Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyn - FFK Søndag 25. April 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 14 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 19 apr 10, 08:55
Endret: 26 apr 10, 12:17
Endret av: Rey

Ny kamp, ny kamptråd.

Dette blir vel egentlig en være eller ikke være kamp for FFK med tanke på publikum. Taper vi denne kampen, er jeg redd vi får problemer med å nå 5000 på neste hjemmekamp og spillerne vil merke hvor ondskapsfulle publikum kan være i motgang.

Fra forrige kamp, vil jeg gjerne ha to endringer. Agim inn på høyreback for Martinsen og Rafn inn på venstre kant for Valencia. Synes Dino Mulac var positiv mot Mjøndalen, men hverken Andersson eller Tegström spilte seg ut med sine to mål og to assist. Mulac får derfor fortsatt starte på benken.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 09:03

Staw

Shabani - Ophaug - Piroja - Wallace

Askar - Borges- Thomassen - Rafn

Tegstrøm - Andersson

 

Enig med deg Rey, om at Dino kan starte på benken da ingen av våre svensker spilte seg ut.

Angående mindre tilskuere o.l, så synes jeg dette bare er trist. Selvom ting ikke sitter, og det er dritt spill, så trenger de fortsatt supporterne sine. Ingen av disse faktorene er større enn klubben, og uttrykket "hjerte på drakta" gjelder også supporterne.

Heia FFK!

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 apr 10, 09:22

Staw

Askar - Ophaug - Piiroja - Wallace

Valencia - Borges - Thomassen - Rafn

Tegström - Andersson

 


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 19 apr 10, 09:48
Endret: 19 apr 10, 10:09
Endret av: ommb

Liker lagoppstillinga til Plankekæll her. Spesielt Askar på back. Da får vi en rask, offensiv back. Kan være litt slurvete deffensivt, men trur det vil funke. Alternativet er Shabani inn og Askar fram på kant igjen.

Poeng nr 2 er langpasningene. HVER gang jeg ser FFK slå pasninger så er jeg alltid bombesikker på poengtap! Samme hvor mange støttepasninger, eller hva det blir, så burde det nesten være en regel om at ballen alltid skal være på bakken! Forsvaret klarer ikke å slå en eneste forbanna langpasning. For å sette det ennå mer på spissen, Borges burde dyrkes som playmaker. Alle oppbygninger burde gå innom han, slik at han slår pasninga videre fram på banen. Aldri en pasning fra forsvaret til angrepet.

Eneste gangen jeg var fornøyd med Vidar i går, var da han slo den støttepasninga til Lasse. Samtidig som jeg sitter fornøyd forran dataen så hører jeg stadion pipe! Hehe... Folk foretrekker i stedet at det kommer nok en meningsløs langpasning fra forsvaret  i stedet for at vi holder ballen i laget. Hadde jeg vært på stadion så hadde jeg klappa henda av meg!

Poengterer at jeg har satt ting på spissen her (I tillegg er jeg fortsatt litt forbanna etter i går, men...)

Off topic: Nå må vi ikke krisemaksimere alt som er hele tida. Vi har treneren, spillerne og økonomien som vi har. Dette må vi løse sammen alle som en. Være litt løsningsorientert...


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 19 apr 10, 11:23

uff den kampen her blir viktig... nervøs men med troen i behold og sinnet roet ned.

 

 

                                                                              staw

                                       ophaug              martinsen          raio             wallace

                                      askar                      ramberg              borges             valencia

                                                             tegan                              anderson                                       

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 19 apr 10, 11:45

Opprinnelig postet av Rey

Fra forrige kamp, vil jeg gjerne ha to endringer. Agim inn på høyreback for Martinsen og Rafn inn på venstre kant for Valencia. Synes Dino Mulac var positiv mot Mjøndalen, men hverken Andersson eller Tegström spilte seg ut med sine to mål og to assist. Mulac får derfor fortsatt starte på benken.

Støttes fullt ut.

