Husk meg
Brukernavn
Passord

1. runde NM: Trosvik - FFK (Torsdag kl 18)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 apr 10, 14:16
Endret: 14 mai 10, 08:30
Endret av: Rey

Det er duket for lokaloppgjør i NMs første runde.

Møter Trosvik i cupen

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 apr 10, 14:25

Gamleklubben til Dino jo! Artig oppgjør :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 apr 10, 14:27

... og Agim Shabani, og Lasse Staw, og Tarik Elyounoussi, og lista fortsetter i det uendelige.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 apr 10, 14:31

Oj! Fått mye der ifra altså.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 apr 10, 14:55

Åssen er reglene i cupen?

Kan FFK stille opp med feks 4 juniorer fra start hvis de vil det? Eller må man ha kontrakt her også? Hadde hvertfall vært en fin kamp for spillere som Standerholen, Singh og Odi feks. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 apr 10, 15:01

Jeg håper at de i A-lagstallen som har fåt lite spilletid starter denne kampen, jeg krysser fingre for at en av de "tar en Gardar"


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 apr 10, 19:44

Egentlig helt på trynet at ikke denne kampen går på Fredrikstad stadion, men det er vel sikkert som mener små baner er noe av sjarmen med de første rundene...

Hvor mange er det plass til på Trosvik stadion? 600-800? Denne kampen kunne vel fort trekt 2-3000 om det hadde vært plass!

Kan ikke Trosvik "leie" stadion om de vil? Hadde vel vært det beste for begge parter, regner med alle vil ha mange tilskuere til en slik kamp.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 28 apr 10, 21:56

Hva med gamle fredrikstad stadion, viss den ikke detter ned da....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 apr 10, 22:26

Opprinnelig postet av Martin

Hva med gamle fredrikstad stadion, viss den ikke detter ned da....

Nei nei, da kan man like gjerne spille på Trosvikbanen.

Fredrikstad Stadion hadde vært bra, tror det hadde vært litt gøy for Trosvik også.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 apr 10, 23:21

Gamle Stadion hadde vært mye bedre enn Trosvikbanen. Gresset er langt bedre, og det er plass til mange flere. Hadde vært et flott og nostalgisk gjensyn som sikkert hadde trukket en del tilskuere.

Kunne faktisk vært spennende...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 08:11
1. Gamle Stadion 2. Fredrikstad Stadion 3. Trosvik-matta Trosvik ville storkost seg med mange tilskuere, pluss at det er jo kun økonomiske fordeler for begge at det er plass til flere folk.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 30 apr 10, 22:40

Stadion kan leies ut kostnadsfritt. De er nesten 3.laget til FFK og har forsynt oss med gode spillere i masser.  

Hvis det er tilatt bør det gjøres. Gamle Stadion kanskje morsomst, Måtte den aldri rives

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 01 mai 10, 02:34

Ikke for å fremstå så veldig urealistisk her men;

Hadde det ikke heller vært en idé (om trosvik også ønsker dette) å brukt nye fredrikstad stadion og gitt alle billettinntekter til trosvik.. for å vise "fredrikstad folket" at FFK er et klubb for "folket"

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 mai 10, 12:41

Opprinnelig postet av madcow

Ikke for å fremstå så veldig urealistisk her men;

Hadde det ikke heller vært en idé (om trosvik også ønsker dette) å brukt nye fredrikstad stadion og gitt alle billettinntekter til trosvik.. for å vise "fredrikstad folket" at FFK er et klubb for "folket"

Jeg liker tanken, men det spørs om alle NFF's direktiver og forskrifter rundt dette med hjemmekamp osv vil hindre dette.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 mai 10, 12:47

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av madcow

Ikke for å fremstå så veldig urealistisk her men;

Hadde det ikke heller vært en idé (om trosvik også ønsker dette) å brukt nye fredrikstad stadion og gitt alle billettinntekter til trosvik.. for å vise "fredrikstad folket" at FFK er et klubb for "folket"

Jeg liker tanken, men det spørs om alle NFF's direktiver og forskrifter rundt dette med hjemmekamp osv vil hindre dette.

