Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy trekker seg?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 06 mai 10, 13:22

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK spillerne ble belønnet med bowling av TF i dag.

For en trener, rister på hodet av han.

Det er jo ikke noe rart at spillerne vil han han.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2932/372/

Næmmen fysjameg!! Bowling?? Ha det litt moro? Nei det må vi ha en slutt på.

Frem med spikermatter, strømpistoler, pisker og luftgevær!! Her må det kraftigere skyts til! I samme slengen synes jeg spillerne skal ha husarrest helt til de spiller Barcelonafotball med svære glis kampen igjennom. Vi må ikke tillate at spillerne tilbringer tid sammen på fritiden. Den fritiden burde heller gått med til styrketrening og intervalltrening og litt innleggstrening og mental trening.

Nei helt seriøst Patrioten, nå må du snart slappe av litt. Kanskje akkurat slike sosiale ting som dette kan få opp humøret litt i spillergruppa? Jeg synes det er klar fremgang fra de første kampene da det var surmuling og klaging på dommerne konstant fra spillerne. Nå er det hvertfall litt innsats, selv om kvaliteten ikke er allverden.

Jeg tror dette sitter mentalt i gruppa, og litt bowling skader hvertfall ikke.

Jo forresten, du som er kritisk til det aller meste. Har du noen konkrete forslag til hva man skal gjøre annerledes? Ny trener? Sikkert flott det. Hva om det går dritt med en ny trener etter 2-3 kamper? Da vedder jeg ganske mye på at du kvesser kniven igjen. Hva om den nye treneren kun bruker unggutta og de ikke slår til? Da er det vel unggutta som får på pukkelen slik du regelrett æreskjelte og slaktet Lasse Staw gjennom hele fjorårssesongen.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 06 mai 10, 13:30

Spillergruppen trenger hjelp av en idrettspsykolog el lign mener jeg. Vi har hatt en svært lang nedtur og det vil ikke ta slutt desverre og da kan det være bra med nye impulser med tanke på å snu dette. Ledelsen burde også forsterke terner-teamet på de områdene hvor Aune er svakest. Jeg følger at dette er mer fornuftig enn å bytte hovedtrener i den sportslige og økonomiske situasjonen vi er i nå.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 06 mai 10, 13:33

Opprinnelig postet av Erikk

Spillergruppen trenger hjelp av en idrettspsykolog el lign mener jeg. 

Det kan godt hende at det er smart. Noe er åpenbart gæli, og som sagt tror jeg det sitter mellom øra på flere av spillerne.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 mai 10, 13:35

Opprinnelig postet av Erikk

Spillergruppen trenger hjelp av en idrettspsykolog el lign mener jeg. Vi har hatt en svært lang nedtur og det vil ikke ta slutt desverre og da kan det være bra med nye impulser med tanke på å snu dette. Ledelsen burde også forsterke terner-teamet på de områdene hvor Aune er svakest. Jeg følger at dette er mer fornuftig enn å bytte hovedtrener i den sportslige og økonomiske situasjonen vi er i nå.

Synes Enerly skulle fått en slik type rolle - motivator-aktig.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 mai 10, 13:34

Så, så gutta :-)

Er ikke feil med bowling - det har utrolig mye positivt med seg å finne på slike ting, og nå som vi er en så tynn stall så kan vi iallefall dra det positive som vi kan ut av det; f.eks at det er lettere å skape en god og sammensveiset gjeng.

Da får de jo mer tillit til hverandre, og dette vil slå positivt ut på banen.

Selvom man kan diskutere frem og tilbake i evigheten om Aune er rett mann eller ikke, så er det jo nå slik at han er trener i skrivende stund, og vi får vel tro å håpe at det er en grunn til at han fikk jobben!

Det er tidlig, det er kort vei til toppen, vi har progresjon selvom mengden kan være diskutabel. Veldig viktig å ikke glemme hvor vi kommer fra heller; nemlig fra et år med helvete og med så mye støy at det hadde nok gitt de fleste en psykisk knekk. Derimot kan vi se nå at det løsner seg, synes Thomassen og Staw er gode eksempler her. Fortsetter det sånn så blir dette her bra til slutt! Nå ser vi frem mot kampen til søndag :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 06 mai 10, 13:37

Opprinnelig postet av Welhaven

Det er tidlig, det er kort vei til toppen, vi har progresjon selvom mengden kan være diskutabel. Veldig viktig å ikke glemme hvor vi kommer fra heller; nemlig fra et år med helvete og med så mye støy at det hadde nok gitt de fleste en psykisk knekk. Derimot kan vi se nå at det løsner seg, synes Thomassen og Staw er gode eksempler her. Fortsetter det sånn så blir dette her bra til slutt! Nå ser vi frem mot kampen til søndag :-)

Jeg synes det er godt sagt.

