Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bodø Søndag 2. mai 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 29 apr 10, 15:26

Opprinnelig postet av Gardarson

Du mener ikke det her? Hva hjelper det om Ramberg kan slå en pasning ( nå er vel ikke det bevist det siste året heller) når han aldri vil få tak i ballen bak der? Målene ville rent inn, men det regner jeg med du vet innerst inneWink

Hehe, var nok en liten spansk en ja. Må nok satse på Raio og Ophaug, men liker ikke at de bare slår ballen ut over sidelinjen eller måker den frem. Men er vel ikke bare det som er problemet, rart gutta ikke klarer å presse høyere og vinne ballen høyt i banen. Får håbe det bedrer seg. Nå kan det jo også bli mye farligere for motstanderlaget å presse høyt hvis de blottlegger seg for mye bakover med farten til Odi.

Dette blir bra..

Håper på dette laget:

Staw

Askar - Ophaug - Raio - Wallace

Ramberg - Thomassen - Rafn

Odi - Tegstøm - Andersson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 15:34

Enig med lagoppstilling shivaaas, men ville byttet ut Ramberg med Valencia.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 29 apr 10, 15:41

Opprinnelig postet av Welhaven

Enig med lagoppstilling shivaaas, men ville byttet ut Ramberg med Valencia.

Litt usikker på om Valencia er den rette i en indreløperrolle. Defensivt ansvar er vel ikke hans største styrke, i tillegg har han vært skadet en stund nå, så løpskraften er vel ikke topp... Trur Ramberg passer bedre i den rollen til denne kampen. På sikt, forutsatt en 433 formasjon, vil jeg ha Elvestad i ankerrollen, Thomassen og Askar som indreløpere...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 15:42

Opprinnelig postet av ommb

På sikt, forutsatt en 433 formasjon, vil jeg ha Elvestad i ankerrollen, Thomassen og Askar som indreløpere...

Optimal 4-3-3 synes jeg :-)

Men tja.. Jeg får liksom ikke sansen for Ramberg. Ikke noe vondt om kællen, men hva skal man si..

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 29 apr 10, 16:21

Odillon får vel trene regelmessig, og evt. få noen innhopp i adeccoligaen før han blir aktuell fra start. Det trur jeg er det beste for alle parter, og kanskje spesielt for Odillon selv. Jeg trur han vil være en større trussel for motstanderen hvis han får 20-30 minutter, enn han vil være hvis han starter kampen.

Kanskje han blir en aktuell startmann utover høsten hvis alt klaffer, men foreløpig mener jeg det vil være dårlig gjort ovenfor han å bruke han fra start


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 29 apr 10, 16:47

Ja helt enig en slik spiller kan være flott å sette inn de siste 20-30 minuttene, jeg håper bare at publikum er tålmodig med han og andre yngre spillere.


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 27 apr 10, 20:47

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av havis

Staw

Shabani - Ophaug/Martinsen - Raio - Wallace

Askar - Ramberg - Thomassen

Valencia - Tegstrøm - Andersson

 

Selv om Ophaug antagelig er en bedre midtstopper, ville jeg gjerne sett Martinsen sammen med Raio, grunnet farten hans.

Shabani, Vidar OG Raio i backrekka er om mulig det mest cowboyaktige forslaget til et forsvar jeg har sett! Agim fungerer bedre (det jeg har sett) på høyreback enn Vidar, men han er fortsatt litt "vill" i spillestilen: han kliner til i dueller og velger som regel å spille ballen ut, eller bruke hodet framfor å ta ballen på brystet eller med beina. Med andre ord, veldig lik Raio og Vidar. Ingen av de tre er noe særlig rolige, og ingen har en klar og tydelig lederstil slik Jan Tore har. Har man en god forsvarsfirer trenger man ikke hurtighet på midtstopperplass. Jeg liker at folk tenker nytt, men dette forslaget støttes ikke =)

Ser poenget ditt, men er uenig i at man ikke trenger hurtighet på midtstopperplass, selv med en god forsvarsfirer. Forsvaret klarte aldri å få kontroll mot Sarpsborg, og jeg mener mangel på hurtighet var en av årsakene.

Men som du selv påpeker, dette var kun et forslag Wink

---------------------------

Sats på talentene!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 02 mai 10, 19:18

ffksupporter.nets spillerbørs: FFK - Bodø/Glimt

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340