Vet ikke hvordan reglene er i dag, men før var det også slik at alle billettinntekter ble innbetalt til forbundet og fordelt likt mellom laga etter hvor langt de kom i cupen. Derimot så fikk de beholde alt av inntekter fra kiosker og sant. Hvis det fortsatt er slik så tjener jo ikke trosvik noe mer på å ha det på stadion men hadde jo vært artig for de da :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 01 mai 10, 13:14
Endret: 01 mai 10, 13:18
Endret av: Rey

Ser ikke helt at det ville være så artig for de å spille på Stadion. Det må da være mye artigere å få besøk av et av de store lagene hjemme hos seg selv. Det vil aldri komme spesielt mange på en slik kamp uansett. Førsterundekampen mot Lisleby i 2007 trakk 1250 tilskuere og det var i en sesong hvor det fortsatt var mye positivitet på tribunen. Vi hadde akkurat vunnet cupen og flyttet inn på ny stadion. Vi var med andre ord på vei oppover. Det er vi ikke nå og stemningen i byen er en helt annen.

Jeg har heller ingen tro på at det å spille på Fredrikstad Stadion vil være den samme festen for Trosvik IF som det vil være om de spiller hjemme. På Fredrikstad Stadion vil det virke stort og tomt med bare 1250 tilskuere på plass. Det vil det ikke gjøre på Trosvik. Trosvik vil også være gjester uansett hvordan man legger det frem.

Alt dette blir uansett bare antagelser fra min side og mine tanker om saken :-)

Reglene for billettinntektene er forresten endret. Nå er hovedprinsippet at arrangør beholder alle billettinntektene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 01 mai 10, 14:00

Opprinnelig postet av Rey

Ser ikke helt at det ville være så artig for de å spille på Stadion. Det må da være mye artigere å få besøk av et av de store lagene hjemme hos seg selv. Det vil aldri komme spesielt mange på en slik kamp uansett. Førsterundekampen mot Lisleby i 2007 trakk 1250 tilskuere og det var i en sesong hvor det fortsatt var mye positivitet på tribunen. Vi hadde akkurat vunnet cupen og flyttet inn på ny stadion. Vi var med andre ord på vei oppover. Det er vi ikke nå og stemningen i byen er en helt annen.

Jeg har heller ingen tro på at det å spille på Fredrikstad Stadion vil være den samme festen for Trosvik IF som det vil være om de spiller hjemme. På Fredrikstad Stadion vil det virke stort og tomt med bare 1250 tilskuere på plass. Det vil det ikke gjøre på Trosvik. Trosvik vil også være gjester uansett hvordan man legger det frem.

Alt dette blir uansett bare antagelser fra min side og mine tanker om saken :-)

Reglene for billettinntektene er forresten endret. Nå er hovedprinsippet at arrangør beholder alle billettinntektene.

Jeg er helt enig i dine tanker. Hadde nok kommet noen flere tilskuere om kampen gikk på stadion, men opplevelsen til Trosvik og de tilstede vil bli mye større om man fyller Trosvikbanen til randen og lager masse liv og røre på Trosvik. Er jo det som er morsomt med de første par rundene av cupen, at små klubber og små lokalsamfunn får lov å ta i mot større klubber og lage en folkefest ut av det. Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 07 mai 10, 22:59

Etter å ha vært vitne til Trosvik-Rakkestad i kveld og Trosvik-FFK2 forrige uke, så misunner jeg ikke FFK som skal dit til onsdag. Det er det mest grisespillende laget jeg noensinne har sett. Mange stygge tacklinger med stor kraft, strake ben og knotter. Allerede etter 5 minutter gikk et Rakkestadben i to(forøvrig uten kort eller tilsnakk fra dommer som etterhvert mistet helt kontrollen på kampen), og stygge tacklinger bare fortsatte utover 1 omgang. Spesielt gjaldt dette to på midten, Fjeld og Eriksrud. Frykter hvordan kampen vil utvikle seg på onsdag, da Trosvik møter bedre motstand og sannsynligvis vil være litt på etterskudd hele kampen. Her er det bare å håpe på avansement og unngå stygge skader,.


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 11 mai 10, 19:22

Kjøper man billett ved inngangen eller må man kjøpe på forhånd?