                       Staw

Shabani - Ophaug - Piiroja - Wallace

Askar - Borges - Thomassen - Rafn

                Tegan - Andersson

 

Og få inn Dino i pausa.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 12:41

Opprinnelig postet av thorsen

Støttes fullt ut.

                       Staw

Shabani - Ophaug - Piiroja - Wallace

Askar - Borges - Thomassen - Rafn

                Tegan - Andersson

 

Og få inn Dino i pausa.

Suksess suksess suksess.!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 19 apr 10, 13:46

Kunne tenkt meg å se denne varianten.

                                     Staw

Shabani  Ophaug  Piiroja  Thommasen

Askar  Borges  Ramberg  Wallace

Tegan  Andersson

 

Syns Wallace slår bedre innlegg, og Thommasen klarte seg bra på back ifjor.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 14:01

Thomassen som bekk ja, men er så lite fan av Ramberg innpå at jeg helst vil se Thomassen i midten.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 19 apr 10, 14:06

Opprinnelig postet av tynter

Kunne tenkt meg å se denne varianten.

                                     Staw

Shabani  Ophaug  Piiroja  Thommasen

Askar  Borges  Ramberg  Wallace

Tegan  Andersson

 

Syns Wallace slår bedre innlegg, og Thommasen klarte seg bra på back ifjor.

Byttet med Thomassen og Wallace er noe jeg har tenkt på etter gårsdagens kamp. Da får vi bedre innlegg, pluss at Thomassen er bedre til å plassere seg i forsvarsfireren. Han er nok mer stukturert enn Wallace.

---------------------------

Fredd


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 19 apr 10, 14:23

                                                                                  staw

                                                ophaug                 martinsen           raio       wallace

 

                                                                                  askar

                                                     ramberg                                        valencia

                                                                                 borges

                                                          

                                                         tegan                                    anderson             

SEXY FOTBALL Cool

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 apr 10, 14:57
Endret: 19 apr 10, 15:03
Endret av: Ebenfalk2

Slik det ser ut nå, vil jeg ha en mer defansiv struktur i laget. 6 baklengs på 2 kamper mot middelmådig motstand bør få lampene til å blinke.

4-3-3/4-5-1 er eneste alternativ.

Ligge lavt og kontre på bortebane. Samt kjøre hardt på direkte spill og kant spill på hjemmebane.

 

                          Staw

     Shabani Ophaug Raio Wallace

                         Ramberg

           Borges            Thomassen/Askar

Valencia/Askar                        Anderson

                               Dino

 

Tror Dino egner seg mere som enselig spiss på topp, han trøkker hardere til i duellen en Tegan samt at han kommer til flere sjanser. Valencia og Anderson for gjennombrud/kontring innlegg evt Askar på kant frem til Valencia er helt skadefri. Shabani på backen, rett og slett fordi Vidar verken har innlegg eller kyllan til å spille back, han får heller konkurere med Raio om en plass som stopper. Og ikke minst, mer passningstempo og mer innsats. Vil ikke se eneneste spiller jogg i angrep lengre. Ramberg er fritatt fra smatlige ofansive oppgaver. Thomassen skal være o2 snapper og kun løpe motstanders midtbane i senk. Borges skal være midtbanestrateg og ekstra angriper når vi nærmer oss motstanders 16 meter.. Klarer vi da å ha 3-4 mann innenfor motstanders 16 meter når innlegget kommer, samt demme opp for motstandernes kontringer så kan vi ha en liten sjanse til å vinne kamper ihvertfall. Samt, en strammere linje mellom forsvar midtbane!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 apr 10, 15:04

Staw

Askar - Ophaug - Piroja - Wallace

Valencia - Borges- Thomassen - Andersson

Tegstrøm - Odi kashama/Dino

 

Jeg mener at de bør gi odillon k  A-LAGS kontrakt og benytte seg av farten hans på topp.Tegan trer løpe baller til odiLaughing

Andersson er bedre på venstre kanten som mer insider angriper og valencia er mye bedre på høyre.Askar er løpe sterk så han kan hjelpe mer oppover en det de andre som spiller høyre back gjør plus han forstår oxo forsvar jobben

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 15:10
Endret: 19 apr 10, 15:11
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av kjell-H

Staw

Askar - Ophaug - Piroja - Wallace

Valencia - Borges- Thomassen - Andersson

Tegstrøm - Odi kashama/Dino

Ville ikke du ha 4-3-3?! Hehe.