Vi får se fremover mot søndag, da starter den store oppturen!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 mai 10, 13:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg synes det er godt sagt.

Vi får se fremover mot søndag, da starter den store oppturen!

Takk!

Men vi må vel møte et lag som er så dårlig at selv med en halvveis dag på jobben, så skal vi overkjøre dem? Sånn skikkelig knusende seier så gutta får satt inn litt mål og fått litt selvtillit? Hehe. 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 06 mai 10, 13:41
Endret: 06 mai 10, 13:46
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK spillerne ble belønnet med bowling av TF i dag.

Greit å ha korrekte fakta. De bildene er fra forrige uke og ikke i dag.

Det er heller ingenting i veien med å ha noe slikt på ettermiddag-/kveldstid for å få bedre samhold i gruppa.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 06 mai 10, 13:44

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK spillerne ble belønnet med bowling av TF i dag.

Greit å ha korrekte fakta. De bildene er fra forrige uke og ikke i dag.

Det er heller ingenting i veien med å ha noe slikt på ettermiddag-/kveldstid for å få bedre sammhold i gruppa.

Haha. Laughing


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 mai 10, 13:46

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK spillerne ble belønnet med bowling av TF i dag.

Greit å ha korrekte fakta. De bildene er fra forrige uke og ikke i dag.

Det er heller ingenting i veien med å ha noe slikt på ettermiddag-/kveldstid for å få bedre sammhold i gruppa.

Rey ordner opp! I like it. Da var det en unødvendig porsjon av negativitet der må jeg si!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mai 10, 17:27

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK spillerne ble belønnet med bowling av TF i dag.

Greit å ha korrekte fakta. De bildene er fra forrige uke og ikke i dag.

Det er heller ingenting i veien med å ha noe slikt på ettermiddag-/kveldstid for å få bedre sammhold i gruppa.

Rey ordner opp! I like it. Da var det en unødvendig porsjon av negativitet der må jeg si!

Da bør jo FFK presiere at det er et arkivbilde.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 mai 10, 17:56

Eller så bør du slutte å være så negativ, lese teksten og se at det ikke står et ord om at de har vært på bowling.

Hva tenker du forresten at treningsdagen i dag bør ha bestått av etter 0-0 borte mot Nybergsund i går? Håper du kan svare meg helt konkret på dette spørsmålet, Patrioten.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 09 mai 10, 16:57
Endret: 09 mai 10, 17:03
Endret av: FFK pra sempre

Synes Fredrikstad folk som er ekstemt skuffa  nå viser sin sanne arroganse.
Men det er ganske forventet. Så mye for å gi ungutta tilitt og tid.

For det første Adecco ligaen er faktisk en tøff liga duellmessig, det betyr at fintspillende lag som FFK blir veldig dårlige offensivt, når spillet ikke flyter. Men når det først snur, blir det veldig gjøy.

Laget er som alle vet praktisk talt nytt, og svekket fra i fjor. Det  gjør det naivt å tro at vi skal surfe oss opp igjen.

Alle lag slår alle foreløpig, det er akkurat som i fjor. Det er sjeldent noen lag som er veldig overlegne.

Vi har holdt nullen i to kamper på rad noe som er ett  kjempebra utgagnspunkt å bygge videre på.
Vår bakre firer er best i ligaen uten tvil.

At vi sliter med å score mål, kan ikke komme som en overraskelse på en eneste sjel. Tegstrøm har levert en sesong i Adecco, og det er mange år siden nå. Når vi ikke fikk på plass Everton eller annen spiss, mått vi vite at det ville bli tøft å score mål.
Men det vil overraske meg stort om ikke det er nettopp spissplassen vi kan forsterke i sommervinduet, i tillegg  til en back og en midbanespiller eller to.

Om mdtbanen nøyer jeg med å si at den, mangler både en skikkelig motor og ett par hjul.

Dere som har hengt dere opp i bowling, har dere noen gang vært i en profesjonell prestasjonsgruppe av noe slag?
Det er faktik når det går tyngst og resulatene uteblir, at behovet for bowling o.l er størst.

Håper vi kan legge denne debatten død inntil den er relevant, er dritt lei av å bli ledd av på vegne av klubben og byen vår.

Behold troen, mas om forsterkninger og støtt laget positivt sier jeg.

 

 

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 10, 17:01

Opprinnelig postet av Lemmy

Eller så bør du slutte å være så negativ, lese teksten og se at det ikke står et ord om at de har vært på bowling.