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 11 mai 10, 19:47

Ikke noe forhåndssalg. Salget starter på klubbhuset tre timer før kampen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 11 mai 10, 19:50

Opprinnelig postet av Rey

Ikke noe forhåndssalg. Salget starter på klubbhuset tre timer før kampen.

Ja, fant akkurat ut av det. Må man vise fram medlemskortet for å kunne stå sammen med PH... finner det nemlig ikke.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 12 mai 10, 09:00

tror du slipper å vise medlemskort på bortebane.... PH har ingen rettigheter på tribunen på trosvik

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 12 mai 10, 22:20

Vises denne på internettet? Eller blir det radio for de av oss som ikke kan dra til Trosvik?

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 mai 10, 22:35

Det er duket for en morsom brødreduell, ettersom Argtim Shabani, lillebror av Agim Shabani, er tatt ut i Trosviks tropp. Argtim er 1.årsjunior og forsvarsspiller.

Hadde vært gøy å se begge på banen samtidig. :-)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 mai 10, 22:45

Opprinnelig postet av Lemmy

Det er duket for en morsom brødreduell, ettersom Argtim Shabani, lillebror av Agim Shabani, er tatt ut i Trosviks tropp. Argtim er 1.årsjunior og forsvarsspiller.

Hadde vært gøy å se begge på banen samtidig. :-)

Moro at vi også får et gjensyn med Jon Hermansen også ;) Han ble forøvrig intervjuet på nrk østfold idag

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 01:32

Spiller også Andreas Garder Olsen på Trosvik? Han var jo en god spiller for FFK i 2.divisjon for snart 10 år siden.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 mai 10, 08:19
Endret: 13 mai 10, 08:35
Endret av: ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Spiller også Andreas Garder Olsen på Trosvik? Han var jo en god spiller for FFK i 2.divisjon for snart 10 år siden.

Andreas G Olsen og Jon Hermansen er begge spillende trenere i Trosvik i år.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 mai 10, 12:49

Suverent om folk er litt ekstra oppmerksomme på hvem som har målgivende pasninger i dag. Det er alltid vanskelig å få oversikt over den første runden i cupen, så ta gjerne med penn og papir for å notere ned hva som skjer. På forhånd takk. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 mai 10, 14:27
Endret: 13 mai 10, 14:28
Endret av: Lemmy

Verken Jan Tore Ophaug eller Andreas Tegström er med i dag, grunnet skader i henholdsvis akilles og hofte. Sistnevnte er tydeligvis på bedringens vei, men FFK ønsker ikke å ta noen sjanser.

Håper på dette laget:

Masalin

Becken   Shabani   Piiroja   Wallace

Askar   Ramberg   Borges   Rafn

Mulac   Kashama

Fin anledning for Askar og Wallace til å spille på seg selvtillit. Shabani trenger spilletid, og Becken og Masalin fortjener å få sjansen. Joachim Thomassen bør få hvile. Kan vurderes om man skal sette Mulac på høyre, Askar i midten og Andersson på topp for å spare Borges også.

Jeg finner dessverre ikke plass til Valencia på et slikt lag. Mot Trosvik trenger vi spillere som er villige til å jobbe, for denne seieren kommer ikke av seg selv. Vi har spilt dårlige kamper mot små-lag i cupen tidligere år, denne gangen bør vi vinne og spille på oss selvtillit med godt spill.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 13 mai 10, 14:39

Opprinnelig postet av Lemmy

Verken Jan Tore Ophaug eller Andreas Tegström er med i dag, grunnet skader i henholdsvis akilles og hofte. Sistnevnte er tydeligvis på bedringens vei, men FFK ønsker ikke å ta noen sjanser.

Håper på dette laget:

Masalin

Becken   Shabani   Piiroja   Wallace

Askar   Ramberg   Borges   Rafn

Mulac   Kashama

Fin anledning for Askar og Wallace til å spille på seg selvtillit. Shabani trenger spilletid, og Becken og Masalin fortjener å få sjansen. Joachim Thomassen bør få hvile. Kan vurderes om man skal sette Mulac på høyre, Askar i midten og Andersson på topp for å spare Borges også.