Utenom det så Ebenfalk2 sin 4-5-1 veldig attraktiv ut.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 apr 10, 15:33

                             Staw

Askar        Jan                Rajo       Wallace

Valencia    Hansi         Borges      Thomassen

                   Tegan        Andersson  

Valencia må spille på høyre, han er den eneste som kan slå innlegg. Askar kan komme mye rundt, og kan også skjære inn fra sin backposisjon. Hansi var savna mot Mjøndalen, midtbanen var totalt fraværende. Thomassen er etter min mening bedre ut mot venstre, helst som back. Thomassen er også en typisk 4-3-3 spiller, hadde vært glimrende som indreløper. Vi har egentlig mannskap til å spille 4-3-3, eneste vi mangler er en annen type spiss. Tegan er klart best i 4-4-2.

Om Valencia vrakes, vil jeg ha Shabani inn på back, og Askar fram. Vrakes Hansi igjen, vil jeg ha Jokke inn og Rafn på kant.

Eneste som er sikkert: Vidar Martinsen starter ikke denna kampen.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 15:36

Opprinnelig postet av ffkmufc

Vi har egentlig mannskap til å spille 4-3-3, eneste vi mangler er en annen type spiss.

Hva slags spiss da?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 apr 10, 15:40

Etter min mening, en type som Gardar.

God på hode, god til å møte/ holde på ball, gode avslutninger.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 15:44

Opprinnelig postet av ffkmufc

Etter min mening, en type som Gardar.

God på hode, god til å møte/ holde på ball, gode avslutninger.

Dino da? Han er vel god til å holde ball, og må ha teft for avslutninger da han har satt en del mål i andre sammenhenger.

Hodet vet jeg derimot ikke.

Eller Odi?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 19 apr 10, 15:45
Endret: 19 apr 10, 15:47
Endret av: Gonzales

Ser at folk leker seg med ulike lagoppstillinger, så jeg prøver meg på 4-2-3-1, selv om det nok blir 4-4-2 mot Lyn:

                                               Staw

                  Shabani  -  Ophaug  -  Piiroja  -  Wallace

                                Ramberg  -  Thomassen

                      Askar       -      Borges     -    Andersson

                                      Tegström/Mulac?

4-2-3-1 formasjon med raske kanter og hardt arbeidende midtbane, men litt tregt forsvar. Litt usikker på spissplassen, skulle ideelt sett hatt Gardar som spydspiss her. Blir nok til at Tegan starter så får Dino komme innpå etterhvert. Shabani inn for Martinsen, tror han er både bedre i pasningsspillet og defensivt + hodestyrke. Noe må gjøres etter 6 baklengs på to kamper, så Ramberg og Thomassen kommer inn sentralt på midten for å dekke mellomrommet og gjøre grovjobben defensivt  med stor løpskapasitet, samtidig som de kan brukes fremover når vi angriper. Angrepene skal hovedsaklig styres av playmaker Borges som har en fri rolle foran den sentrale midtbanen. For eks. kan han strø pasninger ut på kantene som får støtte av backene på overlap. Når innlegget kommer skal vi ha en spiss, Borges, motsatt kant og en av de sentrale defensive midtbanespillerne i scoringsposisjon. Dette laget vinner garantert mot LynWink


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 19 apr 10, 16:10

Staw

Shabani - Ophaug - Piroja - Wallace

Askar - Borges- Thomassen - Andersson

Tegstrøm - Mulac



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 14 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f