Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad FK - Løv-Ham (Søndag 16. mai 16:00)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 mai 10, 10:35

Spontane utbrudd av typen "hva i h'lvete er det for slags drittpasning" må tåles. Men dersom man sitter på rad 2 og en spiller står to meter unna så roper man ikke til ham "f**n så ræva du er i dag æ!". Jeg tror alle spillere tåler helt fint et unisont "nei!" når de slår en pasning ut over sidelinja. Det som er problemet er når en stor del av publikum har en negativ tone gjennom store deler av kampen.

Det virker som om noen tror at laget skal ha aggressiviteten til Manchester United, gjennombruddshissigheten til Arsenal, pasningssikkerheten til Barcelona og en forsvarsdisiplin som Inter. Gjerne alt på en gang. Og når de ikke får det så skal det sytes og klages fordi man har betalt i dyre dommer for å se på. Det er ikke rart spillerne våre har høye skuldre til tider.

 

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mai 10, 05:51
Endret: 24 mai 10, 05:59
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Gardarson

Jeg er sikkert alene om det, men jeg synes han bør få sjansen på bekostning av Askar. Askar gjør mye bra, men når det kommer til siste pasningen og innlegg så synes jeg han sliter. 

Håper for all del du ikke er alene om det.

Askar var ett stort talent, kanskje det største Moss noen gang har hatt. Dessverre har mange skader satt han langt tilbake, og han har foreløpig ikke kommet opp på forventa nivå. Askar kan godt spille, men på høyre kant bør vi ha en som kan komme rundt og slå gode innlegg. Der er Valencia langt bedre enn Askar. Det eneste som taler for Askar er den deffensive jobbinga hans, den er god!

Vil derfor ha Askar på venstre og Valencia på høyre hvis det spilles 4 4 2.

Det var vel det offensive som han var god på i går mot Moss. Dette er kanskje et takk for sist fra Askar til de av dere som har klaget på Askar, at han ikke holder mål.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mai 10, 05:52
Endret: 24 mai 10, 05:58
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes Odi skuffet i dag, ser mindre og mindre til farten hans.

Hva tror dere at det kommer av, at spiller svaker nå enn i de første kampene spilte?

Neste kamp, starter vel Tegstrøm igjen og da blir det vel lenge til Odi starter igjen, eller?

Enkelt og greit fordi Løv/Ham lå veldig lavt med hele laget. Det var null bakrom for Odi. Men ja, han var svakere enn mot Strømmen. Uansett, unggutter som han varierer som regel veldig i prestasjonene. Han er intet unntak der.

Flott at Tegan gjør et fint innhopp, vi trenger flere folk som melder seg på foran der.

Opprinnelig postet av Patrioten

Raio er stor, tenk om han hadde gjort alvor og forlatt oss i fjor, da hadde vi faktisk ligget et poeng fra  nedrykksplass.

Du er ikke seriøs nå håper jeg??

 

Er du uenig ennå?

Raio herjer jo både i forsvar og i angrep.

Hadde ikke han scoret de viktige vinnermålene mot Lyn og Løv Ham og de viktige avklaringene i de andre kampene forsvarsmessig.

Hadde vi i hvertfall hadde ni poeng mindre og ligget et poeng fra  nedrykksplass.

Ja, jeg er seriøs.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 10, 09:33

Ja, jeg er fortsatt uenig.

Hadde feks Shabani eller Martinsen spilt istedet for Piiroja hadde vi mest sannsynlig ligget der vi ligger nå. Det blir altfor enkelt å si at vi hadde hatt ni poeng mindre uten Piiroja, slik går det ikke an å regne. 

Piiroja (og andre) har derimot hevet seg kraftig de siste kampene, og nå om dagen fremstår han som en klippe i forsvaret. Det er slik vi liker å se han.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mai 10, 09:42

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Gardarson

Jeg er sikkert alene om det, men jeg synes han bør få sjansen på bekostning av Askar. Askar gjør mye bra, men når det kommer til siste pasningen og innlegg så synes jeg han sliter. 

Håper for all del du ikke er alene om det.

Askar var ett stort talent, kanskje det største Moss noen gang har hatt. Dessverre har mange skader satt han langt tilbake, og han har foreløpig ikke kommet opp på forventa nivå. Askar kan godt spille, men på høyre kant bør vi ha en som kan komme rundt og slå gode innlegg. Der er Valencia langt bedre enn Askar. Det eneste som taler for Askar er den deffensive jobbinga hans, den er god!

Vil derfor ha Askar på venstre og Valencia på høyre hvis det spilles 4 4 2.

Det var vel det offensive som han var god på i går mot Moss. Dette er kanskje et takk for sist fra Askar til de av dere som har klaget på Askar, at han ikke holder mål.

Han spilte ikke høyre kant, da han herja som værst i går PatriotenWink  Leser du hva jeg har skrevet, ser du at det var der jeg ikke ville ha han..

Men ja, Askar var veldig god i går, og det var moro å se!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mai 10, 15:24
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Gardarson

Jeg er sikkert alene om det, men jeg synes han bør få sjansen på bekostning av Askar. Askar gjør mye bra, men når det kommer til siste pasningen og innlegg så synes jeg han sliter. 

Håper for all del du ikke er alene om det.

Askar var ett stort talent, kanskje det største Moss noen gang har hatt. Dessverre har mange skader satt han langt tilbake, og han har foreløpig ikke kommet opp på forventa nivå. Askar kan godt spille, men på høyre kant bør vi ha en som kan komme rundt og slå gode innlegg. Der er Valencia langt bedre enn Askar. Det eneste som taler for Askar er den deffensive jobbinga hans, den er god!

Vil derfor ha Askar på venstre og Valencia på høyre hvis det spilles 4 4 2.

Det var vel det offensive som han var god på i går mot Moss. Dette er kanskje et takk for sist fra Askar til de av dere som har klaget på Askar, at han ikke holder mål.

Han spilte ikke høyre kant, da han herja som værst i går PatriotenWink  Leser du hva jeg har skrevet, ser du at det var der jeg ikke ville ha han..

Men ja, Askar var veldig god i går, og det var moro å se!

Ops, det stemmer. Men poenget mitt, var å få fram det positive med Askar.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mai 10, 15:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, jeg er fortsatt uenig.

Hadde feks Shabani eller Martinsen spilt istedet for Piiroja hadde vi mest sannsynlig ligget der vi ligger nå. Det blir altfor enkelt å si at vi hadde hatt ni poeng mindre uten Piiroja, slik går det ikke an å regne. 

Piiroja (og andre) har derimot hevet seg kraftig de siste kampene, og nå om dagen fremstår han som en klippe i forsvaret. Det er slik vi liker å se han.

Er fortsatt uenig med deg, men vi blir tydeligvis ikke enig, så da får vi ha vær vår meningSmile.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f