Enig. Jeg liker virkelig ikke tanken på at Borges skal løpe rundt med en 10 prosents sjanse for å brekke benet. Med små lekre finter, piruetter og annet fryd for øyet så frykter jeg for guttens helse. Kan vurdere å gi Borges og Thomassen en omgang hver også. Jeg synes også det kunne vært interessant å sett Sanpreet Singh en omgang eller mer, spennende gutt som vi absolutt bør begynne å inkludere i a-laget.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 mai 10, 14:41

Opprinnelig postet av thorsen

Jeg synes også det kunne vært interessant å sett Sanpreet Singh en omgang eller mer, spennende gutt som vi absolutt bør begynne å inkludere i a-laget.

Singh og Laabak er med på benken, så du skal ikke se bort ifra at de begge kan få sin offisielle FFK-debut i dag. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 13 mai 10, 16:12

Er det noen som veit om en eller annen radiokanal vil sende live fra kampen?

Hvis ikke, hvor blir det mulig å følge kampen?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 13 mai 10, 16:23
Endret: 13 mai 10, 16:23
Endret av: Rey

Regner med at Radio Prime skal sende. Det er vel også liveoppdatering med Rafn på fredrikstadfk.no

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 13 mai 10, 17:05

                  Lasse

   Agim - Vidar - Raio - Jonas

Alex - Joackim - Amin - Simen

              Dino - Mattias


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 mai 10, 17:13

Tipper 4-1 til FFK.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 10, 17:28

Trenger straffekonk for å gå videre. Drit meg gjerne ut etter kampen, det vil bare være hyggelig.Sealed


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 mai 10, 17:28

Opprinnelig postet av Rey

Regner med at Radio Prime skal sende. Det er vel også liveoppdatering med Rafn på fredrikstadfk.no

Nei, Collin Pillai og Ole Henry Norback skal dekke kampen Live idag.. Ellers er vel Breviken på plass idag vel ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 10, 17:29

[quote=Rey]

Regner med at Radio Prime skal sende. Det er vel også liveoppdatering med Rafn på fredrikstadf

 

 

Hvor finner jeg radio prime ?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 mai 10, 17:31

Opprinnelig postet av Flemastro

                  Lasse

   Agim - Vidar - Raio - Jonas

Alex - Joackim - Amin - Simen

              Dino - Mattias

Høres ut til at du har riktig lag, men de går ut i 4-3-3 i følge Ole Henry.

Valencia og Andersson på kantene, Dino som spiss. Thomassen som anker, med Askar og Rafn som indreløpere.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 mai 10, 17:36

Opprinnelig postet av 1947modell

Hvor finner jeg radio prime ?

http://www2.radioprime.com/webradio/index.php?stasjon=fredrikstad

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 13 mai 10, 17:47

Du kan også laste ned geniale og gratise Screamer Radio (Søk på Google) Som gir deg enkel tilgang til et par hundre Radiokanaler fra hele verden, inkludert Radio Fredrikstad

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 18:06

Det høres ut som SRS filmer kampen også. Da må vi prøve å følge med på evt mål + assist.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 10, 18:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det høres ut som SRS filmer kampen også. Da må vi prøve å følge med på evt mål + assist.

Hører nå og takk for det. D virker som om at FFK forsatt lider under ; ja, dere vet hva jeg mener. 15 min og 3 Trosviksjanser.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 mai 10, 18:13

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det høres ut som SRS filmer kampen også. Da må vi prøve å følge med på evt mål + assist.

Hører nå og takk for det. D virker som om at FFK forsatt lider under ; ja, dere vet hva jeg mener. 15 min og 3 Trosviksjanser.

Jo, men så har vel ikke FFK spilt noe bra i cupens innledene runder, ihvertfall ikke siden 2006...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 13 mai 10, 18:21

0-1 til FFK og Brevik har fått sin første orgasme!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mai 10, 18:21
Endret: 13 mai 10, 18:23
Endret av: ffk1903

Svensken har sørget for 1-0 i hvert fall, håper de putter et par til så vi slipper noen pinlige overtidsminutter og dritt allerede i første runde.

Skal si det plinger godt og jevnt på liveoppdateringen til siste.no nå i hvert fall.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 18:22

Det kommer aldri i verden til å bli noe overkjøring i denne kampen, Trosvik kommer til å ofre seg 113% i alle dueller i denne kampen. Jeg er fornøyd bare vi vinner.