Hva tenker du forresten at treningsdagen i dag bør ha bestått av etter 0-0 borte mot Nybergsund i går? Håper du kan svare meg helt konkret på dette spørsmålet, Patrioten.

Nå skal jeg forandre holdningen min framover og kutte ut all den negativiten jeg har spydd ut.

Negativitet hjelper ingen og gjør ting bare verre, det er en slags gift til tankene våres.

Positive tanker, gjør alt mye lettere og kan forandre og gjøre ting bedre.

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 mai 10, 17:04

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå skal jeg forandre holdningen min framover og kutte ut all den negativiten jeg har spydd ut.

Negativitet hjelper ingen og gjør ting bare verre, det er en slags gift til tankene våres.

Positive tanker, gjør alt mye lettere og kan forandre og gjøre ting bedre.


Vi tror det ikke før vi får se det. Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 09 mai 10, 21:24

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå skal jeg forandre holdningen min framover og kutte ut all den negativiten jeg har spydd ut.

Negativitet hjelper ingen og gjør ting bare verre, det er en slags gift til tankene våres.

Positive tanker, gjør alt mye lettere og kan forandre og gjøre ting bedre.

Da håper jeg du, jeg og andre fortsetter sånn! Godt å lese Patrioten, ting blir så mye mer gøy hvis man er litt positiv. Jo flere positive Fredrikstadfolk, jo flere folk på kampene, jo bedre stemning osv. Og så slipper spillere som spiller dårlig å få masse piss etter seg hele tiden, det hjelper kun motstanderen!

En for alle og alle for en! Laughing


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 mai 10, 05:58

Opprinnelig postet av Patrioten
 Nå skal jeg forandre holdningen min framover og kutte ut all den negativiten jeg har spydd ut.

Negativitet hjelper ingen og gjør ting bare verre, det er en slags gift til tankene våres.

Positive tanker, gjør alt mye lettere og kan forandre og gjøre ting bedre.

Tror vel kanskje helvette fryser til is før det skjer

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mai 10, 06:46
Endret: 10 mai 10, 07:21
Endret av: Patrioten

Det er ikke lett dette, jobber hardt med seg selv nå.

Men, jeg får kanskje ta det pent til å begynne med¨.

Selv om vi møtte Strømmen, som  ikke var det helt store laget og som skal slås.

Så er det hverdageskapene som man lett kan gå undervurderingsfella og tro at kampene skal vinnes før de er spilt.

Men i går synes jeg vi spilte bra i 1,omgang og produserte flere gode sjanser som lett kunne gjort at vi kunne ledet med flere mål til pause og kanskje avgjort kampen etter de første 45.minuttene, men vi var uheldige med avslutningene våres og da måtte vi avgjøre det i 2.omgang.

Tenker vi hele kampen, med alle sjansene vi hadde, burde vi vel vunnet med 4, eller 5-0?

Og noe annet positivt, er vel at Strømmen ikke hadde noen farlige sjanser og at vi holdt nullen igjen.

Dette var forrørig, Lasses og lages tredje kamp uten å slippe inn mål. Og vi står fortsatt med kun et tap.

Jeg tror vendepunktet kom spillemessig  onsdag mot Nybergsund, for da fungerte forsvaret bra og vi skapte flere store sjanser, som kunne endt flere mål. Bare så synd at de hadde en god keeper.

Så nå sitter i hvertfall forsvarsspillet og at vi har en god keeper, som skaper trygghet for hele laget. Det er den viktigste lagdelen for laget og da tør spillerne slippe seg mer løs og da kommer sjansene også, noe vi har sett i de siste kampene mot både Nybergsund og mot Strømmen i går. Fint å se at kælkingen forsvinner og at vi spiller langs bakken igjen.

Og det er nok ikke lenge til at kommer til å score flere mål fram over også.

Joda, dette går riktige veien. Nå ligger vi 3.plass og bare tre poeng opp til toppen.

Me kommer snart til å toppa heila driten

Lenge siden jeg har vært så positiv


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 10 mai 10, 09:29

Bravo Patrioten! Cool

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 mai 10, 12:35
Endret: 10 mai 10, 12:35
Endret av: Welhaven

Vi må gi Tom Freddy skryt idag! Han var _veldig_ aktiv på siden, stod ved linjen og var MED laget sitt. Kjempe bra å se! Ble utrolig glad av å se dette her, samtidig som han er engasjert (trampet i bakken flere ganger). Hehe..

Og at han lot Odi starte; synes det er et stort skritt!

 

EDIT: Skrivefeil.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340