkmufc
Den latterlige oppførselen til Welhaven inne på forumet til mossesupporterene setter alle ffk fans i ett dårlig lys. Flaut! Noen ganger er det bedre å holde ting inne i seg, som hasse33 sier.

Bra at de fleste skjønner at mine uttalelser ikke tilsvarer FFKSupporter.net eller FFK generelt da.

Du har selvfølgelig lov til å kalle meg latterlig, men klarer ikke sitte å se på en sånn idiot.

Fikk forøvrig nå akkurat en PM fra personen selv, hvor han ba om unnskyldning og at han var urimelig. Da falt poenget mitt frem. Fortsatt latterlig oppførsel? Da er jeg iallefall stolt av det. Nå fikk han tenke seg om to ganger og slipper forhåpentligvis sånne provoserende uttalelser i fremtiden.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 mai 10, 00:09

syns de nesten skulle klage inn på det sparket i ansikte til Raio. Man kan nesten si at han er dum nok til å bli ståendeTongue out

Han skulle vel ha kastet seg i bakken og vridd seg i smerter. Hadde kansje aldri blitt 2-5 . Dette er ikke klagin på Raio altså Tongue out

Men hvem i granskauen sparker bak seg på den møten?????

Pokker han må vel merke at han sparker i ansiktet til Raio??? og han går ike bort en gang. POKKER FOR ET MØKKA LAG.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 mai 10, 00:46
Endret: 25 mai 10, 00:46
Endret av: Plankehue

hehe fant denne linken på mosse forumet Tongue out

http://www.f-b.no/ffk/moss-er-fotballbyen-i-ostfold-1.1894007

Og nå snakker Mossingene om at hovmod er for fall??? hahaha

 



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340