0-1 Mattias Andersson (noen som kan hjelpe med assist??)


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 13 mai 10, 18:36
Endret: 13 mai 10, 18:36
Endret av: trillan

Opprinnelig postet av ffk1903

Skal si det plinger godt og jevnt på liveoppdateringen til siste.no nå i hvert fall.

I dag er perfekte dagen å ha den berømte drikkeleken for russen her i hus! En slurk for hver pling! Skål Fredrikstad!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 18:43

Modum - Strømsgodset 1-0, Korsvoll - Moss 1-0, Malvik - Ranheim 1-0.

Det er ikke bare FFK som sliter. Dette er vanskelige kamper med masse dueller, måk, mæl og oppjaget spill.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 13 mai 10, 18:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Modum - Strømsgodset 1-0, Korsvoll - Moss 1-0, Malvik - Ranheim 1-0.

Det er ikke bare FFK som sliter. Dette er vanskelige kamper med masse dueller, måk, mæl og oppjaget spill.

HUMM.. Modum FK - Strømsgodset 0 - 4 ?


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 13 mai 10, 19:02

Hvor gammel er denne Sørvik som spiller spiss for Trosvik?

---------------------------

Sats på talentene!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mai 10, 19:04

Herlig Mulac! Bra at han får score på seg selvtillit.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 mai 10, 19:04

0-2, Dino ,med assist av Valesnia

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 10, 19:04

Opprinnelig postet av trillan

Opprinnelig postet av ffk1903

Skal si det plinger godt og jevnt på liveoppdateringen til siste.no nå i hvert fall.

I dag er perfekte dagen å ha den berømte drikkeleken for russen her i hus! En slurk for hver pling! Skål Fredrikstad!

Er Aune hos dere heller ?Det spiller jo ingen rolle hvor han befinner seg. Ryker vi ut av cupen så blir han dyr for oss. Det virker som vi får en sjanse til i 2.runde. Det virker som Trosvik er det førende laget.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 19:10

Smil 1947modell! Vi leder 2-0.

Prøv å komme med noe postitivt da, hadde vært litt ålreit det også vel?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 mai 10, 19:13

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av trillan

Opprinnelig postet av ffk1903

Skal si det plinger godt og jevnt på liveoppdateringen til siste.no nå i hvert fall.

I dag er perfekte dagen å ha den berømte drikkeleken for russen her i hus! En slurk for hver pling! Skål Fredrikstad!

Er Aune hos dere heller ?Det spiller jo ingen rolle hvor han befinner seg. Ryker vi ut av cupen så blir han dyr for oss. Det virker som vi får en sjanse til i 2.runde. Det virker som Trosvik er det førende laget.

FFK imponerte ikke akuratt mot Sprint/jeløy, Kongsvinger og Bryne i 2006 heller, likevel tok vi cupgull det året... Cool

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mai 10, 19:14

3-0 ved Valencia og mye skal til om vi ikke tar oss videre nå.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 19:21

Eirik Laabak inn for FFK! Morsomt! Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 19:28

Har man lov til å bytte inn 4 spillere hvis ett av byttene er keeperbytte?

FFK har gjort følgende bytter:

Masalin for Staw
Laabak for Thomassen

Og nå skal FFK gjøre to bytter.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 mai 10, 19:31

Var bare Askar som gikk ut til fordel for Borges, og nei det kan man ikke. Det har hørt, er at det ble gjort et forsøk med den regelen for noen år siden, men det ble bare virrvarr...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 19:32

0-4 Celso Borges

Hvem la corneren? Valencia igjen?


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 13 mai 10, 19:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

0-4 Celso Borges

Hvem la corneren? Valencia igjen?

I følge nettavisen var det ikke corner, men innlegg fra høyre av Valencia.

Moro med mange målLaughing

---------------------------

Sats på talentene!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 19:36

0-5 Andersson

Jeg fikk ikke med meg assisten nå heller... Flink?


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 13 mai 10, 19:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

0-5 Andersson

Jeg fikk ikke med meg assisten nå heller... Flink?

Virker som unassisted..

Veit at dette er mye svakere motstand enn FFK møter til vanlig, men kan 4-3-3 være nøkkelen til at det løsner offensivt?

---------------------------

Sats på talentene!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 mai 10, 19:42

Opprinnelig postet av havis

Opprinnelig postet av Plankekæll

0-5 Andersson

Jeg fikk ikke med meg assisten nå heller... Flink?

Virker som unassisted..

Veit at dette er mye svakere motstand enn FFK møter til vanlig, men kan 4-3-3 være nøkkelen til at det løsner offensivt?

Spiller ffk 4-3-3 idag???

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 10, 19:44

De spiller nok 4-4-2. 

Man må prøve å bli gode i 4-4-2 synes jeg. Det løsner etterhvert uansett formasjon.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 mai 10, 19:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

De spiller nok 4-4-2. 

Man må prøve å bli gode i 4-4-2 synes jeg. Det løsner etterhvert uansett formasjon.

Det er braSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 mai 10, 19:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

De spiller nok 4-4-2. 

Man må prøve å bli gode i 4-4-2 synes jeg. Det løsner etterhvert uansett formasjon.

I fløge coveritlive så spiller de 4-3-3...

Formasjon:
4-3-3
Keeper:
(1) Lasse Staw
Forsvar:
(5) Agim Shabani, (4) Vidar Martinsen, (9) Raio Piiroja, (23) Jonas Becken,
Midtbane:
(21) Simen Rafn, (15) Joackim Thomassen, (18) Amin Askar,
Angrep:
(10) Mattias Andersson, (7) Alex Valencia, (27) Dino Mulac,
Reserver:
(25) Jon Masalin, (17) Fernando Perreira Wallace, (-) Eirik Laabak, (6) Hans Erik Ramberg, (22) Celso Borges, (28) Odillon Kashama,

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 13 mai 10, 19:45

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av havis

Opprinnelig postet av Plankekæll

0-5 Andersson

Jeg fikk ikke med meg assisten nå heller... Flink?

Virker som unassisted..

Veit at dette er mye svakere motstand enn FFK møter til vanlig, men kan 4-3-3 være nøkkelen til at det løsner offensivt?

Spiller ffk 4-3-3 idag???

I følge nettavisen og NIFS hvertfall.

---------------------------

Sats på talentene!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 10, 19:52

Kampen endte forøvrig 6-0. Valencia scoret det siste.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 mai 10, 20:01

Noen som vet helt sikkert hva de spilte idag?4-4-2 el 4-3-3?

Håper de prøvde 4-3-3 igjen

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mai 10, 20:09
Endret: 13 mai 10, 20:17
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet helt sikkert hva de spilte idag?4-4-2 el 4-3-3?

Håper de prøvde 4-3-3 igjen

Helt sikker er jeg ikke, da jeg ikke har sett kampen. Men gutta som oppdaterte på Fredrikstadfk.no svarte på direkte spørsmål om "hvem som var spisser", at det var Valencia, Mulac og Andersson. Mye som tyder på at 4-3-3 ble brukt her.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 mai 10, 20:16

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet helt sikkert hva de spilte idag?4-4-2 el 4-3-3?

Håper de prøvde 4-3-3 igjen

Helt sikker er jeg ikke, da jeg ikke har sett kampen. Men gutta som oppdaterte på FFKsupporter svarte på direkte spørsmål om "hvem som var spisser", at det var Valencia, Mulac og Andersson. Mye som tyder på at 4-3-3 ble brukt her.

Da håper jeg på 4-3-3 mot løv ham oxoLaughing

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 mai 10, 20:23

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet helt sikkert hva de spilte idag?4-4-2 el 4-3-3?

Håper de prøvde 4-3-3 igjen

Helt sikker er jeg ikke, da jeg ikke har sett kampen. Men gutta som oppdaterte på Fredrikstadfk.no svarte på direkte spørsmål om "hvem som var spisser", at det var Valencia, Mulac og Andersson. Mye som tyder på at 4-3-3 ble brukt her.

Kan bekrefte at FFK spilte 4-3-3 i dag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 13 mai 10, 20:50

Se bilder fra kampen her:

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 mai 10, 20:55

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet helt sikkert hva de spilte idag?4-4-2 el 4-3-3?

Håper de prøvde 4-3-3 igjen

Helt sikker er jeg ikke, da jeg ikke har sett kampen. Men gutta som oppdaterte på Fredrikstadfk.no svarte på direkte spørsmål om "hvem som var spisser", at det var Valencia, Mulac og Andersson. Mye som tyder på at 4-3-3 ble brukt her.

Kan bekrefte at FFK spilte 4-3-3 i dag.

Da takker jeg Aune for at han tar sjangsen og tester ut 4-3-3 oxo.Veldig bra

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 13 mai 10, 20:59

Bra gjennomført kamp av FFK! Pluss at vi bruker unggutta også!
Dagens soleklart beste for min del var Valencia. Garantert startplass på ham søndag. Møtte seff litt dårligere motstand, men makan til finteshow til tiderCool Kom gang på gang til innlegg, bare synd vi mangler en skikkelig hodesterk spiss... Borges en mulighet?

Ellers var Borges ENORM de 20?? min han spilte. Lekre pasninger i bakrom, nydelig stikker til Andersson på 5-0 og en flott heading i mål.

Tror kanskje det var en slik kamp vi trengte for at det skal løsne i serien nå.

PS: Gleder meg til å se 1-0 målet igjen! Så ut som det var halvvolley fra over 30 meter og skrå vinkel. Ikke optimalt keeperspill, men hva gjør vel detTongue out


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 13 mai 10, 21:01

Opprinnelig postet av 1947modell

Er Aune hos dere heller ?Det spiller jo ingen rolle hvor han befinner seg. Ryker vi ut av cupen så blir han dyr for oss. Det virker som vi får en sjanse til i 2.runde. Det virker som Trosvik er det førende laget.

Gå å ta deg en pinne a surpomp!!!Yell


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 13 mai 10, 21:06

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av 1947modell

Er Aune hos dere heller ?Det spiller jo ingen rolle hvor han befinner seg. Ryker vi ut av cupen så blir han dyr for oss. Det virker som vi får en sjanse til i 2.runde. Det virker som Trosvik er det førende laget.

Gå å ta deg en pinne a surpomp!!!Yell

Kansje han trenger å ta seg en bolle Tongue out


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 mai 10, 21:22

ffksupporter.net: -Enkel seier mot talentfabrikken

Torsdag kveld var det duket for oppvarming til 16.mai, med cup-kamp mot nabo Trosvik. Etter en noe famlende start av bortelaget, ble det til slutt kalassifre og 6-0 til FFK.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 mai 10, 00:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Har man lov til å bytte inn 4 spillere hvis ett av byttene er keeperbytte?

FFK har gjort følgende bytter:

Masalin for Staw
Laabak for Thomassen

Og nå skal FFK gjøre to bytter.

Jeg siterer meg selv jeg da. 

Alta har gjort en liten brøler, de byttet 4 spillere. Det er ikke lov.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 mai 10, 00:40

Opprinnelig postet av Holters

Kan bekrefte at FFK spilte 4-3-3 i dag.

hvordan så treern på midtbanen ut? thomassen som anker?

---------------------------

med ffk til champions league!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 mai 10, 00:41

Opprinnelig postet av knut

Opprinnelig postet av Holters

Kan bekrefte at FFK spilte 4-3-3 i dag.

hvordan så treern på midtbanen ut? thomassen som anker?

Korrekt.

Askar - Thomassen - Rafn

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 mai 10, 06:31

Greit med 4 målpoeng av Valencia. Viser at det kanskje er en type som han vi har savna offensivt. Adeccos beste på å slå cornere.

Ellers deilig med storseier, kanskje det var detta gutta trengte.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 mai 10, 06:33

Moro å se at noen av de mest aktive i tråden trur vi spiller 4-4-2 i denna kampen, til tross for at det er bekrefta i tråden dere skriver i at det er 4-3-3.Wink


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 mai 10, 08:29

Bra resultat da! 4-3-3 bør kanskje prøves mot Løv-Ham til søndag!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 mai 10, 11:18

4-3-3 er spennende, mest på grunn av vingene våre som ble hentet inn spesielt til å benyttes i denne formasjonen. vi har også fire indreløpere som kan kjempe om plassen i thomassen, rafn, ramberg og borges.

vi mangler derimot et anker og en spiss

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f